Tics, vreemde gewoontes en andere eigenaardigheden

09-02-2008 15:48 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had het pas met vrienden over tics, rare gewoontes enzo.

Ik kwam er achter dat ik best wel raar ben. Rare dingen doe

En jullie?

Als voorbeeld:

- Ik moet altijd als eerste mijn linker schoen of sok aandoen.

- Als ik 's nachts uit de kraan drink, tel ik het aantal slokken.

- Vroeger had ik een tik dat ik, als ik 's avonds dacht dat er brand zou kunnen zijn, ik uit het raam moest kijken, anders zou ik het mezelf eeuwig kwalijk nemen... (nu niet meer)

- als ik uit de auto stap en het heeft geregend moeten mijn ruitenwissers wel netjes naar beneden.

En het gekke is... ik ben een enorme chaoot. Dus waarom deze neurotische dingen?

Hebben jullie ook zulke zotte dingen? Ik ben benieuwd!
ik dacht vandaag nog heb maar een tik, maar nu zit ik net in de auto met de radio aan, praat ik gewoon terug tegen de radio,

Ik heb dus duidelijk toch meer tics
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:runner84 schreef op 11 februari 2008 @ 12:36:

[...]

Haha, ik denk eerder, "Is maandag nou de 1e dag, of is dat zondag????"

Maandag is de 1e dag van de week, zondag is immers rustdag, zodat je weer fris met een nieuwe week kan beginnen!

(Heb het nooit begrepen dat andere mensen een andere dag - dan maandag - als 1e dag van de week beschouwen...)

En ja, als mijn vriend en ik niet samen uit een rietje drinken, dan kauw ik ook op het rietje. Hij vind dat maar smerig, dus als het niet mag, dan knijp ik m dicht, zodat ik toch moeite moet doen om te drinken.

Ik stap altijd om 9 over het heel uit mijn bed, als ik moet werken. Dan heb ik nog 51 minuten om op mijn werk te komen.
Ik zet de wekker altijd om .21 of .51, zodat ik er pas uithoef als de wekker precies op een half of heel uur staat (wekker staat op repeat en gaat dan na 9 minuten nog een keer). Maar om dat nou een tic te noemen...
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 12-02-2008 12:09
Reden: typo
% gewijzigd
quote:mastermind schreef op 09 februari 2008 @ 16:47:

Ik bedank mijn auto als het heel koud en vies weer is en hij me desondanks, zonder startproblemen of wat dan ook, op de plaats van bestemming heeft afgeleverd. Dan krijgt 'ie een klopje op z'n motorkap.

Ik heb sowieso de neiging om dingen gevoelens toe te dichten. M'n broer heeft dat ook, die heeft weleens een andere webcam gekocht dan hij oorspronkelijk voor ogen had, omdat 'ie het zo zielig vond dat het desbetreffende ding als laatste moederziel alleen op de winkelplank stond

En ik vind het ook zielig als ik inkopen doe en ik doe iets in m'n winkelwagentje om het even later toch maar weer terug te gaan zetten. Stel ik me voor dat dat ding helemaal blij is dat 'ie uitverkoren is om mee naar huis genomen te worden, gaat het feest niet door

hahaha dit is ZO herkenbaar!!!

ik word soms gek van mezelf maar ik koop soms idd bijna dingen omdat ik ze anders zielig vind.

Of als ik bijv roep: "jeetje DAT is een lelijke jurk" dan denk ik vaak meteen: "ahhh da's ook zielig dat ik dat nou roep" en soms zeg ik dan in mijn hoofd stiekem tegen de jurk: "nee hoor je bent niet lelijk, je bent best mooi"

Ik hecht ook heel erg aan al mijn spullen. Dingen weggooien vind ik daarom ook echt een ramp.....zooo zielig voor die oude badmat dat ie nu bij het vuilnis ligt

het ergste heb ik het nog met mijn kerstboom!! Dat vind ik toch altijd zo zielig om die zo afgedankt bij het oud vuil te zetten. Vaak bedank ik m dan even voor de mooie tijd dat ie heeft staan pronken en maak ik mezelf wijs dat hij het straks heel fijn gaat hebben met al zijn vriendjes die ook afgedankt zijn.

Ja vermoeiend.,..ik weet het

\\:-)//
quote:americagirl schreef op 12 februari 2008 @ 20:47:

[...]

en soms zeg ik dan in mijn hoofd stiekem tegen de jurk: "nee hoor je bent niet lelijk, je bent best mooi"

/ Geweldig dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven