Themafeest mannen tegen de vrouwen...

24-11-2012 20:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan een leuk feestje te organiseren met de jaarwisseling. Wil er een thema aan hangen omdat het vorige jaren 90 feest een groot succes was! Vooral de quiz die ik had gemaakt met de bijbehoren prijzen en geluidsfragmenten was een succes.

Thema waar ik nu op uitkom is de mannen tegen de vrouwen. Wil allerlei spellen laten doen door de gasten en rond 0.00 uur natuurlijk een winnaar! Ik dacht nu aan pictonary, een kennisquiz, en... toen liep ik vast.

Wie wil er met mij meedenken? Wil eventueel het thema nog wel veranderen, maar het idee van de spelletjes wil ik wel houden. Dat was vorige keer superleuk!

Ook voor de aankleding ben ik nog op zoek naar tips.

Bedankt vast!
Aankleding: diverse roze en blauwe atributen.

Spelletjes: twister?
Intro van muziek raden.

Filmmuziek raden.

Liedjes afmaken (wel zingend!)

Woorden spellen gericht op thema (kan per persoon of als groep om de beurt)

Schattingsvragen gericht over mannen/vrouwen (googlen)

Uuhmmm ff denken over de aankleding......

Je kunt a4tjes uitprinten met:

Aan de kant van de mannen; bier, vrouwen posters, voetbal, auto's.

Aan de kant van de vrouwen; wijn/mix drankje, lekkere mannen posters, merknamen (gucci, prada), make up.

Volgens mij heb je ook chocolade in de vorm van piemels en borsten. Of vindt je dat te? Haha!!
Misschien even uitzendingen van Jongens tegen de Meisjes terugkijken voor inspiratie.

Zit nu Ik hou van Holland te kijken, ook leuk!
Inparkeren? Kaartlezen?
Party & Co (zit ook het onderdeel pictionairy bij)
30 seconds
Kijk even naar ik hou van Holland op RTL 4! Heel veel spelletjes ideeën.
En ik van mee met 30 seconds, heel leuk. Teken het maar op zo'n grote flap over.
Inderdaad, even wat afleveringen van De jongens tegen de meisjes kijken... ik vond dat met die '..... lichaamsdelen op de vloer' altijd grappig om te zien. En misschien van die '20 antwoorden van het andere geslacht'. Wil je in teams spelletjes doen of meer individueel?
Of gewoon met kaartjes, kun je evt. zelf maken, en dan gewoon met punten i.p.v. met een spelbord.
Gordon had zo'n spelshow met één minuut spelletjes als tissues door de lucht een bepaald parcoours over blazen bijvoorbeeld.

Is vast nog wel een aflevering van terug te kijken. En de spelletjes zijn vast te googelen.

Een brón van inspiratie lijkt me.
De vrouwen moeten als stervoetballer komen en de mannen als ster-voetbalvrouw :-)

En dan aan de vrouwen voetbalvragen stellen (niet te extreem ingewikkeld) en aan de mannen vragen stellen mbt de wereld van de voetbalvrouw (welke bekende visagist doet Estelle's haar en heeft een "look" naar hem vernoemd en meer van dat soort onzin).

Het leuke is dan dat de mannen staan te trappelen omdar ze alle antwoorden weten van de vrouwen en de vrouwen weten de antwoorden van de mannen... en beiden weten ze de antwoorden op een hoop inzin :-)

En daar mag dan weer op gedronken worden :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven