The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 1 november 2011 om 21:46
Twis, zondag lang en relativerend gesprek gehad. Scherp naar elkaar, duidelijk, vriend die ook met nieuwe inzichten over zijn situatie kwam (besproken met mw maar nog niet aan mij verteld), liefde of gewoonte/vertrouwdheid, geven en ontvangen, 't scheefgroeien van onze relatie, enorm gehuild, maar daarna heel positief afgesloten. Het blijkt gewoon dat we nog steeds heel veel van elkaar houden. Nieuwe afspraken gemaakt voor de komende tijd, vooral erg scherp en eerlijk blijven naar elkaar. Gister en vandaag een flink stuk gewandeld samen, enorm gelachen. En ik voel nog steeds liefde. Wat betreft zijn verbondenheid met moeder, daar gaan we niet uitkomen. Hij ziet het steeds als of/of en niet als en/en. Maar als we samenwonen, wordt dat vanzelf minder (afgelopen tijd ook wel ervaren. Dank dat je 't vroeg!
dinsdag 1 november 2011 om 22:00
Tja, ik vind 't nog steeds benauwend, maar moet 't maar even op z'n beloop laten. Schoonvader is a.s. zaterdag 3 jaar overleden. Er wordt daar thuis nooit over gesproken, maar de band is wel nóg hechter. En daarmee ook 't verantwoordelijkheidsgevoel naar zijn moeder. Hij vindt vreselijk als zijn moeder alleen is bijv. Hoop dat dat hem er terzijnertijd niet van weerhoudt om (weer) met mij te gaan samenwonen. Procesje.
Meestal tussen 22:30 en 23:00, maar vanavond iets vroeger, moeeee!
Wat zegt jouw profielnaam/avatar over jou?
Meestal tussen 22:30 en 23:00, maar vanavond iets vroeger, moeeee!
Wat zegt jouw profielnaam/avatar over jou?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 22:18
Reden: wie vult dit eigenlijk nog in?
Reden: wie vult dit eigenlijk nog in?
% gewijzigd
dinsdag 1 november 2011 om 22:28
Julia, klinkt constructief, realistisch en liefdevol. Fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad. Jammer dat zijn relatie met z'n moeder nog steeds een struikelblok is.
Aan een bonte verzameling studies begonnen en niets afgemaakt. Ben nu uiteraard hééél breed ontwikkeld.
Ligt jouw werk in het verlengde van je opleiding?
Aan een bonte verzameling studies begonnen en niets afgemaakt. Ben nu uiteraard hééél breed ontwikkeld.
Ligt jouw werk in het verlengde van je opleiding?
dinsdag 1 november 2011 om 22:38
Ik vind eigenlijk dat je 'm moet houden. Je hebt nog steeds alle reden om trots op jezelf te zijn, ook al voelt dat soms misschien niet zo.
Ik werk morgen thuis en vriend kan dochter naar school brengen. Hoef dus niet om een bepaalde tijd op te staan. Word waarschijnlijk toch wakker van het gerommel beneden. En anders wel van m'n strak afgestelde bioritme.
Bij wie kun jij je problemen/verdriet/frustraties het beste kwijt?
Ik werk morgen thuis en vriend kan dochter naar school brengen. Hoef dus niet om een bepaalde tijd op te staan. Word waarschijnlijk toch wakker van het gerommel beneden. En anders wel van m'n strak afgestelde bioritme.
Bij wie kun jij je problemen/verdriet/frustraties het beste kwijt?