topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja dat zal het zijn!
'Hoogzwanger in deze tropische hitte, wie schrijft er mee?'

Ik ben zelf inmiddels 10 weken zwanger!!

Hoe houden jullie het vol met deze vreselijke achterlijke bizar hoge temperaturen?

Ik ben vanochtend fruit en waterijs in gaan slaan. Vanmiddag siesta gehouden. En nu mezelf rustig houden in de tuin. Want met dit weer... Pfoeh, dan wens je toch eigenlijk dat je in Lapland woont? Geen normaal mens kan dit aan!

Ben benieuwd wie hier nog meer hoogzwanger is!!
ik ben niet zwnager maar wil even zeggen dat je zeikt. Gottegot het is twee (2) dagen een beetje zonnig en nu heeft iedereen het meteen over afzien en hoogzwanger. Mensch, flikkert toch op ik was hoogzwanger tijdens een hittegolf ja!! Dan is het dus 10 dagen achter elkaar +25.

Dat is aps afzien. En denk is even aan al die hoogzwangere dames in AFrika, daar is het pas warm.

Tss aansteller. 10 weken hoogzwnager, een giraf, die is pas hoogzwanger.
Alleen sirieuze racties graag!
Toen ik hoogzwanger was zat ik in Siberië. In de strengste winter sinds WOII. Nee dat is fijn.

Vroor ik zo met mijn vruchtwater aan de stoep vast.

Dat was pas afzien.

Het is hier twee dagen boven de twintig graden en men ligt hier al te janken. Huiies.
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 17:16:

Alleen sirieuze racties graag!Blóedserieus ben ik!
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 17:16:

Alleen sirieuze racties graag!Je schrijft op een openbaar forum hoor, ik mag schrijven wat ik wil hier
Hallo, ik ben nieuw hier en ik organiseer een protestmars tegen de hitte. We doen het op vrijdag a.s., want zaterdag koelt het alweer af en dan is het een beetje mosterd natuurlijk hihi.

Dus als jullie de hitte ook zat zijn meld je dan met spandoeken vrijdag om 11 uur op het dorpsplein in Ootmarsum. Parasols en factor 200 zijn ook geen overbodige luxe.

See you
Suggesties voor spandoeken:

IK ZIE HET NIET MEER ZITTEN

IN DIE HITTE

ZON ROT OP

DE VELLEN HANGEN AAN MIJN KOP

ALSJEBLIEFT NIET NOG ZO'N WEEK

IK HEB NU AL EEN ZONNESTEEK

en natuurlijk:

FACTOR 60 IN HET BASISPAKKET!
quote:quinzel schreef op 24 juli 2012 @ 17:24:

[...]

Je schrijft op een openbaar forum hoor, ik mag schrijven wat ik wil hier [afbeelding]Rapinzel, ik heb je gestaft. Tong uitsteken mag hier niet.
quote:Starshine schreef op 24 juli 2012 @ 17:15:

een giraf, die is pas hoogzwanger.
Later is nu
Bladluizen maken zo'n lawaai, HELP!!!!

Hoi, ik lees hier al jaren mee en ik dacht ik maak nu eens een nick aan. Ik zit namelijk met een probleempje, nou ja niet echt schokkend hoor hihi. Ik heb een beetje rare buurvrouw een soort oude hippie. Eerst zong ze altijd Ellie en Rikkerd liedjes in de tuin maar daar ging haar kat van overgeven dus dat doet ze nou niet meer. Maar nu maait ze nooit haar tuin want dan komt haar okselhaar tussen de grasmaaier. En je raad het al: nu zit de hele tuin vol bladtluizen. Echt ranzig! En ze stampen onwijs. Ik lig er dus echt wakker van, ze gaan ook heel laat slapen en om half 6 beginnen ze weer. Als je denkt dat ik overdrijf nou echt niet!! Ik heb zelfs met oordoppen geslapen maar ik j-hoor nog steeds dat gestamp en soms ook gefluit ofzoeits, nou jaa superirritand. O ja ze poepen ook soms in me tuin. Wat vinden jullie, is dat overlast? Ik wat kan dan het beste doen, de politie erbij? Ik wil haar wel te vriend houden want ze past soms op me zoontje.
ALLEEN MET REGEN KAN IK ERTEGEN!
quote:eleonora schreef op 24 juli 2012 @ 17:20:

Toen ik hoogzwanger was zat ik in Siberië. In de strengste winter sinds WOII. Nee dat is fijn.

Vroor ik zo met mijn vruchtwater aan de stoep vast.

Dat was pas afzien.

Het is hier twee dagen boven de twintig graden en men ligt hier al te janken. Huiies.+1
Later is nu
Oh en Leo, wat die pelikanen van jou betreft: gewoon op de BBQ donderen. Lekker met een vissausje. Als je de botten en de veren vannacht netjes begraaft kraait er geen haan naar. En de eerste de beste haan die zijn bek opentrekt gooi je ook gewoon op het rooster, voor de lekkere snektrek.
quote:Pompadoer schreef op 24 juli 2012 @ 17:32:

Bladluizen maken zo'n lawaai, HELP!!!!

Hoi, ik lees hier al jaren mee en ik dacht ik maak nu eens een nick aan. Ik zit namelijk met een probleempje, nou ja niet echt schokkend hoor hihi. Ik heb een beetje rare buurvrouw een soort oude hippie. Eerst zong ze altijd Ellie en Rikkerd liedjes in de tuin maar daar ging haar kat van overgeven dus dat doet ze nou niet meer. Maar nu maait ze nooit haar tuin want dan komt haar okselhaar tussen de grasmaaier. En je raad het al: nu zit de hele tuin vol bladtluizen. Echt ranzig! En ze stampen onwijs. Ik lig er dus echt wakker van, ze gaan ook heel laat slapen en om half 6 beginnen ze weer. Als je denkt dat ik overdrijf nou echt niet!! Ik heb zelfs met oordoppen geslapen maar ik j-hoor nog steeds dat gestamp en soms ook gefluit ofzoeits, nou jaa superirritand. O ja ze poepen ook soms in me tuin. Wat vinden jullie, is dat overlast? Ik wat kan dan het beste doen, de politie erbij? Ik wil haar wel te vriend houden want ze past soms op me zoontje.Klinkt een beetje alsof die bladluizen een inslaapprobleem hebben. Ik zou ze melatonine geven. Gewoon van die pilletjes die je kunt kopen bij de Trekpleister, even fijnstampen, in een plantenspuit met lauw water gooien en sproeien maar. Werkt gegarandeerd.
Ik ben bladluizentherapeut en melatonine geven is het domste wat je kan doen!

Je moet met ze naar therapie gaan. Mail me even, dan kan ik je wat betrouwbare adressen geven die zijn aangesloten bij de BVVBMGP.
Ja, mijn broer zei meteen 'doodslaan' over die pelikanen maar ik kan niet tegen bloed en ik heb kippekracht en die pelikanen zijn heel groot. Dus ik ga vergiftigde gehaktballen neerleggen en ze dan als kip aan de restaurants in de omgeving verkopen, verdien ik ook nog wat aan die stomme beesten.
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 17:37:

[...]

Klinkt een beetje alsof die bladluizen een inslaapprobleem hebben. Ik zou ze melatonine geven. Gewoon van die pilletjes die je kunt kopen bij de Trekpleister, even fijnstampen, in een plantenspuit met lauw water gooien en sproeien maar. Werkt gegarandeerd.Kijk dat is nou zo fijn aan dit forum, meteen een goeie tip. Moet ik dat geldt dan terugvragen aan de buurvrouw, het zijn wel haar luizen toch. Waar kan ik een plantenspuit kopen, liefst omgeving Geleen?
O, en die jonkies durf ik natuurlijk wel dood te meppen, daar ben ik stoer genoeg voor.
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 17:42:

Ik ben bladluizentherapeut en melatonine geven is het domste wat je kan doen!

Je moet met ze naar therapie gaan. Mail me even, dan kan ik je wat betrouwbare adressen geven die zijn aangesloten bij de BVVBMGP.Ja, nou snap ik der niks meer van. Zit dat ook in Geleen? En kan dat dan uit me zoon ze PGB betaalt worden? Hij heeft er ook best last van, want ik ben echt een vrak van de zenuwen.
Vergiftigde gehaktballen aan de restaurants verkopen als kip? Dat lijkt me nou niet zo verstandig. Bovendien vraag ik me af of dat werkelijk iets gaat bijdragen aan jouw pelikanenprobleem.

Lieve TO, ik snap best dat je wanhopig bent, maar doe nou geen domme dingen. Ik ken iemand die is pelikanenfluisteraar, moet ik haar jouw probleem eens voorleggen? Ik doe het graag hoor.
quote:eleonora schreef op 24 juli 2012 @ 17:43:

O, en die jonkies durf ik natuurlijk wel dood te meppen, daar ben ik stoer genoeg voor.Hou tog eens op over die stomme plikanen, het gaat nu om de bladluizen. Ga anders op je eigen topic doorzueren ofzo. Lekker belnagrijk zeg
Zeg Pompedoepeloris, niet om het een of ander hoor, maar ik vind dat je wel een erg hoge toon aanslaat voor iemand die hier pas in ons Groepje is aangenomen. Ik snap best dat je met die bladluizen in je maag zit, maar iets meer empadinges zou je best sieren vinnik.
Djiezes, heb je weer zo'n zuur vivawijf. Ik schrijf lekker wat ik wil, het is een vrij land hoor. Ik doe jou onder de negeer.

Verder alleen ZERIEUSE REAKTIE'S GRAAG!! Get a life ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven