The never ending question nr. 82
zondag 27 februari 2011 om 01:25
Ga nog even in op de vraag van Cici;
gedoopt, communie gedaan en gevormd vanuit het kathlieke geloof, maar ik geloof niet (meer). Dus nee, ik ben niet gelovig.
Vraag van Lizzl laat ik staan (te lastig om op dit moment over mezelf te gaan bedenken
gedoopt, communie gedaan en gevormd vanuit het kathlieke geloof, maar ik geloof niet (meer). Dus nee, ik ben niet gelovig.
Vraag van Lizzl laat ik staan (te lastig om op dit moment over mezelf te gaan bedenken
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 27 februari 2011 om 17:14
[quote]Cici25 schreef op 27 februari 2011 @ 11:28:
Ik denk dat jij een slank tot normaal postuur hebt. En je hebt lang bruin haar. Verder geen opvallende uiterlijkheden. Klopt het?
ha ha ja klopt vrij aardig!
ergens in de zon de hele dag een beetje liggen rond kijken!
wat voor een kleur zou jij echt nooit dragen?
Ik denk dat jij een slank tot normaal postuur hebt. En je hebt lang bruin haar. Verder geen opvallende uiterlijkheden. Klopt het?
ha ha ja klopt vrij aardig!
ergens in de zon de hele dag een beetje liggen rond kijken!
wat voor een kleur zou jij echt nooit dragen?
zondag 27 februari 2011 om 19:21
- Het uitbreken van de Golfoorlog, op de minuut af. Zag het tijdstip (in digitale cijfers) dat later het tijdstip bleek te zijn van de eerste bom die gedropt was.
- Het overlijden van prins Claus werd mij medegedeeld door een lakei. Later die dag kreeg ik een sms met het bericht dat hij was overleden (ik zat in de outback in Australiê).
- Ik reanimeerde Michael Jackson, maar het lukte niet. Ik werd bezweet en onthutst wakker, stond op, deed de tv aan en zag Breaking News op CNN. (was toen in Bangkok en CNN was toen de enige westerse nieuwszender)
En zo kan ik nog even doorgaan. Freaky.
Wat is de naam van jouw eerste liefde?
- Het overlijden van prins Claus werd mij medegedeeld door een lakei. Later die dag kreeg ik een sms met het bericht dat hij was overleden (ik zat in de outback in Australiê).
- Ik reanimeerde Michael Jackson, maar het lukte niet. Ik werd bezweet en onthutst wakker, stond op, deed de tv aan en zag Breaking News op CNN. (was toen in Bangkok en CNN was toen de enige westerse nieuwszender)
En zo kan ik nog even doorgaan. Freaky.
Wat is de naam van jouw eerste liefde?
zondag 27 februari 2011 om 20:10
zondag 27 februari 2011 om 20:42