Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat is dat tricolourtje?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Dreamer schreef op 28 november 2012 @ 12:55:

Sommige mensen zijn zó snel op hun teentjes getrapt. Sjonge jonge, kom toch eens van je hoge paard af, GalleBora, het gíng niet eens over jou. Het was een voorbeeld.

Net zo'n soort voorbeeld als "Als ik wilde werken, zocht ik wel een andere baan"O sorry Roombrood, het zijn die chakra's he. In combinatie met mijn PMS, aangevuld met een kleine driftfittie om een forummer in een ander topic. En dan ga je van je af schoppen. Ik wel tenminste.
quote:Maleficent schreef op 28 november 2012 @ 13:00:

[...]

wort is het!!!!

Tjeeez, het is zo rot lezen met al die vouten!

Tjees is met een s.

Als je een ander corrygeert doe het zelf dan ook goedt.
Klunsonora, ik heb hier een vrijblijvende tip hoor

is voor loeders vrouwen die onbalans ervaren rondom hun mentsruatsie menstrubami ongesteld zijn. Dat ze een beetje psychotisch worden. Het is maar een tip, ik heb de persoonlijke zouttest voor je gedaan en je moet echt nummer 5 hebben. De tip is vrijblijvend maar als je het niet koopt moet je het even zeggen, want dan staf ik je. Je bent niet te harden.
Wat een jenkert ben je tog Malieveld. Zelfs je avetar heeft een fittie.

LeonaLewis, het is corrygeerd. Wel mooi dat je juist in dat woord een fout maakt en dan helemaal als je het corygeerd!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 november 2012 @ 14:05:

LeonaLewis, het is corrygeerd. Wel mooi dat je juist in dat woord een fout maakt en dan helemaal als je het corygeerd!

Pas maar op dat Geerd je niet staft!

quote:Eleonora schreef op 28 november 2012 @ 13:38:

[...]

O sorry Roombrood, het zijn die chakra's he. In combinatie met mijn PMS, aangevuld met een kleine driftfittie om een forummer in een ander topic. En dan ga je van je af schoppen. Ik wel tenminste.

JIJ?? Een FITTTIE? Met iemand op het FORUM?

Serieus, jij wringt je altijd in alle bochten om bij iedereen in de smaak te vallen bent altijd zo begaan en uitgebalanceerd in je reacties.
Later is nu
Wilders wil ik per definitie staffen. Door hem gestaft worden, zie ik als een compliment, eerlijk gezegd.
Later is nu
Hmmm, ik wil me ook wel door wilde Geerd laten staffen...
Ga in therapie!
Of mag ik dat weer niet zeggen in dit land...
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 november 2012 @ 15:03:

Hmmm, ik wil me ook wel door wilde Geerd laten staffen...

Jij staat kennelijk al erg lang droog?

Maar volgens mij mag je alles zeggen in dit land, dus leef je uit.
Later is nu
Mijn man en ik hebben kippen. 10 stuks. Ze zijn zo lief en schattig, het kost veel moeite, maar we krijgen er zóveel voor terug!

We werken ook allebei en daar zit nu mijn probleem. Ik voel me schuldig naar m'n kippen, dat ik zoveel werk (ik werk 3 dagen op een kinderboerderij) Zal ik stoppen met m'n baan? Gaan we dit financieel redden? Of moet ik dan uiteindelijk m'n kippen wegdoen. Wat denken jullie?
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 28 november 2012 @ 13:47:

Klunsonora, ik heb hier een vrijblijvende tip hoor

[afbeelding]

is voor loeders vrouwen die onbalans ervaren rondom hun mentsruatsie menstrubami ongesteld zijn. Dat ze een beetje psychotisch worden. Het is maar een tip, ik heb de persoonlijke zouttest voor je gedaan en je moet echt nummer 5 hebben. De tip is vrijblijvend maar als je het niet koopt moet je het even zeggen, want dan staf ik je. Je bent niet te harden.Ok. Doe me maar een paar liter dan.
quote:Dreamer schreef op 28 november 2012 @ 14:46:

[...]

JIJ?? Een FITTTIE? Met iemand op het FORUM?

Serieus, jij wringt je altijd in alle bochten om bij iedereen in de smaak te vallen bent altijd zo begaan en uitgebalanceerd in je reacties.Ach ja......het is een gave *gooit haar naar achteren*
quote:dubiootje schreef op 28 november 2012 @ 15:03:

Of mag ik dat weer niet zeggen in dit land...

Nee.

Liever niet.
quote:Dreamer schreef op 28 november 2012 @ 15:12:

Mijn man en ik hebben kippen. 10 stuks. Ze zijn zo lief en schattig, het kost veel moeite, maar we krijgen er zóveel voor terug!

We werken ook allebei en daar zit nu mijn probleem. Ik voel me schuldig naar m'n kippen, dat ik zoveel werk (ik werk 3 dagen op een kinderboerderij) Zal ik stoppen met m'n baan? Gaan we dit financieel redden? Of moet ik dan uiteindelijk m'n kippen wegdoen. Wat denken jullie?

Wegdoen?

Wat dacht je van opeten?

Zonde man, wegdoen.....
Opeten? Mijn bloedjes van kippen?

Hoewel, ze zijn natuurlijk hartstikke gezond, geen anti-biotica gehad, vrije uitloop.. zelfs als vegetariër kan ik mezelf hierin verantwoorden Goh.. als ik toch geen forum had.

Dus.. thuisblijven voor de kippen en de kippen opeten.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 28 november 2012 @ 15:12:

We werken ook allebei en daar zit nu mijn probleem. Ik voel me schuldig naar m'n kippen, dat ik zoveel werk (ik werk 3 dagen op een kinderboerderij) Zal ik stoppen met m'n haan? Gaan we dit financieel redden? Of moet ik dan uiteindelijk m'n kippen wegdoen. Wat denken jullie?Nee, niet doen! Als je je haan opgeeft, kom je straks nog in de bijstand terecht. Met een cv in je gat en je krent op de bank! Hoe ga je dan de hen parties van je kipjes betalen? Zij hebben ook recht op hun pleziertjes! Denk aan de lange termijn!
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 28 november 2012 @ 16:04:

[...]

Nee.

Liever niet.Dat zeg ik. Maar dat mag ik natuurlijk ook weer niet zeggen.
Ga in therapie!
Altijd als ik wat actiever mee wil schrijven dan kapt iedereen er hier weer mee. Jullie zitten zeker ergens op een schaduwforum plannetjes tegen mij te smeden, geef het maar toe.

Huilie
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 28 november 2012 @ 21:17:

Altijd als ik wat actiever mee wil schrijven dan kapt iedereen er hier weer mee. Jullie zitten zeker ergens op een schaduwforum plannetjes tegen mij te smeden, geef het maar toe.

Elke keer als jij iets schrijft breekt dat zo finaal mijn basale paradigma's in stukken dat ik een middag soulsearching en strandwandelen nodig heb om weer tot mezelf te komen na dat intellectuele geweld.

En dan zeik je nog dat ik niet snel genoeg reaguur. Het is ook nooit goed met jou he.
Nah. Het is een vrij forum hoor. Ik word er niet voor betaald en hóef dus niet te reageren.. 't Is niet alsof je me ge-whatsappt/twittert/mailt hebt ofsow
Later is nu
Ik heb al twee jaar last van hoofdpijn, buikloop, koorts en spierverkrampingen, waarbij ik alleen maar in bed kan liggen vegeteren en mijn eigen man en kinderen nauwelijks herken en de hele nacht lig te ijlen.

Elke keer duurt dat tien dagen en dan is het weer even over maar begint het van voren af aan.

Ik hou niet zo van naar de dokter gaan maar denken jullie dat het slim is toch een keer te gaan of zeggen jullie nee, nergens voor nodig, wat jij hebt heb ik ook maar dan erger?

O, ik moet stoppen hoor, buikloop weet je wel. Zesde keer al vanmorgen....
meid, dat is gewoon je menstruatie. Ik raad Always aan, want dan is je period tenminste happy. Geen idee wat het precies doet, maar ik denk dat je dan met een soort lekkere LSD-trip op bed ligt te vegeteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven