Themafeest mannen tegen de vrouwen...
zaterdag 24 november 2012 om 20:52
Ik ben van plan een leuk feestje te organiseren met de jaarwisseling. Wil er een thema aan hangen omdat het vorige jaren 90 feest een groot succes was! Vooral de quiz die ik had gemaakt met de bijbehoren prijzen en geluidsfragmenten was een succes.
Thema waar ik nu op uitkom is de mannen tegen de vrouwen. Wil allerlei spellen laten doen door de gasten en rond 0.00 uur natuurlijk een winnaar! Ik dacht nu aan pictonary, een kennisquiz, en... toen liep ik vast.
Wie wil er met mij meedenken? Wil eventueel het thema nog wel veranderen, maar het idee van de spelletjes wil ik wel houden. Dat was vorige keer superleuk!
Ook voor de aankleding ben ik nog op zoek naar tips.
Bedankt vast!
Thema waar ik nu op uitkom is de mannen tegen de vrouwen. Wil allerlei spellen laten doen door de gasten en rond 0.00 uur natuurlijk een winnaar! Ik dacht nu aan pictonary, een kennisquiz, en... toen liep ik vast.
Wie wil er met mij meedenken? Wil eventueel het thema nog wel veranderen, maar het idee van de spelletjes wil ik wel houden. Dat was vorige keer superleuk!
Ook voor de aankleding ben ik nog op zoek naar tips.
Bedankt vast!
zaterdag 24 november 2012 om 21:00
Intro van muziek raden.
Filmmuziek raden.
Liedjes afmaken (wel zingend!)
Woorden spellen gericht op thema (kan per persoon of als groep om de beurt)
Schattingsvragen gericht over mannen/vrouwen (googlen)
Uuhmmm ff denken over de aankleding......
Je kunt a4tjes uitprinten met:
Aan de kant van de mannen; bier, vrouwen posters, voetbal, auto's.
Aan de kant van de vrouwen; wijn/mix drankje, lekkere mannen posters, merknamen (gucci, prada), make up.
Volgens mij heb je ook chocolade in de vorm van piemels en borsten. Of vindt je dat te? Haha!!
Filmmuziek raden.
Liedjes afmaken (wel zingend!)
Woorden spellen gericht op thema (kan per persoon of als groep om de beurt)
Schattingsvragen gericht over mannen/vrouwen (googlen)
Uuhmmm ff denken over de aankleding......
Je kunt a4tjes uitprinten met:
Aan de kant van de mannen; bier, vrouwen posters, voetbal, auto's.
Aan de kant van de vrouwen; wijn/mix drankje, lekkere mannen posters, merknamen (gucci, prada), make up.
Volgens mij heb je ook chocolade in de vorm van piemels en borsten. Of vindt je dat te? Haha!!
zaterdag 24 november 2012 om 21:43
zondag 25 november 2012 om 08:02
De vrouwen moeten als stervoetballer komen en de mannen als ster-voetbalvrouw 
En dan aan de vrouwen voetbalvragen stellen (niet te extreem ingewikkeld) en aan de mannen vragen stellen mbt de wereld van de voetbalvrouw (welke bekende visagist doet Estelle's haar en heeft een "look" naar hem vernoemd en meer van dat soort onzin).
Het leuke is dan dat de mannen staan te trappelen omdar ze alle antwoorden weten van de vrouwen en de vrouwen weten de antwoorden van de mannen... en beiden weten ze de antwoorden op een hoop inzin
En daar mag dan weer op gedronken worden
En dan aan de vrouwen voetbalvragen stellen (niet te extreem ingewikkeld) en aan de mannen vragen stellen mbt de wereld van de voetbalvrouw (welke bekende visagist doet Estelle's haar en heeft een "look" naar hem vernoemd en meer van dat soort onzin).
Het leuke is dan dat de mannen staan te trappelen omdar ze alle antwoorden weten van de vrouwen en de vrouwen weten de antwoorden van de mannen... en beiden weten ze de antwoorden op een hoop inzin
En daar mag dan weer op gedronken worden