Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Later is nu
Na na na na na na na na na na na
Batman!
Me man* zij gisteren tegen mei dat hij me een vies vet lui varken vindt en dat hij aan de buurvrouw denkt als hij seks met me heeft. Aan die slet, die altijd hoerig voor m'n man loopt te parodieren.

Dus heb ik vandaag z'n lievelingskostje voor hem gekookt, want ik ben zó blij dat hij bij me blijft, de lieverd

*wat is het toch moeilijk om 'me man' te typen! Gaat steeds fout en ik ben zo bang voor de forumgrammaticapolitie, die me zegt dat mijn man niet goed is.
Later is nu
Nanananananananana is natuurlijk het theme van Shark!
Later is nu
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 18:35:

Lellie_Kellie heeft 't nog niet helemaal zo door, een nieuw toppik, geloof ik. Die post nog door in het oude.Ach joh laat gaan, Lellie_bellie zit na 17.00 altijd dronken achter de tikmasjien, dat weet toch iedereen hier.
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 19:02:

Me man* zij gisteren tegen mei dat hij me een vies vet lui varken vindt en dat hij aan de buurvrouw denkt als hij seks met me heeft. Aan die slet, die altijd hoerig voor m'n man loopt te parodieren.

Dus heb ik vandaag z'n lievelingskostje voor hem gekookt, want ik ben zó blij dat hij bij me blijft, de lieverd

Goed dat je het zo oppakt! Dat je al jaren in een rolstoel zit en een defecte schildlier hebt, is natuurlijk nog geen excuus om niet rond te dartelen als een ballerina. En fijn hoor, om een man te hebben te hebben die zo met je meedenkt!

Wel niet zelf mee-eten van dat lievelingskostje hoor, sterk zijn en je gewoon beperken tot die drie druiven en een lepel yoghurt.
quote:foxytoxy schreef op 16 september 2012 @ 19:32:

[...]

Ach joh laat gaan, Lellie_bellie zit na 17.00 altijd dronken achter de tikmasjien, dat weet toch iedereen hier.

Dit vind ik een grove belediging.

Het moet 14 uur zijn.

Ik heb je gestaft, en het hele groepje via sms opgeroepen om je ook te staffen.

That's all.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 17:01:

Na een lang verhaal, te lang om hier te vertellen, ben ik erachter gekomen dat mijn moeder zus tevens mijn zus moeder is.

Mag ik haar nu onterven?Nee. Wel tutoyeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 19:46:

[...]

Ik heb (...) hele groepje via sms opgeroepen om je ook te staffen.

That's all.Als ik bedenk dat jij rond dit tijdstip de wereld meestal al drie- tot vierdubbel ziet, ben ik van dat "groepje" nog even niet onder de indruk.
quote:foxytoxy schreef op 16 september 2012 @ 20:01:

[...]

Als ik bedenk dat jij rond dit tijdstip de wereld meestal al drie- tot vierdubbel ziet, ben ik van dat "groepje" nog even niet onder de indruk.

Je kan dat staffen wel weglaten in je quote, dat maakt het niet minder waar.

We hebben allebei gestaft, ik en mijn groepsgenoot.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Krijg ik hier een gare sms over toverstaffen ofzoiets. Stelletje Harry Potter lovers. Twilight is the shiz jeweettochzelluf.

Ik had nog een vraag: me hond heeft geen mooie oortjes!!! Ik wil er graag krulletjes van laten snijden maar weet niet of het zo fashionable is in pak tig dagen en als ik zijn oortjes weer eens moet laten doen blijft er niks meer van over!!!!

Off topic: ik kwam eens piepen, 50 uur werkweek met bijhorende stress en ben bekaf Maar hallo lieve mensen, hopelijk gaat het goed met jullie .
Ik zie het al, ik kom hier jullie verblijden en ik word doodgenegeerd zoals ik mijn exen doodnegeer!! PFFFFFFFFFFF omg het is hier ook al niks. Allemaal jaloers dat ik een adonis trillionair aan de haak heb geslaan op het strand en me dametje met zen dametje leuk kan spelen. Hij laat me alle hoeken van zijn dure auto zien, ik heb er wel viér geteld! Het is geen 50 tinten grijs maar 51 tinten zwartwitmengeling
Frui, joehoe!

Zondagmiddag, dan is het biljarten en broodjes bal eten in 't café in mijn wereld. Ben net thuis.

Leuk je te zien!

Ik heb gewonnen by the way.
hey we zouwe die cavia negeren
Ja, maar zij is toch een hamster?
Later is nu
Fijn te horen leo

En hoi meds en dreamer
ik zeg niks - afspraak -
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 18:35:

Lellie_Kellie heeft 't nog niet helemaal zo door, een nieuw toppik, geloof ik. Die post nog door in het oude.

VerySherry is de enige die liev tegen mij doet!! U hunniebunnie en dan wordt ze meteen were voor alocoholist uitgemaakt, wat een kutgroepje zijn jullie ook

Lieve groepsgenietje van me, laat ze maar kletsen die verzuurde moekes, ze kunnen het gewoon niet uitstaan dat wij zo petiet zijn!!

Aromat heb ik op de spiegel liggen, als je nog wilt, het is nu toch al 21 uur geweest.
Ik dcaht vandaga nog ana Fruit, dat ik er zo miste, wat hb ik toch een enorm goeie intuitie, wnat verHIP, daar is ze ineens als een duif uit een doosje!
Lé-Yo, je hebt helemaal niet gewonnen met de broodjes bal. Dat is gewoon een vette leugen. We weten allemaal waar jij de ballen laat.
Ga in therapie!
Hey!

Ik heb dus niks gelezen nog omdat ik aandacht wil een prangende kwestie wil aankaarten.

Op me werk, ik werk als voedingsassistent in een bejaardentehuis, heb ik een groot probleem. Niet met de oudjes...die zijn allemaal lief. Vooral de dementen. Die denken steeds dat ik hun kleindochter ben en willen dan geld geven voor mun rapport. Leuke bijverdienste hoor, want het is geen vetpot dat salaris van mijn..

Ma goed. Het zijn dus de collega's. Die zeiken dat da niet kan, geld van die oudjes aftroggelen. Ma ik denk...joh hun eige kleinkids komen nooit en als ik doe alsof zijn zij ook blij. Koopje toch voor een euro per vijf minuten?

En de kleinkids dus ook blij, want die kunne mooi thuis blijven omdat ik de onneurs neem dus.

Wat vinden jullie?
Lijkt me een wingwing situatie Straksterretje. Laat je klegaas ma praten.

Tibb: verspreid wat roddels zodat je klegaas verdeelt worden. En zeg bv. tegen je leidinggevende dat een klegaatje van je geld van de bjaarden af trogelt. Beetje suptiel aan pakken en je hebt zo geen last meer van ze. Gna gna!!
Ga in therapie!
Het is Tzippa2, geen Tibb
Wat? Ik geef je gewoon een tibb. Niks mismee tog? Trutse Tipzzy!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven