The Never Ending Question nr. 83
woensdag 12 oktober 2011 om 09:25
woensdag 12 oktober 2011 om 09:33
woensdag 12 oktober 2011 om 11:43
Dikke knuffel voor schuddebuikje
Ja, ik open 't sowieso, dan leg in het in een dossierbakje en als die volzit, berg ik 't op in diverse mappen. Als ik 't niet open ben ik bang dat ik een betaling misloop oid. Al heb ik bijna alles geautomatiseerd.
Ik ga graag uit eten in een restaurant dat er prachtig uitziet, goede sfeer, goede bediening heeft, lekker wat tijd tussen de gangen laat zitten, goed gevarieerd eten biedt. In mijn geval is dat een mexicaans restaurant 10km verderop. Mijn absolute nummer 1.
De komende winter wordt waarschijnlijk een kleine ijstijd door de extreme kou die gaat komen. Zie jij daar ook zo eeeeenorm tegenop?
Ja, ik open 't sowieso, dan leg in het in een dossierbakje en als die volzit, berg ik 't op in diverse mappen. Als ik 't niet open ben ik bang dat ik een betaling misloop oid. Al heb ik bijna alles geautomatiseerd.
Ik ga graag uit eten in een restaurant dat er prachtig uitziet, goede sfeer, goede bediening heeft, lekker wat tijd tussen de gangen laat zitten, goed gevarieerd eten biedt. In mijn geval is dat een mexicaans restaurant 10km verderop. Mijn absolute nummer 1.
De komende winter wordt waarschijnlijk een kleine ijstijd door de extreme kou die gaat komen. Zie jij daar ook zo eeeeenorm tegenop?
woensdag 12 oktober 2011 om 13:26
woensdag 12 oktober 2011 om 14:15
Schoonmoeder is aardig maar laat vreselijk over haar heen lopen door schoonvader. Jammer want zo word ze steeds minder leuk.
Grootste pluspunt van mijn lichaam is dat ik erg flexibel ben, fijn met yoga!
Als jij een uitnodiging hebt gekregen voor een baan die je wel mwoah mwoah lijkt, zou je dan alsnog naar de voorlichtingsbijeenkomst/sollicitatiegesprek gaan?
Grootste pluspunt van mijn lichaam is dat ik erg flexibel ben, fijn met yoga!
Als jij een uitnodiging hebt gekregen voor een baan die je wel mwoah mwoah lijkt, zou je dan alsnog naar de voorlichtingsbijeenkomst/sollicitatiegesprek gaan?
woensdag 12 oktober 2011 om 14:23
Nee, kan m'n tijd wel beter gebruiken (maar goed, ik heb makkelijk praten want ik ben zelfstandige en niet werkzoekend; als ik werkloos zou zijn, zou ik wel gaan; je weet maar nooit; misschien is het beter dan het lijkt en bovendien is het goed voor de sollicitatie-ervaring)
Wat vind je het lastigste aan solliciteren?
Wat vind je het lastigste aan solliciteren?
woensdag 12 oktober 2011 om 17:55
woensdag 12 oktober 2011 om 18:01
spitskoolsalade met gedroogde abrikozen, gerookte kip, nootjes en honing-mosterd-dressing.
Daarbij gevulde pasta met spinazi/ricotta
(geen combi maar geen zin om boodschappen te doen)
Tip; de verse gevulde pasta van de aldi is zo lekker, alle varianten, echt de moeite om alleen al daarvoor naartoe te gaan!!
Maak jij wel eens zelf pasta?
Daarbij gevulde pasta met spinazi/ricotta
(geen combi maar geen zin om boodschappen te doen)
Tip; de verse gevulde pasta van de aldi is zo lekker, alle varianten, echt de moeite om alleen al daarvoor naartoe te gaan!!
Maak jij wel eens zelf pasta?