Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
HRS present

Ga in therapie!
Groot gelijk. Als hij een nachtje in de nor moet doorbrengen, leert hij jou weer te waarderen. Ik zou hem er in elk geval zeker niet op aanspreken. Eens een dief, altijd een leugenaar.
Ga in therapie!
Jeezes fanaticalbreasts, jij bent echt niet zo slim he. Weet je wel wat cornet bief tegenwoordig kost? Dat is cultureel erfgoed hoor! Met antiquarische waarde! Die blikjes stammen uit de tweede wereldoorlog hoor! Dus! Voordat je je man gaat beschuldigen eerst even beter inlezen!
Wat moet díe Huilie hier nou weer? Die woonde toch op Kreta?
Later is nu
Meds ( mag ik je zo noem als beginneling?) ik zouw ut aangeven geld pikken hoort niet in un goete relatie !
Nee, die woont hier in de huilieflat.
Ga in therapie!
quote:aaifoon schreef op 13 oktober 2012 @ 23:43:

Meds ( mag ik je zo noem als beginneling?) Nee.
Ik wil ook geen Meds genoemd worden, Naaidroom.
Ga in therapie!
Ik durf niet meer opzij te kijken. Ik heb daar een knuffelbeest liggen en ik weet haast zeker dat ik 't af en toe zie bewegen. Net kwam zelfs z'n kop omhoog! Wat denken jullie.. is het een geest die dit doet?

Edit: Ohhwwnee.. het is me hond! Dat is ook zo.. die heb ik al net een week en ik ben er nog niet aan gewend.
Later is nu
Even een stomme vraag. Maar hoe kan ik via de iPad de recente berichten lezen? Op de pc gaat dat via f5 maar ik zou niet weten hoe dat op de iPad moet? BlonT sorry maar iemand een tip?
Noem mijn maar Bitter Medicijn hoor. Daar voel ik me wel bij thuis
Later is nu
Aaipad aansluiten op de PC en dan F5?
Later is nu
quote:aaifoon schreef op 13 oktober 2012 @ 23:43:

Meds ( mag ik je zo noem als beginneling?) ik zouw ut aangeven geld pikken hoort niet in un goete relatie !Ik heb liever dat je me mamavanboenrobbie noemt
quote:aaifoon schreef op 13 oktober 2012 @ 23:48:

Even een stomme vraag. Maar hoe kan ik via de iPad de recente berichten lezen? Op de pc gaat dat via f5 maar ik zou niet weten hoe dat op de iPad moet? BlonT sorry maar iemand een tip?even stekker in en uit
Aai pet? Wasda?
F5? Je werkt voor een inlichtingendienst en weet niet hoe je je aaiped moet resetten?
Ga in therapie!
Ok mamavanboenrobbie Sorry!! dus ik moet achter de PC en niet lekker op de bank om hier mee te kunnen praten? L-V aai pet weet je niet wat dat is? dat is een pet die je kunt aaien!!
Dubiooooo ik werk niet voor de inlicgtingendienst ik werk niet ik heb een inkomen van de staat en de alimentaaaatiee en de kinderbeidrage van mijn 5 kids dus komt wel goed hiero
quote:aaifoon schreef op 13 oktober 2012 @ 23:59:

Ok mamavanboenrobbie Sorry!! dus ik moet achter de PC en niet lekker op de bank om hier mee te kunnen praten? L-V aai pet weet je niet wat dat is? dat is een pet die je kunt aaien!!

Jeuj! Ik heb mijn eigen afko hier! Nu hoor ik er echt bij!

*is nu berenblij*
Jij hoorde er toch al bij?? of heb ik het nu verkeerd??
Goed geregeld Waaiboom. En mocht je toch nog niet uitkomen met je kinderbijslag bak je er gewoon nog een paar nakomertjes bij. Slim toch?
Hoe is het trouwens met Boenrobbie? Zijn zijn korsten al wat minder geworden?
Inderdaat jij snapt het!! L-V heerlik toch al die kidoos om je heen!! ze zijn nu allemaal bij hun pappaas dus ik heb vrij hihihi maar morgen kome ze terug ! moet ik dan brood kopen of is het broot van donderdag nog goed?
Zolang er op de sneetjes geen haar groeit, zou ik het gewoon serveren.
PFFFF kom ik eens kijken is er niemand!! heb ik dan voor niks daaaageggen lang alles nagelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven