The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Nee.

Heb je ook een griepprik gehaald?
ik mag vrijdag

jij wel?
Ja, gisteren.

Komt er vanavond nog wat leuks op tv?
Ja, maar ik heb chronische rhinitis, dus altijd wel een beetje snotterig. Adem niet vaak door m'n neus. Heb nu wel heel fijne neusspray, voor 2x daags, daar daardoor heb ik m'n neus vaak stuk aan de binnenkant.

Ik heb er nog helemaal niet naar gekeken.

Ben je vanavond ook (weer) helemaal alleen en baal je daarvan?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 29-10-2011 18:39
Reden: VEEEEL te laat
% gewijzigd
geen idee eigenlijk

Ben je alleen thuis?
Ah Julia, ik kan me indenken hoe rot dat voelt. Zou je zo uitnodigen voor een film maar dat resulteert in geouwehoer en niet in de film (Amelie ) die man graag wil kijken

Dus niet alleen thuis maar met man en 3 poezen. Gaan zo in huis van schoonzusje de film kijken. Die zijn een weekend weg en hun kitten is alleen en dat vind ik zo zielig

*Julia! Wil je gezelschap van een kitten? *

Wat ga jij doen vanavond?
Lief choco, samen Amélie kijken had ik ook best gewild hoor! En een kitten, vind ze echt fantastisch, maar ben er waaaanzinnig allergisch voor (snotwatervallen en oogleden die niet meer omhoog willen) Zit voor de zoveelste avond alleen, omdat vriend liever bij zijn moeder op de bank zit... Dat ik vervolgens weer alleen zit, kan m maar weinig schelen. Kan haar ogen wel uitkrabben. En die van hem ook, WORDT EENS VOLWASSEN!!! En knip die navelstreng eens door!

Ik ga nu zo met een bord op schoot, lachen om homevideo's kijken. En daarna weet ik 't nog niet.

Vind jij 't soms ook heel moeilijk om positief te denken als iets je enorm tegenzit?
*Als er geen katten waren geweest, had ik je uitgenodigd En om het je positief te maken, geef het tijd en dan komt het vast goed. Mijn man en schoonmoeder waren ook zo hecht, echt bah wat afschuwelijk. Na een aantal jaar (leuker kan ik het niet maken ) ging dat veranderen. Nu is hij genavelstrengd aan mij Komt tijd, komt raad. Rustig aan *geeft glaasje roosvicee en een roseetje *
Lief choco 'n Roseetje had ik wel heerlijk gevonden. Lieve mensen om me heen met wie ik dat zou willen delen hebben 't zelf moeilijk. Lieve zus heeft 't nu zwaar, vriendin gaat vanavond naar familie om crematie opa te regelen en anderen kan ik er niet over vertellen omdat zij de situatie niet goed kennen. Bah. En al hoge telefoonrekening, (en magere loonstrook) dus bellen met vriendin ver weg is ook niet zo fijn nu. En moeder.. tja.. die vind sowieso dat ik vriend moet laten gaan omdat ik beter verdien, dus die gaat me ook niet helpen relativeren. Ik ben intussen al bijna 7jr samen met vriend. Denk niet dat 't ooit verandert, want dan zal hij de eerste stap moeten zetten en dat gaat ie niet doen. Laat staan moeder. Nou, proost met een roseetje, ik ga even dom lachen om die stomme filmpjes die ik al minstens 100x gezien heb.. Dankje lieve choco!!
*Anytime *
Weet even niet meer wat de vorige vraag was.....

Wat is je laatste kledingaankoop geweest en was het duur?
Enkellaarsjes van 90 euro. They're so pretty

Laat jij je geluk vaak van anderen afhangen?
I am surrounded by morons
quote:Julia2 schreef op 29 oktober 2011 @ 19:22:

Denk niet dat 't ooit verandert, want dan zal hij de eerste stap moeten zetten en dat gaat ie niet doen. Laat staan moeder. [/i]Dan zit er maar 1 ding op: accepteren of weggaan. Ik vraag me soms weleens af waarom je eigenlijk nog bij je vriend bent. Is het gewenning/vertrouwdheid? Niet los kunnen laten? Vastklampen aan iets wat niet meer is? Gebrek aan eigenwaarde? Of is het daadwerkelijk ware liefde? Sorry voor deze kritische noot, maar iets in mij zegt dat dit misschien niet het beste is voor jou
Julia, allereerst een .

Ben het verder eens met de kritische vragen van Twis: Als je diep in je hart kijkt, wat betekent deze relatie dan voor je? Jij betekent (denk ik) veel voor je vriend, maar krijg jij ook positieve energie, nieuwe inzichten of minstens gelijkwaardige liefde van hem? En wat als je zou ontdekken dat zijn afhankelijkheid en onzekerheid niet overgaan en je de situatie gewoon zou moeten accepteren zoals ie is?

Is niet trouwens niet bedoeld om je in een hoek te drukken, maar gewoon ter overweging, van een kritische buitenstaander die met je begaan is.

Nee, grotendeels niet (kan zelfs wel stellen dat ik door mijn jeugd iets teveel geneigd ben om te denken 'uiteindelijk ben je toch alleen en ben je zelf verantwoordelijk voor je geluk')

Welke zoetigheid heb jij nu in huis?
Chocola en suikervrije dropjes.

Welke chips heb je in huis?
Geen, is net op dankzij vriend en dochter.

Heb nog wel cashewnoten en olijven in huis (vanmiddag gehaald).

Wat is jouw favoriete visgerecht?
Jullie benoemen precies waar ik al een tijdje tegenaan loop..! Is het een gewoonte of is 't liefde die nu in een diep dal staat.. Wanneer komt er verbetering? Komt er überhaupt verbetering of is dat hopen tegen beter weten in? Ik denk niet dat 't gebrek aan eigenwaarde is. Want ik ben degene die de keus heeft gemaakt dat hij niet meer bij mij kon wonen. Daarmee heb ik heel bewust voor mezelf gekozen.Op dit moment ís 't zeker niet gelijkwaardig tussen ons. Hij worstelt ontzettend met wat hij allemaal tegenkomt bij maatschappelijk werk.. Het nadeel is dat hij niet de eigenschap heeft om het positief om te buigen en blijft hangen in een zwart gat.. Dat is na ruzies ook zo, dan hebben we 't uitgesproken en is 't klaar, maar dan blijft hij zich de hele avond rot voelen, omdát we ruzie hebben gehad..

Ben heel bang voor wat er mogelijk komen gaat. En als ik moet loslaten, dan moet dat gebeuren... Maar er zit nog steeds heel veel liefde voor hem en een sprankje hoop...

Ik ga ff rondje buiten lopen, neus in de wind! Dank voor jullie reacties weer... Hou jullie op de hoogte! Sorry voor mijn offtopic gebeuren.
Lijkt me goed, Juul, even een fris hoofd. Is ook verre van makkelijk, zeker als je echt van hem houdt, want waar leg je de grens inderdaad. Pas in elk geval goed op je zelf. Tuurlijk steun je hem, maar pas op dat de weegschaal niet te ver doorslaat. Het moet niet zo zijn dat jij 'zorgt' en hij voortdurend 'ontvangt'. Je verdient een gelijkwaardige relatie.

Paella!! Maar ook een broodje zalm vind ik heerlijk.

Wat zijn je plannen voor vandaag?
vanmiddag met hond naar strand

Eet je wel eens beschuiten voor ontbijt?
Heel vaak met hagelslag.

Als je boodschappen doet, koop je dan merk producten, zo ja van wat?
Wat betreft merkproducten: cola cola (zero), Heinz tomatoketchup, Robijn wasverzachter en snoep/koek/drop/chips. Verder boeit het me niet zo veel.

En jij?
Kellogs cornflakes (hecht vriendlief waarde aan), Proglazur tandpasta en geen B-merk shampoo.

Voor de rest koop ik B-merken.

Hoe smaakte je laatste stuk fruit?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vies. Had de kiwi's in de koelkast gedaan maar was echt goor. Die liggen dus nu op het aanrecht maar durf ze niet zo goed meer te eten

Vind jij het ook zo vervelend als mensen te laat komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven