The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
forummen

Van welke muzieksoort hield je toen je 16-18 jaar was?
the cure

Welke muziek heb je voor het laatst geluisterd?
Lana del rey - Video games, 3fm megahit deze week. Prachtig nummer!

En jij?
Jooppie, dat vind ik ook zoooooo'n lief boekje! Mijn dochter van één strekt ook haar armpjes uit als ik het voorlees: Zó veel!

Eh de laatste muziek, was de cd van Pearl Jam die al maanden in mijn cd-speler zit.

Wat vind jij een afschuwelijke modetrend?
van die enorme sleehakken

Heb jij wel eens fruitcondooms ervaren?
Fruitcondooms? Ik neem aan dat je condooms met aardbei of banaansmaak bedoeld? Ja die heb ik wel eens gebruikt. Vond het niet enorm bijzonder. Ze ruiken overigens wel lekker.

Wat is de grootste levenles die je tot nu toe hebt opgedaan in je leven?
Dat het niet zinvol is om je negatief te laten beïnvloeden door dingen die er uiteindelijk niet of nauwelijks toe doen en dat je je beter kunt richten op de dingen en mensen die écht belangrijk voor je zijn.

Wat heb je altijd in de koelkast staan?
Bakboter staat er altijd wel in..

Heb jij ook zo slecht geslapen?
Common sense is not so common.
Voltaire
Heb op zich niet slecht geslapen maar had wel moeite om vroeg m'n bed uit te komen. M'n ogen zitten ook nog een beetje dicht geplakt en om nou te zeggen dat m'n hersenen nu optimaal functioneren... eh, nee.

Ga je komende winter op wintersport en zo ja, waar ga je heen?
Oh nee brrrr veelstekoud! We hopen dat het financieel lukt om een weekje zon te boeken, het omgekeerde dus

Heb jij het topic 'autoblunders' al gelezen? Vind het hilarisch
nee, nog niet, misschien straks maar even doen (kan wel wat vrolijkheid gebruiken)

Veroordeel jij mensen snel?/heb je snel een mening?
Ik heb snel een mening. Maar ik stel 'm ook net zo makkelijk weer bij als blijkt dat ik fout zat. Dat is echter niet vaak nodig.

Wat was je mooiste vakantie?
Vorig jaar samen met m'n vriend naar Italie geweest. Dat was mijn mooiste vakantie tot nu toe.

Open jij je post elke dag?
Ja.

Waar ga je graag uit eten en waarom?
Dikke knuffel voor schuddebuikje

Ja, ik open 't sowieso, dan leg in het in een dossierbakje en als die volzit, berg ik 't op in diverse mappen. Als ik 't niet open ben ik bang dat ik een betaling misloop oid. Al heb ik bijna alles geautomatiseerd.

Ik ga graag uit eten in een restaurant dat er prachtig uitziet, goede sfeer, goede bediening heeft, lekker wat tijd tussen de gangen laat zitten, goed gevarieerd eten biedt. In mijn geval is dat een mexicaans restaurant 10km verderop. Mijn absolute nummer 1.

De komende winter wordt waarschijnlijk een kleine ijstijd door de extreme kou die gaat komen. Zie jij daar ook zo eeeeenorm tegenop?
Nee hou wel van sneeuw en schaatsen.

Kun jij goed schaatsen en wat voor schaatsen heb je?
Ja, ik kan best goed schaatsen (heb Fries bloed, daar komt het vast door) en heb halfhoge noren van Nijdam.

Speel jij een instrument en zo ja, welk?
Nee, vroeger klarinet maar dat was niet echt een succes

Wil de volgende even tegen me schreeuwen dat ik MOET GAAN SCHOONMAKEN?
Schuddebuikje, hup! Nu beginnen. Des te eerder ben je klaar en kun je met een heerlijke kop thee weer even lekker ontspannen!

Hoe is jouw (ex)schoonmoeder?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 12-10-2011 13:27
Reden: Zo druk met motiveren dat ik de vraag vergat!
% gewijzigd
SCHUDDEBUIKJE: JIJ MOET NU GAAN SCHOONMAKEN!!!!

of lekker niet, als je geen zin hebt dan doe je het toch een ander keer.

Wat vind jij het grootste pluspunt van jouw lichaam?
Schoonmoeder is aardig maar laat vreselijk over haar heen lopen door schoonvader. Jammer want zo word ze steeds minder leuk.

Grootste pluspunt van mijn lichaam is dat ik erg flexibel ben, fijn met yoga!

Als jij een uitnodiging hebt gekregen voor een baan die je wel mwoah mwoah lijkt, zou je dan alsnog naar de voorlichtingsbijeenkomst/sollicitatiegesprek gaan?
Nee, kan m'n tijd wel beter gebruiken (maar goed, ik heb makkelijk praten want ik ben zelfstandige en niet werkzoekend; als ik werkloos zou zijn, zou ik wel gaan; je weet maar nooit; misschien is het beter dan het lijkt en bovendien is het goed voor de sollicitatie-ervaring)

Wat vind je het lastigste aan solliciteren?
Eigenlijk vooral mijn zenuwen onderdrukken... Ik praat best makkelijk over mezelf, mijn valkuilen en kwaliteiten (werk in de zorg he...) Maar door de zenuwen focus ik me vooral op dat wat "de potentiële manager" van me zou willen horen.. M'n eigenheid gaat een beetje verloren.

Wat eet jij vanavond?
spitskoolsalade met gedroogde abrikozen, gerookte kip, nootjes en honing-mosterd-dressing.

Daarbij gevulde pasta met spinazi/ricotta

(geen combi maar geen zin om boodschappen te doen)

Tip; de verse gevulde pasta van de aldi is zo lekker, alle varianten, echt de moeite om alleen al daarvoor naartoe te gaan!!

Maak jij wel eens zelf pasta?
Nee

Ben je vaak nat geregend vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven