The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Nee, beetje suf maar niet echt moe.

Als je zou moeten emigreren, naar welk land zou je dan gaan?
Australië!

Waarvan kun jij maar moeilijk afstand doen?
Van slecht eten... Tijdje zorgen.. 2kg eraan.. Maar net terug van ruim een uur sportschool

Bij welke meisjesnaam (voornaam) vind jij heel leuk, omdat je er leuke associaties bij hebt?
Isabel

Wat heb je vanavond gegeten?

Hoe is 't nu, Juul?
I am surrounded by morons
couscous

Heb jij ook ergens op het forum een stomme discussie gaande?
nee

Ga jij naar een sportschool?
Nee, tuurlijk niet.

Van wie kreeg je je laatste sms-je?
UWV Grrr (zie topic op geld en recht)

Hoeveel personen kunnen aan jouw eettafel eten en dan ervan uit gaan dat iedereen op een stoel zit.
Eh 12 (wij hebben twee eettafels,omdat we maar niet kunnen besluiten welke van de twee we weg doen na te zijn gaan samenwonen )

Beschrijf jouw lievelingsoutfit eens
Ik heb een kast vol lievelingsoutfits.

Wat is je favoriete ijsje?
ow een heel vreemd ijsje waar een kaneelkoekje op ligt. Ik heb ze helemaal niet vaak en als ze er zijn noem ik ze mijn geheime ijsjes helaas weet neefje ze toch te vinden geheim of niet.

Moet jij soms ook even kijken welk spelletje je eigenlijk aan het doen bent?
Yep!

Heb je problemen met je gewicht?
Nee

Jij?
Twis, zondag lang en relativerend gesprek gehad. Scherp naar elkaar, duidelijk, vriend die ook met nieuwe inzichten over zijn situatie kwam (besproken met mw maar nog niet aan mij verteld), liefde of gewoonte/vertrouwdheid, geven en ontvangen, 't scheefgroeien van onze relatie, enorm gehuild, maar daarna heel positief afgesloten. Het blijkt gewoon dat we nog steeds heel veel van elkaar houden. Nieuwe afspraken gemaakt voor de komende tijd, vooral erg scherp en eerlijk blijven naar elkaar. Gister en vandaag een flink stuk gewandeld samen, enorm gelachen. En ik voel nog steeds liefde. Wat betreft zijn verbondenheid met moeder, daar gaan we niet uitkomen. Hij ziet het steeds als of/of en niet als en/en. Maar als we samenwonen, wordt dat vanzelf minder (afgelopen tijd ook wel ervaren. Dank dat je 't vroeg!
Ja, ik wel, mijn hele leven al. Wordt ook erger als ik zorgen heb. Maar ik heb er nog steeds het vertrouwen in dat ik over een jaar op een gezond gewicht ben!

Wat zegt jouw profielnaam/avatar over jou?
Dat klinkt als een goed gesprek Denk je dat je de (te?) sterke band met zijn moeder kunt accepteren?

Ik heb wel wat issues met mijn gewicht, maar mag niet echt klagen. Gezond BMI.

Hoe laat ga je meestal naar bed?
Tja, ik vind 't nog steeds benauwend, maar moet 't maar even op z'n beloop laten. Schoonvader is a.s. zaterdag 3 jaar overleden. Er wordt daar thuis nooit over gesproken, maar de band is wel nóg hechter. En daarmee ook 't verantwoordelijkheidsgevoel naar zijn moeder. Hij vindt vreselijk als zijn moeder alleen is bijv. Hoop dat dat hem er terzijnertijd niet van weerhoudt om (weer) met mij te gaan samenwonen. Procesje.

Meestal tussen 22:30 en 23:00, maar vanavond iets vroeger, moeeee!

Wat zegt jouw profielnaam/avatar over jou?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 22:18
Reden: wie vult dit eigenlijk nog in?
% gewijzigd
dat ik Patrick enorm mis en de nicknaam is omdat ik een tegenhanger wilde nemen van mijn vorige nick ikbenikhetisnietanders.

Wat is jouw opleiding?
Julia, klinkt constructief, realistisch en liefdevol. Fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad. Jammer dat zijn relatie met z'n moeder nog steeds een struikelblok is.

Aan een bonte verzameling studies begonnen en niets afgemaakt. Ben nu uiteraard hééél breed ontwikkeld.

Ligt jouw werk in het verlengde van je opleiding?
Ieb, ik kan me nog goed herinneren dat je je nick veranderde. Vond dat echt een mooie zet.
ja dat lag het maar sinds deze maand werkeloos.

ach ook handig breed ontwikkeld zijn

Hoe laat moet je morgen wakker worden?
elynn, dank je soms zit ik wel te twijfelen om me nick te veranderen naar IBI. Vind het nog steeds erg lastig om onder deze nick te schrijven maar ach de tijd zal het leren.
Ik vind eigenlijk dat je 'm moet houden. Je hebt nog steeds alle reden om trots op jezelf te zijn, ook al voelt dat soms misschien niet zo.

Ik werk morgen thuis en vriend kan dochter naar school brengen. Hoef dus niet om een bepaalde tijd op te staan. Word waarschijnlijk toch wakker van het gerommel beneden. En anders wel van m'n strak afgestelde bioritme.

Bij wie kun jij je problemen/verdriet/frustraties het beste kwijt?
hmm ik denk mijn zussen en/of schoonmoeder

en jij?
Een vriendin in het bijzonder en mijn vriend.

Wat vind jij een leuk bordspel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven