Topic parodie deel twee.
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:13
Even bijbelgelezen in het Moddertopic en je hebt dus serieus (echt!) een ban opgelopen. Stoer! Is mij nog nooit gelukt terwijl ik mij toch voortdurend schandelijk misdraag. Misschien het feit dat ik dikke mik ben met de mot????
Ik snap niet echt wat je in het Moddertopic hebt geschreven. Alsof je niet echt meende wat je hier had geschreven? Of het allemaal één grote grap was? Dat méén je toch niet? Ik zit hier m'n hele hart uit te storten en jullie liggen gewoon dubbel? Nee toch?
Ik snap niet echt wat je in het Moddertopic hebt geschreven. Alsof je niet echt meende wat je hier had geschreven? Of het allemaal één grote grap was? Dat méén je toch niet? Ik zit hier m'n hele hart uit te storten en jullie liggen gewoon dubbel? Nee toch?
Ga in therapie!
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:20
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:21
Geen idee. Ik was een gedoogforummer.. maar dat bleek een foutje te zijn. Ik denk dat ze daar de teruggekeerde permabannelingen mee bedoelen. Maar daar hoor ik niet bij. Mijn ban werd echter ook niet terug gedraait ondanks deze faux pas, want het was een zware overtreding.
( mijn parodie op iemand).
( mijn parodie op iemand).
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:21
quote:dubiootje schreef op 12 oktober 2012 @ 17:20:
[Van mij geen woord verzonnen hier. Bloedserieus. Van de rest van het zootje weet ik het nog zo net niet. Ik zie zo af en toe rofltjes voorbij komen waarvan ik denk: hmmm.
Eén troost: je ban was in elk geval dubbel en dwars verdiend Ja vond je? Vind ik natuurlijk niet. Maar eye of the beholder he
[Van mij geen woord verzonnen hier. Bloedserieus. Van de rest van het zootje weet ik het nog zo net niet. Ik zie zo af en toe rofltjes voorbij komen waarvan ik denk: hmmm.
Eén troost: je ban was in elk geval dubbel en dwars verdiend Ja vond je? Vind ik natuurlijk niet. Maar eye of the beholder he
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:27
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:42
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:45
quote:dubiootje schreef op 12 oktober 2012 @ 17:42:
Aambij, ik kan me je posting niet herinneren maar als die niet serieus was, ja, dan vind ik dat je een ban verdiend hebt. We zitten hier niet op dit topic om bij wijze van spreken andere forummers en topics op de hak te nemen, of wel dan?Symbiootje, nah dan snap ik mijn ban wel.Sorry. Mea Culpa. Enzo.
Aambij, ik kan me je posting niet herinneren maar als die niet serieus was, ja, dan vind ik dat je een ban verdiend hebt. We zitten hier niet op dit topic om bij wijze van spreken andere forummers en topics op de hak te nemen, of wel dan?Symbiootje, nah dan snap ik mijn ban wel.Sorry. Mea Culpa. Enzo.
vrijdag 12 oktober 2012 om 20:38
quote:lady-voldemort schreef op 12 oktober 2012 @ 19:48:
[...]
Hé wat leuk Aarsklei, heb jij ook een gymnastische achtergrond? Zullen we samen een hoogdravend topic openen?Welnee, Mea Culpa is een violiste. Geen idee waarom Bijenwaar daarmee aankomt. Zekers laten zien dat ze op stand leeft.
[...]
Hé wat leuk Aarsklei, heb jij ook een gymnastische achtergrond? Zullen we samen een hoogdravend topic openen?Welnee, Mea Culpa is een violiste. Geen idee waarom Bijenwaar daarmee aankomt. Zekers laten zien dat ze op stand leeft.
Later is nu
vrijdag 12 oktober 2012 om 22:18
Ik wil alleen maar even zeggen dat trollen lief zijn. Veel liever dan jullie denken. Zij hebben ook niet gekozen voor dat rare lichaam en die vreemde manieren.
Trollen worden hier veel te snel weggezet als... nou ja... trol dus. Ik vind dat niet kunnen.
Vooral niet door die self-righteous trollenjagers. Die zich een beter mens voelen door anderen in een hokje te stoppen.
Als je trollen veel liefde, warmte en begrip geeft, groeien ze uit tot hele mooie liefdevolle wezens. Maar ja, daar krijgen ze hier dus nooit de kans voor. Self-fulfilling prophecy!
Zo, ga daar maar eens goed over nadenken. Voor jullie weer met je stafgeile klauwen de boel gaan verpesten.
Trollen worden hier veel te snel weggezet als... nou ja... trol dus. Ik vind dat niet kunnen.
Vooral niet door die self-righteous trollenjagers. Die zich een beter mens voelen door anderen in een hokje te stoppen.
Als je trollen veel liefde, warmte en begrip geeft, groeien ze uit tot hele mooie liefdevolle wezens. Maar ja, daar krijgen ze hier dus nooit de kans voor. Self-fulfilling prophecy!
Zo, ga daar maar eens goed over nadenken. Voor jullie weer met je stafgeile klauwen de boel gaan verpesten.
vrijdag 12 oktober 2012 om 23:09
quote:aaifoon schreef op 12 oktober 2012 @ 17:27:
Whaa wat een geweldig topic. Ik ben pas bij blz 12 dus heb nog veel te lezen.
deze vond ik geweldig:
Toen ik de mensheid leerde kennen ben ik alcohol gaan waarderen.
Van BGB.
de thee kwam mijn neus uit (voelt niet lekker dames dat kan ik jullie vertellen) ik ga snel verder lezen.
Hoi Hoi Draaikont
Welkom
Whaa wat een geweldig topic. Ik ben pas bij blz 12 dus heb nog veel te lezen.
deze vond ik geweldig:
Toen ik de mensheid leerde kennen ben ik alcohol gaan waarderen.
Van BGB.
de thee kwam mijn neus uit (voelt niet lekker dames dat kan ik jullie vertellen) ik ga snel verder lezen.
Hoi Hoi Draaikont
Welkom