topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dreamer, ik zou bij een waarzegger gaan. Met een paar keer tegen symbalen aan ketsen en eens over een glazen bol wrijven kan ze je veel vertellen.
quote:dubiootje schreef op 24 juli 2012 @ 14:44:

Niet zo bescheiden Fr5t1lla! Ik heb zelden zo'n prachtig roze paard gezien. Wat zeg ik, nooit!

Ik ga zo de wei in, ik heb wel mijn rode badpak aan maar ik heb écht geen zin om me te gaan verkleden met die hitte, dus ik waag het er maar op.

Het kan zijn dat jullie eventjes niets van me horen.Succes dubitrootje. Volgens mij maakt een badpak niet zoveel uit hoor. Het gaat meer om het zwaaien met de doek, die de stieren zo kwaad maakt. De kleur maakt niet eens zo uit.; Dus doe je parero wel af!
Later is nu
quote:fru1t3lla schreef op 24 juli 2012 @ 14:47:

Dreamer, ik zou bij een waarzegger gaan. Met een paar keer tegen symbalen aan ketsen en eens over een glazen bol wrijven kan ze je veel vertellen.

Ooh.. dankje!

Moet ik ook letten op een keurmerk, of zijn ze eigenlijk allemaal goed?
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 24 juli 2012 @ 14:44:

Niet zo bescheiden Fr5t1lla! Ik heb zelden zo'n prachtig roze paard gezien. Wat zeg ik, nooit!

Ik ga zo de wei in, ik heb wel mijn rode badpak aan maar ik heb écht geen zin om me te gaan verkleden met die hitte, dus ik waag het er maar op.

Het kan zijn dat jullie eventjes niets van me horen.. Ik heb wel een cursus schilderen met menstruatiebloed gedaan maar om de een of andere reden vond men dat niet hygiënisch. Gek he.
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 14:48:

[...]

Ooh.. dankje!

Moet ik ook letten op een keurmerk, of zijn ze eigenlijk allemaal goed?Ja hoor, ze zijn allemaal goed, de echte toppers zijn diegene die communiceren met jouw overleden goudvis.
quote:fru1t3lla schreef op 24 juli 2012 @ 14:49:

[...]

Ja hoor, ze zijn allemaal goed, de echte toppers zijn diegene die communiceren met jouw overleden goudvis.Maakt het ook nog uit waar ik die vis bewaar?
Later is nu
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 14:50:

[...]

Maakt het ook nog uit waar ik die vis bewaar?Nee, ze zal je de naam van de vis vertellen als het goed is, meestal krijgt ze de eerste letter doorgezonden van de astrale wereld.
Nou, ik ben weer verschrikkelijk ongesteld (12 keer per jaar, ook al zo bizar) en ik lijk wel zwanger. Ik wil nu een hysterectomie uitvoeren met een kleerhanger maar ik weet niet welke kleerhangers de goede zijn en google geeft me ook al niets. Tips? (dit is semi serieus, heb echt zoveel last en een hysterectomie lijkt me het meest humane op dit moment )
Is hier geen speciale haaknaald voor Frutilla? Kjik, deze heeft een speciaal handvat, zodat ie niet in je doos grot poort van jade achterblijft

(sterkte )
Later is nu
Verliefd op het forum

Haiiiiii! Ik forum wel eens mee maar nu onder een supergeheime naam want ik wil niet dat iemand weet wie ik ben omdat ik verliefd ben op een paar forummers en ik volg ze en lees ze altijd en droom dan dat ik ze echt ken en met ze ga stappen en zo.

Ik zeg niet wie het zijn op wie ik ben maar ze zitten wel allemaal in dit topic hihihihihihi!

En nu reageer ik niet meer want o jeeeeee, ik schaam me zo!
Jaja, Leo, doe maar net of je niet weet wie die 'supergeheime' nick heeft aangemaakt. Er is er toch maar één met zoveel verloofdes op het forum?
Later is nu
(toegegeven, dat topic en 'jaloers door facebook' zijn parodiën op zich.. )
Later is nu
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 15:37:

Is hier geen speciale haaknaald voor Frutilla? Kjik, deze heeft een speciaal handvat, zodat ie niet in je doos grot poort van jade achterblijft

[afbeelding]

(sterkte ) Bedankt, geen punani-tsunami meer voor mij! (en bedankt, paracetamol help tenminste )
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 16:21:

Jaja, Leo, doe maar net of je niet weet wie die 'supergeheime' nick heeft aangemaakt. Er is er toch maar één met zoveel verloofdes op het forum?

Huuuuhhhhh???

ikkkkkkkkk????

Ik doe heel openlijk over mijn aanhankelijkheden. Een forumslet noemt Bia mij.

Dat weet iedereen.
Nog een parodietopic of gewoon een typische TO? 'De rammelende eierstokken van Merel.'
O, het is een echt topic, blijkt. Nou ja.
Ooh heb het gevoel een kostbare vrijpartij te hebben verspilt. Vandaag enige steken en aangezien ik rond m'n eisprong denk te zitten toen straks vriendlief even verleid. Maar aangezien we beide haast hadden omdat we allebei weg moeten daarna gelijk naar de toilet, gewassen etc.

Nou je raad het al.. maar ik denk dat alles onderhand nu in de wcpot ligt. Sorry voor de iets te smerige details..

Ben ik er teveel mee bezig of valt het mee? Haha

heu???
Wie ligt in de WC pot?

Of wat?

En wil ik dat weten?
De verloren miljoenen potentiele nakomelingen van forummers' partner, denk ik.
OMG

Sorry dat ik je beledigde Eleonora ... tuurlijk zou jij zo'n topic niet openen.
Later is nu
Heb ik weer, zit er een nest pelikanen in mijn schuur. De hele dag schetteren en heen en weer vliegen, mijn gras ziet er niet uit en ik wil dat ze weg gaan. Nou zijn ze beschermd dus ik kan ze niet afschieten (mooi kut ook weer, want wie betaalt de schade die die rotbeesten aanrichten? Juist, Jan met de korte achternaam weer en niet de HH natuurbeschermers).

Maar wat moet ik dan doen?
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 17:00:

De verloren miljoenen potentiele nakomelingen van forummers' partner, denk ik.

denkutook

Maar wel vreemd dat je je partner verleidt, omdat je denkt je eisprong te hebben, en dan vanwege haast weer alles wegwast.
Later is nu
quote:eleonora schreef op 24 juli 2012 @ 17:01:

Heb ik weer, zit er een nest pelikanen in mijn schuur. De hele dag schetteren en heen en weer vliegen, mijn gras ziet er niet uit en ik wil dat ze weg gaan. Nou zijn ze beschermd dus ik kan ze niet afschieten (mooi kut ook weer, want wie betaalt de schade die die rotbeesten aanrichten? Juist, Jan met de korte achternaam weer en niet de HH natuurbeschermers).

Maar wat moet ik dan doen?Het schijnt dat steenmarters gék zijn op pelikanen
Later is nu
Gewoon verleiden met wat visjes. Dan komen ze de schuur wel uit!
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 16:47:

Nog een parodietopic of gewoon een typische TO? 'De rammelende eierstokken van Merel.'Merel was er een beetje klaar mee denk ik. Haar mooie tabel was door een mod gesloopt omdat ze een ledenstop had ingesteld, en nu heeft ze maar een nieuw topic inclusief tabel ingerammeld .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven