cookie dough maar om eerlijk te zijn eet ik het bijna nooit.
Over wat voor een zaken kan jij heel lang blijven piekeren?
Anoniem_151650
donderdag 14 juni 2012 om 22:53
Als ik mijn werk/studie niet af heb binnen de tijd die ik daarvoor krijg. Kan dan wakker liggen en zou het liefst buiten werk tijd nog mijn zaken ordenen zodat ik rustig kan gaan slapen.
Wat voor meubel zou jij nog in je huis willen hebben?
Ik heb werkelijk geen idee. Wij zijn niet rijk, maar rijk genoeg dat ik nog nooit geen geld op mijn rekening heb gehad. En we houden nog ietsje over om te sparen dus heb zo niet paraat wat ons budget daarvoor is.
Omschrijf eens iemand uit jouw omgeving die jij irritant vind? (het karakter of gedrag van die persoon)
Aan stemmen. Schelle/hoge/harde stemmen. Kinderen die gillen om het gillen, maar ook aan zingende mensen als dat gepaard gaat met gehijg/gekreun/toonladders - denk aan Beyonce, Mariah Carrey (die klinkt soms zelfs als een blije dolfijn), maar ook rap vind ik storend.
Zingen op zaterdag en zondag. En daarna stop ik er een tijdje mee. Aan de ene kant balen, aan de andere kant echt blij met het besluit. Even niks hoeven is best wel fijn. En zondag natuurlijk de Nederland - Portugal kijken. Ik heb nog steeds wel het idee dat het goed kan komen.
Wat vind jij de meest irritante eigenschap van je man/vriend/ex/?
Anoniem_151650
vrijdag 15 juni 2012 om 17:56
Dat hij mij altijd schattig/grappig vindt als ik boos ben of en punt probeer te maken