Heb 2 dezelfde planten in huis. Ik dacht namelijk dat nr 1 de pijp uit ging en heb toen nr 2 gekocht. Nr 1 leeft nog steeds....
Geen idee hoe ze heten. Ze zijn redelijk hoog (1.5 meter) en groen. Als je genoeg fantasie hebt zouden ze kunnen lijken op een palmboom.
Hoe had je geheten als je als jongetje was geboren? Als je dat niet weet; hoe zou je dan geheten willen hebben (sorry voor de wat vreemd geconstrueerde zin) ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zou wel mee willen doen aan... Nou.... dan toch maar TVOH, kijken wat de jury blind van mijn zangkunsten vind. Maar je zult me er nooit zien hoor! En kijk er ook niet naar. En anders meedoen aan....... De Slimste Mens.
Wat zul jij voor geen miljoen doen?
Anoniem_55368
maandag 3 september 2012 om 23:34
Meedoen aan TVOH of een soortgelijk programma. Echt, zingen op tv, ik ga nog liever dood.
Wat is het liefste dat iemand afgelopen week voor je heeft gedaan?
Er zijn lieve dingen tegen me gezegd. Mijn zus zei dat (ondanks mijn zeer ongewenste overgewicht) ik er wel sexy uitzie Lief he? En vriend heeft eindeloos geknuffeld en veel geduld met me gehad. (Beetje bewogen week gehad, mam kreeg ontzettend rotnieuws). En mam zei dat ze zo trots op me is omdat ik zo gegroeid ben, het afgelopen jaar. En dat ze nu troost haalt uit mijn eigenschap om te relativeren en om mijn positieve kijk op dingen.
Toen ik op mijn werk op de wc mijn neus stond schoon te maken (was verkouden en wilde geen zichtbaar snot, dus stond te peuteren) en mijn collega kwam binnen...