The never ending question deel 86

05-08-2012 18:47 3010 berichten
Iedereen is welkom om vragen te beantwoorden en een andere vraag te stellen!quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 18:45:

Nee ik neem altijd zelf tassen mee beter voor het milieu.

Kom je ook naar het nieuwe topic welke ik nu ga openen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat denk ik wel. Wel n leiderstype. Maar ben t niet eens met al zijn standpunten.

Wat eet je vanavond?
Kip curry

En jij?
pasta met courgette en ricotta.

Wie verdient volgens jou de titel 'kneus van het jaar'? (en waarom)
Roemer: "Now we sit wit the baked pears".

Wat vind jij het lekkerste fruit dat er is?
Pears natuurlijk! ;) Nee grapje, ik hou van seizoensfruit, kersen, aardbeien, druiven, mandarijnen, meloen. En mineola's.

Wat is het laatste dat je net hebt vastgehouden? (behalve pc/laptop gerelateerde dingen)
Glas thee met een koekje erbij.

Wat vind jij een lekker koekje??
quote:Phoebexx schreef op 06 september 2012 @ 09:57:

Roemer: "Now we sit wit the baked pears".

Wat vind jij het lekkerste fruit dat er is? of: we are a country of undertakers.... (was dat niet Wim Kok)
quote:leeuwin1962 schreef op 06 september 2012 @ 20:18:

Glas thee met een koekje erbij.

Wat vind jij een lekker koekje??

Bastonges.

Geef je favoriete voorbeeld van Dunglisch?
Dunglisch...geen idee waar je het over hebt

Weet jij wat dunglisch betekend?
Ik gok Dutch/English. Don't overdrive! of Ok. Then not! Dat soort

Welke talen spreek je?
The ball is round, schiet me nu te binnen van Dunglish. Van Ruud Gullit.

Nederlands, Engels, en Italiaans. Frans en Spaans ook wel, maar wel minder goed.

Als kosten etc geen rol speelden, wat zou jij dan graag voor feest geven voor je verjaardag?
Met al mijn vrienden en lieve familie een lange dag in een welness center , allemaal lekkere shakes en lekker eten, 's avonds kan iedereen aanschuiven aan het meest uitgebreide Thaise buffet mogelijk, daana lekkere drankjes doen.

Welke nootjes vind jij het lekkerst?
Cashewnootjes, gezouten. En macademia's. Maar ben niet zo van de noten. Als ik een wondje heb zwellen mn lippen er van op.. Kan ik wel heerlijk mee kussen ;)

Praat jij makkelijk over geld en de rolverdeling in jouw relatie?
ja

heb jij een en/of rekening?
Te laat.

Ik snap de volgende vraag niet, sorry jooppie

Heb je een liefdesrelatie?
Ja

Welke muziek vind je leuk
Brittpop, Indierock, jaren 80, numetal. Best wel divers maar wel naar de rock-kant.

Hoe was jouw eerste zoen? (Meerdere woorden gebruiken graag)
Alsof ik werd gezoend door een koe - lap van een tong die de beweging maakte als een koe die haar lippen aflikt

*brrrrr*

Hoe is de relatie met je schoonouders?

(als je die hebt)
Heel goed. Ik heb lieve schoonouders, twee paar , en ik doe mijn best om een lieve schoondochter te zijn.

Hoe is/was jouw band met je moeder?
Mijn moeder heeft teveel invloed op mij als kind gehad. Werd altijd onderschat en heeft me bepaalde meningen opgedrongen. . Daardoor heb ik me jarenlang enorm tegen dr afgezet. We lijken op bepaalde punten erg op elkaar, dat botst ook. Maar sinds ik mijn eigen huisje heb en we elkaar minder zien, word t leuker. ze zegt regelmatig dat ze trots op mij is. Fijn <3

Wat is voor jou n leuke kindertijd herinnering?
Ik vond het altijd heerlijk om met de scouting op kamp te gaan, er was dan altijd een thema met een heel verhaallijn in, ik was er altijd hevig van overtuigd dat het allemaal echt was :-)

Hoe vier jij je verjaardag het liefste?
Een dag vrij, samen met vrienden naar de Sauna, heerlijk samen eten en daarna dansen en veeeel praten.

Welk gerecht maak je het liefst klaar en bij welke gelegenheid?
Ik maak het liefst gewoon helemaal niets, want ik heb echt een gruwelijke hekel aan koken.

Laat de vraag staan voor de liefhebber ;)
Ik kook wel graag.. maar wat ik t liefst maak? Gehaktbrood op mijn manier, gevuld met spinazie, kruiden en kaas. Voor mijn lieve vriend die erg van mijn gekokkerel en vlees houdt. Mijn vlees ook :D

Ben je weleens bang? Waarvoor?
Het verliezen van mensen om wie ik geef.

Wat heb je zoal in je boekenkast staan? (ja, boeken... maar noem een paar titels)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven