Spijt van mijn studiekeuze (*2 nog wel). En als ik het allemaal over had kunnen doen, dan zou ik dat zeker doen. Dan heb ik het niet alleen meer over srudiekeuze, maar ook over relaties, vriendschappen, etc.
Hoe ziet jouw ontbijt er meestal uit en waar eet je het over het algemeen op?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Anoniem_132238
maandag 8 oktober 2012 om 12:28
De laatste tijd meestal met boterhammen of in het weekend met broodjes. En dan qua beleg vaak kaas, vlokken/hagelslag, nutella of pindakaas. En twee koppen thee erbij.
Niet echt. Door mijn add/adhd (over 4 weken eindelijk de diagnose) ben ik erg vergeetachtig. Als compensatie heb ik mezelf aangeleerd om dingen op een bepaalde, ietwat dwangmatige manier te doen. Als ik dat niet kan doen, vergeet ik dus vanalles. Wat betreft mijn werk.. Ik heb 6jr als invalkracht gewerkt, daardoor wel iets flexibeler geworden, als het mij ook wat oplevert!
Ben je gevoelig voor een winterdip? Of verheug jij je op warme chocomelk met slagroom, dikke truien, boerenkool en snotneuzen?
Gebruik jij dressing voor salade? (of eet je het liever 'puur natuur'?)
Anoniem_108401
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Er gaat altijd iets over de sla, maar niet van de blurb uit een potje, meestal zelf gemaakt vinaigrette, als ik haast heb wat olie azijn, zout en peper los erover heen.
Andijviestamppot, stamppot raapstelen. Beiden met spekjes, verse worst/speklapje en jus! Oh en bruine bonen, karnemelksesaus, met spekjes, gebakken uitjes en gekookte aardappels. (zoals alleen mijn moeder dat kan maken)