Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Astra-wie?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:eleonora schreef op 16 september 2012 @ 13:00:

[...]

Precies.

Je hoeft je nér-gens! voor te schamen.

En daar zijn we het alle-maal o-ver eens he mei-den.......?

Ja nou, dat zij zo nodig haar naakte tanden wil showen, dat hoef IK dan toch niet te zien! Is ook altijd hetzelfde. Mensen denken dat ze alles maar op straat moeten gooien, alsof ik overal maar tegenaan wil kijken.

Astertape: zijn er nog bloemen in de aanbieding bij de C100?
Later is nu
Sorry dat ik zo inval in jullie heftige discussiesessie, maar ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en vroeg mij af of jullie hier antwoord op hebben. Ik zit er best mee.

Mijn vraag: mag je als vegetariër vlinders in je buik hebben? En zo niet, wat dan wel?

Alvast bedankt
Als ik vandaag het honderdste topic open genaamd "Ik weet het niet meer", krijg ik dan de Grote Oosthoek Encyclopedie?
Wat zou je daar nou mee willen, dan, zo'n encyclopy? Je hebt toch goochel?

Mekkie.. vlinders zijn insecten he. Het ligt er een beetje aan hoe vegetarisch je bent. Een je bijvoorbeeld wel eieren en honing, dan kan een vlinder volgens mij ook best.
Later is nu
quote:Miekkie schreef op 16 september 2012 @ 13:04:

Sorry dat ik zo inval in jullie heftige discussiesessie, maar ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en vroeg mij af of jullie hier antwoord op hebben. Ik zit er best mee.

Mijn vraag: mag je als vegetariër vlinders in je buik hebben? En zo niet, wat dan wel?

Alvast bedankt

Ik heb als vegetariër altijd balle in me buik.

Grote warme, natte, lekke ballen.

Gemaakt van kikkererwten.
Dreamer: ik ben heeeuul vegetarisch. Ik eet niks. Maar per ongeluk dus wel vlinders. Nu baal ik.

Cherry: klinkt goed, maar kikker... Mag dat wel,?
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 13:04:

[...]

Ja nou, dat zij zo nodig haar naakte tanden wil showen, dat hoef IK dan toch niet te zien! Is ook altijd hetzelfde. Mensen denken dat ze alles maar op straat moeten gooien, alsof ik overal maar tegenaan wil kijken.

Sprak de vrouw die topic na topic volkletst over de vraag of je aan voetseks kunt doen met schimmeltenen.
Mag sperma slikken wel als vege-dinges?
Ja, maar niet onder jouw neus he! Dat doen wij braaf in achterkamertjes, waar alleen mede-voetseksers komen.

Kinderachtig, dat ik daar nou weer met de nek om aangekeken wordt.
Later is nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 13:14:

Mag sperma slikken wel als vege-dinges?Ik wel, want ik eet ook vis.
Later is nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 13:14:

Mag sperma slikken wel als vege-dinges?

Puur hypothetische vraag. Vegetariers hebben helemaal geen libido meer, dat weet iedereen die de Telegraaf leest. Ze kunnen zich net als muilezels trouwens ook niet voortplanten.

Natuurlijk slechte zaak dat ze wel mogen adopteren maar daar wordt door de Partij voor de Slacht hopelijk snel een einde aan gemaakt.
Ik ben ook vegetarisch en heb regelmatig een kikker in mijn keel. Ik slik echter niet door!
Ga in therapie!
Beste vivadames,

Ik heb sinds kort een voetenfetisj. Dat bevalt tot nu toe heel goed. Alleen weet ik niet zo goed hoe het moet. Uitleg graag?

Liefs,

Voetjevrijer
Ga in therapie!
Ik weet het niet meer!!

Help! Ik wou een topic openen over een dringende vraag maar nu ben ik hem vergeten. Wie kan me helpen? Ik ben echt ten einde raad!
Ga in therapie!
Niemand?
Ga in therapie!
Nee, ik hoef je Linda's niet
quote:dubiootje schreef op 16 september 2012 @ 13:25:

Ik weet het niet meer!!

Help! Ik wou een topic openen over een dringende vraag maar nu ben ik hem vergeten. Wie kan me helpen? Ik ben echt ten einde raad!Dat je te dom bent om te poepen en nu zo'n pijn in je buik hebt?
Volg je eigen motto Duootje
Later is nu
Nee, niemand.

My name is Nobody, dat is juist mijn probleem.
quote:dubiootje schreef op 16 september 2012 @ 13:34:

Niemand? Ik weet het wel, maar zeg niks.
Dankje Biyanqa! Dat was 'em. Het lucht zo op om er over te praten.
Ga in therapie!
Zitten jullie zeekoeijen weer op jullie luie reedt op het forum. Triest. Jullie zijn vast allemaal gesgeiden. En teregt.
Hoi, ik ben bezig met een geschreven auto biografie over mezelf te schrijven. Nu zong ik toen ik vier was altijd zoon liedje dat ging van hela ho ladie dadie hela dijee. Dat was mijn eigen versie want ik kende de tekst niet.

Nu is dit toch wel een onmisbaar detay, zeker als er ook nog een gesproken audio boek van uit komt wat ik wel hoop.

Dus mijn vraag is: wie weet welk liedje ik bedoel?
Ga in therapie!
Leo Schmeo, haal je varkes vinges van dat toetsen bord en ga is wat nuttigs doen zowals een stove potje voor je mannie koken. Wand getroud blijf je ni vanzelf, da moet je wel wat voor doen. Leuk dat je met een andere nick toppikken opent over ballen likken en voeten

vrijen maar praadjes vullen geen gaadjes. Hop!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven