The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 29 oktober 2011 om 00:16
zaterdag 29 oktober 2011 om 11:01
Intussen besloten dat ik GEEN griepprik haal dit jaar..
Nog niets, lekker uitgeslapen. Vriend is een nachtje hier. Gaan zo samen boodschappen doen voor 'n lekker ontbijtje. Worden waarschijnlijk afbakbroodjes met lekker beleg.
2 Afstandsbedieningen. Voor tv en kpnkastje.
Vind je de film Amelie ook echt een mustsee voor iedereen?
Nog niets, lekker uitgeslapen. Vriend is een nachtje hier. Gaan zo samen boodschappen doen voor 'n lekker ontbijtje. Worden waarschijnlijk afbakbroodjes met lekker beleg.
2 Afstandsbedieningen. Voor tv en kpnkastje.
Vind je de film Amelie ook echt een mustsee voor iedereen?
zaterdag 29 oktober 2011 om 13:43
Amélie MOET je gewoon een keer helemaal kijken. Dat 't frans is, daar wen je vanzelf aan. Ze doet echt geweldige dingen!! Krijg er 'n enorm feelgood boost door. Uitjediptip.
Geen badjas. Wel fluffybroek. Een fijne badstofbroek in paars, blauw en jawel, zwart! Heerlijke broeken van de Hema. Daarop meestal een longsleevesshirtje.
Kun jij je voorstellen dat iemand preventief haar borsten laat verwijderen?
Geen badjas. Wel fluffybroek. Een fijne badstofbroek in paars, blauw en jawel, zwart! Heerlijke broeken van de Hema. Daarop meestal een longsleevesshirtje.
Kun jij je voorstellen dat iemand preventief haar borsten laat verwijderen?
zaterdag 29 oktober 2011 om 14:23
quote:Julia2 schreef op 29 oktober 2011 @ 13:43:
Amélie MOET je gewoon een keer helemaal kijken. Dat 't frans is, daar wen je vanzelf aan. Ze doet echt geweldige dingen!! Krijg er 'n enorm feelgood boost door. Uitjediptip.Die Franse taal is het probleem niet, ik vind die taal prachtig om te horen. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans, de dvd ligt hier thuis.
Amélie MOET je gewoon een keer helemaal kijken. Dat 't frans is, daar wen je vanzelf aan. Ze doet echt geweldige dingen!! Krijg er 'n enorm feelgood boost door. Uitjediptip.Die Franse taal is het probleem niet, ik vind die taal prachtig om te horen. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans, de dvd ligt hier thuis.
zaterdag 29 oktober 2011 om 14:24