Tips voor klein cadeautje?

04-08-2013 13:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende dagen verblijf ik een paar dagen in het huis van de ouders van een vriend (hij past daar op de katten, zijn ouders zijn op vakantie, en ik kom hem gezelschap houden).

Ik wil eigenlijk iets kleins meenemen voor zijn ouders als dank voor de gastvrijheid. Omdatik ze nog nooit ontmoet heb, maar ik wel een paar dagen in hun huis verblijf leek me dat wel zo netjes.

Voor de moeder wordt het waarschijnlijk iets van een leuk plantje, maar hebben jullie tips voor de vader? Liever niet iets van drank of speciaalbier, want hij heeft zelf al een kelder met allerlei bier, dus van mijne zal hij niet onder de indruk zijn
Weet je zeker dat die ouders op de hoogte zijn van jou verblijf daar? Anders is het ook zo raar

En zo ja, dan zou ik die vriend vragen om suggesties voor zijn vader.
Ja, dat weten ze hoor!
Fles je wijn, 1 om te delen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Iets lekkers voor bij het bier?
Iets voor in de tuin?als ze die hebben;)En dan voor hun samen...altijd leuk toch?
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Waarom voor beide een apart kado?

Plant voor de tuin is toch ook leuk? Of terras/balcon.

Oh posting geschreven toen de posting hiervoor er nog niet stond.

Iets lekkers voor de katten zou ik zeggen!!! (liefde van de kat gaat door de maag)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, jullie hebben eigenlijk wel gelijk, kan ook gewoon een ding voor ze kopen. Wordt waarschijnlijk iets plant-achtigs dan.
Ik vind zelf die kleine sinaasappelboompjes zo schattig! Die in een leuke mand zetten voor bij de voordeur, leuk welkom als ze terug komen
Voor zulk soort aardigheidjes/bedankjes bak ik vaak iets, een ouderwetse appeltaart of lekkere koekjes of gebakjes oid. Wordt eigenlijk altijd heel positief ontvangen.

Maar ik weet niet wanneer je die ouders ziet? Als ze meteen al op reis gaan als je daar aankomt is het niet zo handig. Een idee zou wel kunnen zijn om het voor ze klaar te zetten als verrassing als ze weer thuis komen.
Leg een doosje bonbons in de koelkast met een aardig briefje. Voor allebei en hiermee kun je bijna niet mis gaan.
quote:buaya schreef op 04 augustus 2013 @ 15:17:

Maar ik weet niet wanneer je die ouders ziet? Als ze meteen al op reis gaan als je daar aankomt is het niet zo handig. Een idee zou wel kunnen zijn om het voor ze klaar te zetten als verrassing als ze weer thuis komen.

Ik zie ze niet, want ik ben al weg als ze terugkomen.

Maar goed, het wordt in ieder geval een plantje of iets eetbaars, al dan niet zelfgebakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven