The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 13 september 2011 om 18:48
* een kurkentrekker!*
Ik wissel tassen af, dus heb geen standaard zooi in mn tas Maar wat ik steevast inpak: lipvet, lipgloss, tissues, Tic Tac of kauwgom, papieren nagelvijl, oordopjes, tandenstokers, handcrème, eReader, huissleutels, iPhone-oplader en mn mobiel.
Hoeveel tassen heb jij en gebruik je ze ook allemaal? (al dan niet tegelijkertijd )
Ik wissel tassen af, dus heb geen standaard zooi in mn tas Maar wat ik steevast inpak: lipvet, lipgloss, tissues, Tic Tac of kauwgom, papieren nagelvijl, oordopjes, tandenstokers, handcrème, eReader, huissleutels, iPhone-oplader en mn mobiel.
Hoeveel tassen heb jij en gebruik je ze ook allemaal? (al dan niet tegelijkertijd )
dinsdag 13 september 2011 om 21:43
Nee, wel mn moeder en man met regelmaat of ik neem een bos bloemen mee voor iemand, zomaar omdat ik diegene lief vind. O en ik ben van het trakteren op borrels! (wow zo lijk ik zowaar een aardig persoon, maar dat ben ik niet hoor
)
Wat is het meest opwindende dat iemand ooit tegen jou heeft gezegd?
Wat is het meest opwindende dat iemand ooit tegen jou heeft gezegd?
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
dinsdag 13 september 2011 om 21:56
Net een jaar lang heeel passief geweest en om een of andere reden is het weer totaal omgeslagen (misschien omdat het ook een tijdje niet mocht van de arts) (o ja en ik vergeet dat ik in mn wittebroodsweken zit whatever that is)
Wat is jouw meest hilarische bedblunder?
Wat is jouw meest hilarische bedblunder?
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
dinsdag 13 september 2011 om 22:21
dinsdag 13 september 2011 om 22:38
dinsdag 13 september 2011 om 23:14