The never ending question nr. 82
zondag 27 februari 2011 om 21:30
Jazeker... arme ik
Het meest asociale dat ik heb gedaan.... voorgedrongen om met Buzz Lightyear op de foto te kunnen. Het was in de Bijenkorf Den Haag (+/-1999), Buzz en z'n crew was er op een donderdag van 13:00 tot 19:00. Ik was er om 18:59, maar moest nog naar de bovenste etage. Heb alle roltrappen rennend naar de bovenste etage genomen en daar ben ik gaan hordelopen ipv de "slingerdeslag"-route te volgen. Ik was er in de laatste 15 seconden en was de laatste waarmee hij op de foto ging. Ze waren abnormaal streng. Amerikanen die een tour deden door Europa. Er waren dus eigenlijk 2 mensen voor me, maar die waren zo aan het treuzelen bij de "slingerdeslang".
Van welke serie heb jij alle afleveringen gezien?
Het meest asociale dat ik heb gedaan.... voorgedrongen om met Buzz Lightyear op de foto te kunnen. Het was in de Bijenkorf Den Haag (+/-1999), Buzz en z'n crew was er op een donderdag van 13:00 tot 19:00. Ik was er om 18:59, maar moest nog naar de bovenste etage. Heb alle roltrappen rennend naar de bovenste etage genomen en daar ben ik gaan hordelopen ipv de "slingerdeslag"-route te volgen. Ik was er in de laatste 15 seconden en was de laatste waarmee hij op de foto ging. Ze waren abnormaal streng. Amerikanen die een tour deden door Europa. Er waren dus eigenlijk 2 mensen voor me, maar die waren zo aan het treuzelen bij de "slingerdeslang".
Van welke serie heb jij alle afleveringen gezien?
maandag 28 februari 2011 om 09:21
Wel een keer een handlezer bezocht op de kermis
Het klopte wel aardig wat ze zei.
Ze zei ook dat ik op moest passen dat ik de deuren goed op slot deed. Dat doen we uiteraard altijd. Maar een week later kwam ik beneden (ik woonde nog thuis en de rest sliep nog) en stond 's ochtends de voordeur open.
Heb jij ooit iets op paranormaal gebied meegemaakt?
Het klopte wel aardig wat ze zei.
Ze zei ook dat ik op moest passen dat ik de deuren goed op slot deed. Dat doen we uiteraard altijd. Maar een week later kwam ik beneden (ik woonde nog thuis en de rest sliep nog) en stond 's ochtends de voordeur open.
Heb jij ooit iets op paranormaal gebied meegemaakt?
dinsdag 1 maart 2011 om 09:00
het ergste.. dat was toen ik achter de ambulance aan reed, waar mijn zoontje van 7 weken in lag die met spoed geopereerd moest worden, en ik bij het stoplicht stond en besefte als het niet goed zou gaan ik een begrafenis moest gaan regelen. Gelukkig is het wel goed gegaan, maar ik vond het heel zwaar.
En natuurlijk de ziekte van mijn moeder die na 5 weken stierf.
wat maakt jou verdrietig?
En natuurlijk de ziekte van mijn moeder die na 5 weken stierf.
wat maakt jou verdrietig?