Toeval bestaat niet?
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:29
Madrid 1998: in de metro ging een errrug leuke, lange, blonde man naast me zitten. Hij hield een brief vast en bovenaan stond zijn naam (op de een of andere manier keek ik er naar), die ik nooit vergeten ben.
Gisterenavond: kijk ik in de facebook van een oude (vage) studiegenoot, staat die naam erbij... kijk ik naar de mooie foto en hij is het! 'Woonplaats: Madrid!' Helaas net getrouwd.
Maar ik bedoel, van de miljoen mensen in Madrid, dat je hem zo weer tegen komt. Hij is ook Nederlander terwijl ik toen dacht dat hij uit Denemarken kwam ofzo.
Ik heb wel vaker dat er dingen 'toevallig' op mijn pad komen. Hebben jullie nu ook zulke dingen? En waar geloven jullie in? Ik denk dat er toch engelen oid aan het werk zijn. (geen Viva-engelen
).
Gisterenavond: kijk ik in de facebook van een oude (vage) studiegenoot, staat die naam erbij... kijk ik naar de mooie foto en hij is het! 'Woonplaats: Madrid!' Helaas net getrouwd.
Maar ik bedoel, van de miljoen mensen in Madrid, dat je hem zo weer tegen komt. Hij is ook Nederlander terwijl ik toen dacht dat hij uit Denemarken kwam ofzo.
Ik heb wel vaker dat er dingen 'toevallig' op mijn pad komen. Hebben jullie nu ook zulke dingen? En waar geloven jullie in? Ik denk dat er toch engelen oid aan het werk zijn. (geen Viva-engelen
vrijdag 6 augustus 2010 om 18:32
quote:smart79 schreef op 06 augustus 2010 @ 18:08:
In 1998 heb ik na een ongeval in het ziekenhuis gelegen in het buitenland (wel Europa). Afgelopen zomer was in Azie op reis en sprak ik met een meisje, zij bleek dat het dorp te komen waar ik ooit in het ziekenhuis had gelegen. Sterker nog; haar moeder was hoofdzuster op de afdeling waar ik lag.
Toeval?ja
In 1998 heb ik na een ongeval in het ziekenhuis gelegen in het buitenland (wel Europa). Afgelopen zomer was in Azie op reis en sprak ik met een meisje, zij bleek dat het dorp te komen waar ik ooit in het ziekenhuis had gelegen. Sterker nog; haar moeder was hoofdzuster op de afdeling waar ik lag.
Toeval?ja
zaterdag 7 augustus 2010 om 16:50
pff, ik ben twee keer in het ziekenhuis bevallen en twee keer was daar dezelfde zuster bij.
Na de basisschool ben ik verhuisd. Jaren later studeerde ik in weer een andere stad. Laat nou een van mijn jaargenoten een klasgenoot van toen zijn.
Gewoon toeval allemaal. Zoveel zusters werkten er niet op die afdeling en van die klasgenoot was het logisch dat hij ongeveer in hetzelfde jaar als ik zou gaan studeren.
Bovendien, van de honderden klasgenoten die ik ooit gehad heb, maar 1 later tegenkomen is gewoon een magere score.
Na de basisschool ben ik verhuisd. Jaren later studeerde ik in weer een andere stad. Laat nou een van mijn jaargenoten een klasgenoot van toen zijn.
Gewoon toeval allemaal. Zoveel zusters werkten er niet op die afdeling en van die klasgenoot was het logisch dat hij ongeveer in hetzelfde jaar als ik zou gaan studeren.
Bovendien, van de honderden klasgenoten die ik ooit gehad heb, maar 1 later tegenkomen is gewoon een magere score.
zaterdag 7 augustus 2010 om 16:55
Mijn ex vriend belandde eens op de eerste hulp van een ziekenhuis. Een hoop stressvol gedoe waarin ik als een speer vanuit mijn werk naar het ziekenhuis moest rijden.
Eenmaal daar aangekomen werden we naar de juiste kamer begeleid en wie passeren we daar in die hectische gang van de IC? Mijn moeder met een vriendin!
Zowel ex als vriendin van moeder maken het momenteel weer uitstekend.
Eenmaal daar aangekomen werden we naar de juiste kamer begeleid en wie passeren we daar in die hectische gang van de IC? Mijn moeder met een vriendin!
Zowel ex als vriendin van moeder maken het momenteel weer uitstekend.