Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ajoh, kan 't schele.. morgen zijn we er toch allemaal geweest. Ook ik, ik heb de boot gemist.
Later is nu
De ondergang van de wereld gaat echt niet gebeuren hoor. Ik werk voor het Ministerie van Financiën en wij hebben ons salaris voor de hele maand uitbetaald gekregen. Dat zegt mij genoeg.
Ga in therapie!
Meiden, ik zit weer eens met een probleem. Mijn man is een schat, maar hij kan niet van de mandarijnen afblijven. Elke dag eet hij meerdere mandarijnen, terwijl ik van thuis heb meegekregen dat mandarijnen zijn voor gelegenheden zoals kerstmis en verjaardagen en dat het niet goed is om elke dag mandarijnen te eten.

Ik heb mijn man er op aangesproken, en hij beloofde dat hij zou minderen. Een tijdlang ging het goed, maar nu ben ik er achter gekomen dat hij stiekem mandarijnen eet. Als hij van zijn werk thuis komt ruiken zijn handen naar mandarijnen en toen ik laatst een keer zijn hobbykamer voor hem opruimde vond ik mandarijnenschillen in de prullenbak. En in de garage trof ik drie lege mandarijnenkistjes aan.

Natuurlijk was ik helemaal ontdaan, en vanavond heb ik mijn man geconfronteerd. Hij begon te huilen en zei dat hij heel graag wilde stoppen, maar dat het sterker is dan hij. Wat moet ik nu doen? Scheiden of samen vechten voor een betere toekomst? Ik weet het niet meer.

Groetjes van een Radeloosje.
Lady, kun je niet proberen samen met je man van de mandarijnen te genieten? Samen pellen is voor je man ook veel leuker dan in zijn eentje aan die schilletjes zitten pielen.

Het kan je relatie echt enorm verdiepen, als je samen pitjes op tafel spuugt, elkaars mandarijntjes losrolt tussen de handen, en elkaar partjes voert.

Zo jammer dat je er zo afwijzend tegenover staat.
Your luck's about to change, cher.
Larie-Lultmaardoor,

Volgens mij hou je belangrijke informatie achter, zo kunnen we je natuurlijk niet helpen bij je problemen. Ik vind het altijd erg vervelend als een TO mij knollen voor citroenen probeert te verkopen.

Hoe is jullie seksleven? Als je man bij jou tekort komt, is het niet zo gek dat hij buiten de fruitschaal piest.

En hebben jullie verder regelmatig een appeltje met elkaar te schillen?

Als dat allemaal niet aan de orde is, moet je maar bedenken dat 90% van de mannen wel van een fruitig hapje houdt. Helemaal niet erg, zolang hij maar thuis komt eten.

Ik schaam mij er een beetje voor, maar jullie hebben gelijk. Het is niet alleen dat hij mandarijnen eet, wat natuurlijk al erg genoeg is, maar ik ben er achter gekomen dat hij zich ook seksueel aangetrokken voelt tot mandarijnen. Hij stopt ze regelmatig in zijn kont en hij wil alleen nog maar seks met mij als ik me eerst van top tot teen heb ingesmeerd met mandarijnensap. Laatst heb ik zelfs een mandarijn gevonden met een gat erin geboord, nou ik wil niet weten wat ie daarmee gedaan had. Ik voel me zo vies.
Larie-Vultdekont,

Het is inderdaad een nogal zeldzame vetvies festjies seksuele voorkeur.

Ik bedoel met bananen kan ik me er nog iets bij voorstellen, dat hoort tegenwoordig tot de standaard seksuele handelingen.

Maar mandarijnen.... Gatver, ik snap heel goed dat je nu van je man walgt.

Toch moet je je man er niet op veroordelen. Waarschijnlijk heeft hij dit overgehouden aan een traumatische ervaring uit zijn jeugd. Wat kreeg hij vroeger thuis te eten? Laat me raden, zeker alleen maar gefrituurd voedsel en energy drankjes.

Misschien is het met intensieve therapie nog te beheersen. Veel sterkte, ik leef met je mee.

Liefs,

Mierenbillen
Laddervolmetstroop, ik vind dit niet normaal klinken. Je man vertoont een aantal kenmerken van mandarijnverslaving. Het verstoppen van mandarijnen, het liegen, beloven dat hij zal minderen maar toch niet kunnen stoppen.

Doe is een online mandarijntest.

Komt mandarijnverslaving in zijn familie voor? Weet je of zijn ouders ook veel mandarijnen eten?

Er zijn praatgroepen voor partners van mandarijnverslaafden. Je bent niet alleen: ander-ijn
Ga in therapie!
Wat ben ik blij dat Dubbelblowtje zich hier meldt. Zij is de expert op het gebied van alcohol, fruit en drugsverslavingen. Luister maar goed naar haar adviezen Lallend-Vultmaardoor.
quote:dubiootje schreef op 20 december 2012 @ 20:30:

Er zijn praatgroepen voor partners van mandarijnverslaafden. Je bent niet alleen: ander-ijn
Your luck's about to change, cher.
Waarom kan ik jullie links steeds niet openen? Sluiten jullie mij categorisch buiten?

En neehoor, in tegenstelling tot wat de dokter, psycholoog, psychiater en handlezeres zeggen: ik heb geen last van paradoiditeit.
Later is nu
LadyDunvanbillen, dat is heus niet om te lachen hoor, ik ben toevallig de dochter van een fruitecolist. En dat sleep je je hele leven met je mee. Zo word ik telkens weer verliefd op groenteboeren. Mijn laatste relatie was met een man die met een fruitkraam op de Albert Cuyp stond. Uiteraard is dat rampzalig afgelopen en moet ik weer in therapie om uit de puree te komen.
Welkom in dit topic, Mandarijnbil. Wil je jezelf even voorstellen aan de groep? Je kunt je hier veilig voelen om je verhaal te doen.
Ga in therapie!
Dankjewel voor het warme welkom, Duninjeblootje.

Nou, ik ben dus Mierenbillen en ik lees al jaren mee op het Viva forum. hihi.
Your welcome. Whats with the Johannesface avatar?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 20 december 2012 @ 22:15:

Your welcome. Whats with the Johannesface avatar?

Leuk dat je het vraagt, Dufbureautje.

Die heb ik speciaal aangeschaft voor het De Vooizzz trash topic. Maar ik durf hem niet meer weg te doen, omdat SlabakkenMetVets heeft gedreigd mij onder de negeer te zetten als ik mijn avatar verander.

Dan kan ik het natuurlijk wel vergeten met mijn forumcarrière, zeker omdat ik verder geen leven heb. Behalve hier dan een beetje de zure zwaaier uithangen.

Ik leef met je mee, Mallebierlel. Ik wil al zes jaar van deze avatar af maar het mag niet van SexKletterbelFles. Ik zou wel eens een lekkere sexy avatar willen met van die zwoele lippen.
Ga in therapie!
Voor mij is een avatar van Johannes traumatisch en daar wil ik niemand mee lastigvallen maar Johannes lijkt als twee druppels water op mijn ex. Alleen had die zwart lang haar, een bril, bruine ogen en hij miste een voortand. Maar verder één gezicht.

Maakt verder niet uit hoor, geeft niks Brilmarie, kun jij niks aan doen maar altijd als ik jouw avatar zie moet ik rennen naar de plee. Omdat mijn ex dus echt voor trauma's heeft gezorgd in mijn leven.

Hij was verslaafd. Dat is één. Aan Dr. Pepper. Verschríkkelijk.

Hij keek ranzige dingen op tv en internet. Over koken. Want hij was kok. Dus ik heb jarenlang kookprogramma's moeten kijken en kon op een gegeven moment geen geitenkaas met honing en pijnboompitten meer zien.

Zelfs op vakantie ging het over eten en koken. Hij noemde vakantie ook 'culinair....sorry, ik schiet vol....misselijk ook... 'Culinaire reisjes' noemde hij het. Je begrijpt hoe diep dit zit.

Maar goed, niks van aantrekken, gewoon die avatar houden joh, tuurlijk, maakt niet uit. Ik red me wel.
Tja Dufinjeblootje, het is wel weer duidelijk wie hier de forumheiligen zijn. Ik zou bijna willen zeggen de onaanraakbare, maar dat mag je zeker weer niet zeggen hier.

Ik ben wel blij dat jij hetzelfde probleem hebt met SlapBallenComplex. Nu voel ik me toch minder alleen staan.

Liever niet quoten trouwens. Ik wil het graag weer weghalen voor ze het leest, anders heb ik straks helemaal geen leven meer hier op het forum.

Wie zijn lippen wil je dan?
Sloeriasnol, wat zeik je nou? Je forumt altijd op je ipad dus dan zie je genees avatars.
Ga in therapie!
Gewoon, iets zwoels. Sensuweel.

Ga in therapie!
Dankjewel voor je begripvolle post Eivanhetfora.

Hoezeer ik ook op je gesteld ben, ik durf Johannes echt niet weg doen. Zover ik het begrijp staat Slapballencomplex toch net ietsje hoger in de forumrangorde dan jij.

Niet persoonlijk bedoeld hoor, Eivanhetfora, ik heb het echt met je te doen, met je culinaire ex. Hij was zeker ook een boergondiër? En verslaafd aan Dr. Oetker?
Hoe kóm je er bij Dramaturgiootje, op de I-pad zie je wel avatarren. Jij verwart mijn pad met jouw Kijkshop aanbiedingstablet. Daarop zie je ze niet.
Bijzonder sensuweel, Dufinjeblootje en absoluut niet toe muts.

En wil je alsjeblieft een beetje lief zijn voor Eivanhetfora, ze heeft het al zo zwaar met haar culinaire ex. Je kan ook aardig reageren. Al ben ik dan nieuw hier, het valt me wel vaker op dat er zo zuur gereageerd wordt en meteen op iemand met een probleem wordt ingehakt.
hallo mierenellende, ik hou jou en je avator in de gaten.

Hebben jullie de film met jan smit al gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven