topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Veteslikken? Is dat het nieuwe paalzitten?
En een diploma halen Male? Die kennis hetze niet.
Ik word genegeerd, jullie voeren een hetze tegen me! Same old same old!
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 11:06:

Ik word genegeerd, jullie voeren een hetze tegen me! Same old same old! Open anders een topic over discriminatie
Grief is just love with nowhere to go
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 11:06:

Ik word genegeerd, jullie voeren een hetze tegen me! Same old same old! Welnee joh, ik heb je gewoon onder de negeerknop staan
Later is nu
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 10:57:

WHELPPP!!! !!!

Ik heb een extreem brede dochter. Echt extreem. Nou past ze niks, qua kleding. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?!? Ze is echt, echt extreem breed hoor!

Rot voor je. Ik heb nog wel een zak met oude gordijnen, kun je daar iets mee?

Anders vuilniszakken openknippen en aan elkaar nieten.
O, Guiliet weer?

Die kan ik ook alleen maar lezen als ze gekwoot wordt ja....
Klacht!

Ik heb mijn snor laten harsen bij schoonheidssalon Tiffany in Onstwedde en daar moet je nooit naar toe gaan want nu is de hele linkerkant van mijn hoofd kaal!

Die vrouw heeft al 25 jaar ervaring maar ze zou haar werk niet meer uit moeten mogen voeren want ze weet het verschil niet tussen een snor en hoofdhaar!

Ja, dat haar zat ook op mijn hoofd maar dus niet boven mijn lip en ik dag het pas toen ze klaar was met de behandeling!

Nooit heen gaan dus!
oh bedankt voor de tip.

Hoe gaat het eigenlijk met je eigen harssalon? Je vertelde laatst dat je last had van concurrentie.
(oftopic over sgp en ivf: tja, het valt me gewoon op dat mensen die wel tegen abrtus zijn omdat je niet voor God mag spelen, ivf wel geoorloofd vinden. Terwijl je dan net zo hard godje speelt. Als je eerlijk bent zie je het als Gods wil dat je geen kind kunt krijgen. Nou ja, dit topic is niet voor dit soort discussies.

Back to important stuff)
Ja nou zeg, ik zeg ik zeg nou word-ie helemaal lekker. Dat is gewoon smaad en laster van die "Eleonora" zeg ik.

Die vrouw kwam binnen en ik zeg nog, ik zeg gaat dat wel met die tremor van je? Nee hoor zegt ze, ze zegt geen probleem.

Dus ik aan de slag, maar ja, dat koppie schudt als een op een hol geslagen centrifuge.

Even ook naar jezelf kijken, zeg ik.

Tifany
quote:Starshine schreef op 30 augustus 2012 @ 12:10:

oh bedankt voor de tip.

Hoe gaat het eigenlijk met je eigen harssalon? Je vertelde laatst dat je last had van concurrentie.Heee, ja gaat goed. Het valt inderdaad niet mee zeg, als nieuwkomer. Vooral als je concurrent in hetzelfde dorp zit (2000 inwoners) met al 25 jaar ervaring.
quote:Starshine schreef op 30 augustus 2012 @ 12:14:

(oftopic over sgp en ivf: tja, het valt me gewoon op dat mensen die wel tegen abrtus zijn omdat je niet voor God mag spelen, ivf wel geoorloofd vinden. Terwijl je dan net zo hard godje speelt. Als je eerlijk bent zie je het als Gods wil dat je geen kind kunt krijgen. Nou ja, dit topic is niet voor dit soort discussies.

Back to important stuff)(Ik vind het anders wel een rete interessant gegeven Star. Omdat ik zelf nogal van de wetenschap ben en niet gelovig, vind ik IVF e.d. echt een prachtig iets, hoewel ik best snap dat het vernietigen van niet gebruikte embryo's veel mensen in het verkeerde keelgat schiet. Maar het idee dat mensen die heel erg graag kinderen willen daar tóch kans op maken, omdat er een wetenschappelijke oplossing is, dat vind ik eerder heel mooi en fijn dan dat ik het afkeur. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ook liggen aan het feit dat ik geen geloof heb wat dat afkeurt en waarom een partij het een wel en het ander niet afkeurt, uit naar van een geloof, dat snap ik vaak simpelweg niet.)
Off topic:

Bedankt weer voor een heerlijke 15 minuten lezen me buikpijn. Bedankt hoor.
quote:foxytoxy schreef op 30 augustus 2012 @ 12:14:

Ja nou zeg, ik zeg ik zeg nou word-ie helemaal lekker. Dat is gewoon smaad en laster van die "Eleonora" zeg ik.

Die vrouw kwam binnen en ik zeg nog, ik zeg gaat dat wel met die tremor van je? Nee hoor zegt ze, ze zegt geen probleem.

Dus ik aan de slag, maar ja, dat koppie schudt als een op een hol geslagen centrifuge.

Even ook naar jezelf kijken, zeg ik.

Tifany

Ik had gewoon even iets met suiker nodig, ik ben op dieet en viel zowat flauw van de honger, meer niet! Tremor, ggggghhhhhfffff, écht niet!

(Fox, OT vraagje; ben jij brand new, of een oudgediende in een nieuwe jas? Ik heb het gevoel dat ik je ken, of kan dat niet?)
quote:zusenzoo schreef op 30 augustus 2012 @ 12:29:

Off topic:

Bedankt weer voor een heerlijke 15 minuten lezen me buikpijn. Bedankt hoor.

Fijns he Z&Z?

Voor mij is het de nieuwe BEO hier....

Ik heb weer echt lol.
*
Fox heeft een nieuwe fan iig.

Heerlijk Leo, de zweer elders doet gewoon zeer.
Off topic: er zijn zorgverzekeraars voor het niet al te zware SGP segment (die èchte zijn namelijk niet verzekerd) waarin abortus, euthanasie en wat dies meer zij niet meeverzekerd wordt. Zie bijv: Pro life.

Maffe is dat ze wel IVF en anti conceptiva vergoeden. Hoezo dubbele moraal?
Die van der Staaij toeteerder he, is dat altijd Jezus redt

Ik heb namelijk geen zus, dus zou liever Jebroer redt hebben. En die spatie die mist tussen je en zus is dat de nieuwe spelling? Heb ik weer iets gemist?
quote:foxytoxy schreef op 30 augustus 2012 @ 12:32:

*

Zei je nou?

Ik heb het gemist!!!!
Dat ik de oude Tox ben! Met een nieuwe nick, had dus even geen zin meer in die ouwe.
Je bent gewoon mijn eigen ... ?!

Ik wíst het!!!!!
Ja duh dat was toch logisch. Wel naar heb ik publiekelijk lopen huilen om de Tox, is ze alweer terug.
Ik wil even een probleem bespreken. Ik krijg echt een heel onveilig gevoel van vrouwen in klederdracht.

voorbeeld

er kan wel weet ik wat onder die schouderkappen zitten.

Wat moet ik met deze angst?
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven