The never ending question nr 80!
zaterdag 14 augustus 2010 om 22:22
hahahaha ik vond Dennis Storm vanavond heul erg aantrekkelijk toen hij in die fontijn sprong
Ik zou het eigenlijk niet weten. Heb nog nooit gedacht dat ik dát een onwijs leuk beroep zou vinden. Voor een man natuurlijk brandweerman en politie-biker.
Hoe vaak maak jij het afvoerputje van je wasbak schoon?
Ik zou het eigenlijk niet weten. Heb nog nooit gedacht dat ik dát een onwijs leuk beroep zou vinden. Voor een man natuurlijk brandweerman en politie-biker.
Hoe vaak maak jij het afvoerputje van je wasbak schoon?
zondag 15 augustus 2010 om 16:25
zondag 15 augustus 2010 om 19:54
Echt gehuild weet ik niet meer, maar van de week moest ik een traan wegpinken bij een stuk in de krant over dat jongetje van 8, Jesse Dingemans, die is vermoord op zijn school. Toen ik las dat dat kindje helemaal alleen in de klas was toen hij werd aangevallen en dat uit de wonden op zijn handjes bleek dat hij zich heeft geprobeerd te verzetten, besefte ik me hoe bang dat kind moet zijn geweest. Nu ik zelf moeder ben moest ik er ineens aan denken hoe het als ouder moet zijn als de politie aan je deur staat. Voor ik het wist rolden tranen over mijn wangen, in dat soort situaties moet ik mezelf maar niet teveel verplaatsen, die grijpen enorm aan.
Moet jij wel eens huilen bij iets wat je leest in de krant of ziet op tv? En zo ja; bij wat dan?
Moet jij wel eens huilen bij iets wat je leest in de krant of ziet op tv? En zo ja; bij wat dan?
zondag 15 augustus 2010 om 21:43
(twister, ik weet het, was alleen te moe )
Ik moest vrijdag nog een paar tranen wegpinken. We zaten bij de playbackshow bij ons in het dorp als afluiting van de speelweek. Er deed ook een meisje mee waarvan haar moeder is overleden. Ze deed het zo goed en ik vond het zo zielig dat haar moeder haar niet kon zien schitteren..
Bij dingen waar kinderen ziek zijn/overlijden of ouders die hun partner verliezen stromen de tranen rijkelijk, zeker nu ik ook 2 kinderen heb.
Wat is jouw favoriete tijdschrift?
Ik moest vrijdag nog een paar tranen wegpinken. We zaten bij de playbackshow bij ons in het dorp als afluiting van de speelweek. Er deed ook een meisje mee waarvan haar moeder is overleden. Ze deed het zo goed en ik vond het zo zielig dat haar moeder haar niet kon zien schitteren..
Bij dingen waar kinderen ziek zijn/overlijden of ouders die hun partner verliezen stromen de tranen rijkelijk, zeker nu ik ook 2 kinderen heb.
Wat is jouw favoriete tijdschrift?