Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:daikan schreef op 11 oktober 2012 @ 19:32:

Ik heb net mijn vriendin gebeld. Ze was heel kortaf in het begin. Ze blijkt lesbisch te zijn geworden. Ja, zij ook al.

Ik vroeg haar waarom, omdat ze altijd zei dat ze niet opgewonden kon worden. Kon ze dat met een vrouw nu wel dan? Nee, dat kon ze ook niet, zei ze.

Toen ik doorvroeg mompelde ze iets met "dat gewoon heel zeker weten", en dat ze zich hier "niet vanaf liet praten".

Ik ben radeloos. Stabiel manbeeld kwijt. Vriendin kwijt. En het is allemaal jullie schuld.Eerlijk gezegd snap ik nooit zo goed wat mannen op het Vivaforum komen doen. Ik bedoel: je vriendin zit toch ook niet op het Playboyforum? Of wel natuurlijk, maar dan moet je ook niet verbaasd doen dat ze lesbisch blijkt te zijn. En wat dat manbeeld betreft: volgens mij ben jij homo. Anders zat je hier niet. Dus het zou zozewiezewoze niks geworden zijn tussen jullie.
Ik zit als vrouw ook heel vaak op het Playmobielforum. Is toch niks mis mee?

Je wil trouwens niet weten hoeveel trollen dáár op afkomen.
Ik zei het nog zo Diazepam. Maar niet luisteren hoor. Nou ik ga met je ex stappen. Veel plezier nog vanavond.
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 13:46:

[...]

Kijk zie je? Loenaro weet hoe het hoort. Gewoon ontkennen dat er iets is en verder leven. Daarom is ze ook favoriete forummer van iedereenSpeak for yourself zeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 20:39:

[...]

Speak for yourself zeg.Last van je slijmvijver?
Zeg, glitter jij even op naar je eigen topic wil je. Het was hier net zo gezellig.
Ik lees meestal alleen mee, maar ik wil even zeggen dat ik de sfeer op het forum echt om te huilen vind. Mensen met een eigen mening worden afgefakkeld en meelopers op handen gedragen. Jammer hoor , op andere fora is het wel leuk. Neem daar eens een voorbeeld aan.
Ik vind het juist erg leuk dat er mannen op het forum zijn. Hulde aan alle mannen. Dendert niet wat ze schrijven, ze zijn er toch maar!

Jammer alleen dat ze overal over mee willen praten. Ik zou zeggen: een plaatje is genoeg. Gewoon een lekkere sixpack in een leuke pose (en wie niet lekker genoeg is kan gewoon onder de negeerknop, ghegheghe).
kan iemand even een samenvatting geven
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 20:53:

... meelopers op handen gedragen...Je hebt zoooooo ontzettend gelijk! Ik ben het helemaal met je eens. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Prima gezegd.
Ah joh Armpijn, dat roep ik al jaren. Maar er zit hier een groep oudgedienden die de dienst uitmaken en iedereen die tegen hen in durft te gaan wordt genadeloos afgefakkeld. Ik heb me daar zelf ook wel schuldig aan gemaakt, ik was zo dom om me mee te laten slepen door de groepsdruk. Nu doe ik dat niet meer, ik vaar mijn eigen koers. En ik kan je verzekeren dat me dat niet in dank wordt afgenomen, maar dat maakt me niets uit. Het is heerlijk om jezelf te zijn en vrij en blij te kunnen forummen :-) .
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 oktober 2012 @ 21:02:

kan iemand even een samenvatting gevenHet gaat over de zweer op het forum.
quote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 20:49:

Zeg, glitter jij even op naar je eigen topic wil je. Het was hier net zo gezellig.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 oktober 2012 @ 21:02:

kan iemand even een samenvatting gevenJa hoor, de zon is onder en satanicalmensch komt d'r geslepen hoektandjes weer tonen.
Wat als je man straatarm is?

Ik zeg het beroep van mijn man niet want daar zijn er maar een paar van in heel Nederland (gemeentelijk plantsoenwerker) maar hij is dus zo arm als een kale neet.

En nu is iedereen stikjaloers want zo sjiek minimalistisch als wij leeft bijna niemand.

Hoe gaan jullie ermee om?
quote:foxytoxy schreef op 11 oktober 2012 @ 21:07:

[...]

Ja hoor, de zon is onder en satanicalmensch komt d'r geslepen hoektandjes weer tonen.Wat je zegt. Ik zie dan ook als een gek op tegen de donkere dagen voor kerst.
quote:foxytoxy schreef op 11 oktober 2012 @ 21:11:

Wat als je man straatarm is?

Ik zeg het beroep van mijn man niet want daar zijn er maar een paar van in heel Nederland (gemeentelijk plantsoenwerker) maar hij is dus zo arm als een kale neet.

En nu is iedereen stikjaloers want zo sjiek minimalistisch als wij leeft bijna niemand.

Hoe gaan jullie ermee om?Gewoon iedereen negeren. Ik heb een vergelijkbaar probleem, ik ben namelijk oogverblindend mooi. Je wil echt niet weten hoeveel huwelijken er al zijn verwoest door mijn schoonheid. Vrouwen op straat kijken me met de nek aan en ik kan de keren niet tellen dat ik politiebewaking in heb moeten schakelen omdat er weer eens zo'n lelijke bedrogen echtgenote aan mijn deur stond om mijn prachtige ogen eruit te krabben. Maar het zal me allemaal jeuken, ik doe gewoon mijn ding. En dat zou jij ook moeten doen.
Lady Voldemort, je hebt niet eens een neus.

Niet lullig bedoeld verder.
me ex is een leugenaar, ik had laatst een ei gebakken en hij zei dat hij het heerlijk vond, maar nu heb ik in een dagboek van ze moeder zitten neuzen en daarin las ik dat hij als kind helemaal geen ei lust. WAAROM WAAROM WAAROM LIEGT HIJ
In welke regio woon je?
Miscchien denkt hij dat jij uit een ei komt?
Ga in therapie!
Ze moeder ken gewoon niet koken.
Zeg Legevolleyoghurt, glittert zelf op. Je bent hier koud een dag en dan al zo'n grote scheur opentrekken.
Ga in therapie!
Boxyroxy, gewoon liegen dat je vent buitenhuisarchtect is. Dan lijkt t alsof je poepierijk bent en dat is niet boeiend. En als men je bij de voedselbank betrapt, zeg je dat je vrijwilligerswerk doet.
quote:dubiootje schreef op 11 oktober 2012 @ 21:50:

Zeg Legevolleyoghurt, glittert zelf op. Je bent hier koud een dag en dan al zo'n grote scheur opentrekken.

Eens.

LenieVolEnPront solliciteert naar een hetze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven