Topic parodie deel twee.
zondag 16 september 2012 om 13:04
quote:eleonora schreef op 16 september 2012 @ 13:00:
[...]
Precies.
Je hoeft je nér-gens! voor te schamen.
En daar zijn we het alle-maal o-ver eens he mei-den.......?
Ja nou, dat zij zo nodig haar naakte tanden wil showen, dat hoef IK dan toch niet te zien! Is ook altijd hetzelfde. Mensen denken dat ze alles maar op straat moeten gooien, alsof ik overal maar tegenaan wil kijken.
Astertape: zijn er nog bloemen in de aanbieding bij de C100?
[...]
Precies.
Je hoeft je nér-gens! voor te schamen.
En daar zijn we het alle-maal o-ver eens he mei-den.......?
Ja nou, dat zij zo nodig haar naakte tanden wil showen, dat hoef IK dan toch niet te zien! Is ook altijd hetzelfde. Mensen denken dat ze alles maar op straat moeten gooien, alsof ik overal maar tegenaan wil kijken.
Astertape: zijn er nog bloemen in de aanbieding bij de C100?
Later is nu
zondag 16 september 2012 om 13:04
zondag 16 september 2012 om 13:06
zondag 16 september 2012 om 13:07
quote:Miekkie schreef op 16 september 2012 @ 13:04:
Sorry dat ik zo inval in jullie heftige discussiesessie, maar ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en vroeg mij af of jullie hier antwoord op hebben. Ik zit er best mee.
Mijn vraag: mag je als vegetariër vlinders in je buik hebben? En zo niet, wat dan wel?
Alvast bedankt
Ik heb als vegetariër altijd balle in me buik.
Grote warme, natte, lekke ballen.
Gemaakt van kikkererwten.
Sorry dat ik zo inval in jullie heftige discussiesessie, maar ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en vroeg mij af of jullie hier antwoord op hebben. Ik zit er best mee.
Mijn vraag: mag je als vegetariër vlinders in je buik hebben? En zo niet, wat dan wel?
Alvast bedankt
Ik heb als vegetariër altijd balle in me buik.
Grote warme, natte, lekke ballen.
Gemaakt van kikkererwten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 16 september 2012 om 13:10
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 13:04:
[...]
Sprak de vrouw die topic na topic volkletst over de vraag of je aan voetseks kunt doen met schimmeltenen.
[...]
Sprak de vrouw die topic na topic volkletst over de vraag of je aan voetseks kunt doen met schimmeltenen.
zondag 16 september 2012 om 13:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 13:14:
Mag sperma slikken wel als vege-dinges?
Puur hypothetische vraag. Vegetariers hebben helemaal geen libido meer, dat weet iedereen die de Telegraaf leest. Ze kunnen zich net als muilezels trouwens ook niet voortplanten.
Natuurlijk slechte zaak dat ze wel mogen adopteren maar daar wordt door de Partij voor de Slacht hopelijk snel een einde aan gemaakt.
Mag sperma slikken wel als vege-dinges?
Puur hypothetische vraag. Vegetariers hebben helemaal geen libido meer, dat weet iedereen die de Telegraaf leest. Ze kunnen zich net als muilezels trouwens ook niet voortplanten.
Natuurlijk slechte zaak dat ze wel mogen adopteren maar daar wordt door de Partij voor de Slacht hopelijk snel een einde aan gemaakt.
zondag 16 september 2012 om 13:36
quote:dubiootje schreef op 16 september 2012 @ 13:25:
Ik weet het niet meer!!
Help! Ik wou een topic openen over een dringende vraag maar nu ben ik hem vergeten. Wie kan me helpen? Ik ben echt ten einde raad!Dat je te dom bent om te poepen en nu zo'n pijn in je buik hebt?
Ik weet het niet meer!!
Help! Ik wou een topic openen over een dringende vraag maar nu ben ik hem vergeten. Wie kan me helpen? Ik ben echt ten einde raad!Dat je te dom bent om te poepen en nu zo'n pijn in je buik hebt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 september 2012 om 14:37
Hoi, ik ben bezig met een geschreven auto biografie over mezelf te schrijven. Nu zong ik toen ik vier was altijd zoon liedje dat ging van hela ho ladie dadie hela dijee. Dat was mijn eigen versie want ik kende de tekst niet.
Nu is dit toch wel een onmisbaar detay, zeker als er ook nog een gesproken audio boek van uit komt wat ik wel hoop.
Dus mijn vraag is: wie weet welk liedje ik bedoel?
Nu is dit toch wel een onmisbaar detay, zeker als er ook nog een gesproken audio boek van uit komt wat ik wel hoop.
Dus mijn vraag is: wie weet welk liedje ik bedoel?
Ga in therapie!
zondag 16 september 2012 om 14:42
Leo Schmeo, haal je varkes vinges van dat toetsen bord en ga is wat nuttigs doen zowals een stove potje voor je mannie koken. Wand getroud blijf je ni vanzelf, da moet je wel wat voor doen. Leuk dat je met een andere nick toppikken opent over ballen likken en voeten
vrijen maar praadjes vullen geen gaadjes. Hop!
vrijen maar praadjes vullen geen gaadjes. Hop!
Ga in therapie!