Topic titels. Gaat het over mij?

28-09-2014 09:18 45 berichten
Niet al te serieus bedoeld maar toch..... :Imao:

Soms heb je van die titels van topics waarvan ik denk: zou dat over mij gaan? Dan open ik deze en lees al na een paar zinnen. oh, gelukkig niet.

Wanneer er iets gebeurd is op het werk bijvoorbeeld, en je leest een titel als: "ik baal van mijn collega".

Of: "Ik maak me zorgen om mijn vriendin", ook al is er niets aan de hand met me. Dan denk ik: Zou het....? Zou het?

En zo open ik heel wat (achteraf vaak helemaal geen leuke) topics over allerlei non-issues die ik veel beter gewoon aan me voorbij had kunnen laten gaan :Imao: .

Ik heb er absoluut geen slapeloze nachten van, maar vroeg me wel af: is dit herkenbaar?
quote:whatcomesaround schreef op zondag 28 september 2014 11:07 Hahaha jaa!! Heel herkenbaar! Ik heb dat vaak met werkgerelateerde dingen omdat ik weet van mijn 2 directe collega's dat ze veel tijd doorbrengen op het forum maar zij weten dat niet van mij :-) En toen ik net ruzie had gehad met een meisje zag ik vlak daarna ook een topic waar dat over ging.

Ja dit dus. Niet zozeer dat ik weet of er collega's zijn die op het forum zitten maar er is wel een hoop "gedoe" bij ons op de afdeling. Daar ben ik dan soms bij betrokken (werkgerelateerd) waardoor ik bij topics over gedoe op het werk ook denk: zou dat hierover gaan?

En verder: die gedachten dat je niet belangrijk genoeg bent om een topic over te openen is wel een goede haha. En ook niet raar genoeg. Of onbeleefd genoeg. Of onaardig genoeg. Of......genoeg. (vul maar in:-))
quote:Justmaartje123 schreef op zondag 28 september 2014 11:26 Nooit gedacht, maar zou het soms wel willen. Het "naar de zon in oktober" topic bijvoorbeeld.Ja. Ik wil ook dat die over mij ging .
Alle reacties Link kopieren
Nee. Daar moet je heel jong voor zijn denk ik. Dan heb je nog de illusie dat jij er heel veel toe doet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind het wel vervelend om topics te openen die door de moderator weggehaald zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op zondag 28 september 2014 11:31 Nee. Daar moet je heel jong voor zijn denk ik. Dan heb je nog de illusie dat jij er heel veel toe doet.Boven de veertig is niet zo heel jong toch? :-)
Soms en dan lees ik de adviezen van sommigen en dat kan ik dan eventueel toepassen op mijn eigen situatie.
Ik heb het nooit. Ik zou wel echt verbaasd zijn als ik ontdek dat er een topic over mij zou gaan.

Zouden jullie dan als 'andere kant van het verhaal' reageren?
quote:HelgaV schreef op zondag 28 september 2014 12:12 Ik heb het nooit. Ik zou wel echt verbaasd zijn als ik ontdek dat er een topic over mij zou gaan.

Zouden jullie dan als 'andere kant van het verhaal' reageren?

Ik denk het niet. Maar ik zou wel als zogenaamde buitenstaander dat doen. Als een goed advies van een vreemde zeg maar:-).

En misschien zou ik er ook wel uit lezen dat ik iemand wellicht niet goed begrepen zou hebben. Daar zou ik wel wat meedoen dan...maar zonder het topic of forum te benoemen.
quote:Boedhabuikje123 schreef op 28 september 2014 @ 12:47:

[...]

Ik denk het niet. Maar ik zou wel als zogenaamde buitenstaander dat doen. Als een goed advies van een vreemde zeg maar:-).

En misschien zou ik er ook wel uit lezen dat ik iemand wellicht niet goed begrepen zou hebben. Daar zou ik wel wat meedoen dan...maar zonder het topic of forum te benoemen.

Mijn fantasie slaat hier echt van op hol.

'Mijn irritante collega' en dan als je jezelf herkent als advies geven: wat helpt is haar veel chocola geven. Gewoon elke keer als ze dr scheur opentrekt er een chocolaatje indouwen.

En dan expres tijdens vergaderingen rotopmerkingen maken en daarna alvast je mond openhouden.

En dan van je oudere mannelijke leidinggevende een chocolaatje in je mond gepropt krijgen. Die zenuwachtig al de hele tijd op zijn smartphone aan het gluren is.
quote:haakje schreef op zondag 28 september 2014 12:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Boedhabuikje123 in "Topic titels. Gaat het over mij?"" class="messagelink">Boedhabuikje123 schreef op 28 september 2014 @ 12:47</a>:</b>

[...]

En misschien zou ik er ook wel uit lezen dat ik iemand wellicht niet goed begrepen zou hebben. Daar zou ik wel wat meedoen dan...maar zonder het topic of forum te benoemen.</div></blockquote>

Mijn fantasie slaat hier echt van op hol.

'Mijn irritante collega' en dan als je jezelf herkent als advies geven: wat helpt is haar veel chocola geven. Gewoon elke keer als ze dr scheur opentrekt er een chocolaatje indouwen.

En dan expres tijdens vergaderingen rotopmerkingen maken en daarna alvast je mond openhouden.

En dan van je oudere mannelijke leidinggevende een chocolaatje in je mond gepropt krijgen. Die zenuwachtig al de hele tijd op zijn smartphone aan het gluren is. Ik kan alle leuke smileys hier niet gebruiken maar ik lig hier in een deuk. Ik zie het helemaal voor me:-)
quote:HelgaV schreef op 28 september 2014 @ 12:12:

Ik heb het nooit. Ik zou wel echt verbaasd zijn als ik ontdek dat er een topic over mij zou gaan.

Zouden jullie dan als 'andere kant van het verhaal' reageren?Ligt er denk ik een beetje aan hoe de situatie is.
Ja bij een ik hoor mijn buren neuken topic

Dan denk ik 'ik had het raam toch dicht gedaan'?

Nee dat heb ik nooit. Maar ik lees topic titels altijd met in mijn achterhoofd: weet ik iets van het onderwerp en is dit iets waarin ik kan bijdragen? Nog nooit bij nagedacht dat ik misschien het onderwerp kon zijn. Heb slechts 1x mijn forum naam in een OP gelezen, samen met nog een rijtje namen, maar dat was iemand die nieuwsgierig was naar de mensen achter die namen
quote:Blusher schreef op zondag 28 september 2014 14:10 Ja bij een ik hoor mijn buren neuken topic

Dan denk ik 'ik had het raam toch dicht gedaan'?

:-)
quote:Doreia schreef op zondag 28 september 2014 14:25 Nee dat heb ik nooit. Maar ik lees topic titels altijd met in mijn achterhoofd: weet ik iets van het onderwerp en is dit iets waarin ik kan bijdragen? Nog nooit bij nagedacht dat ik misschien het onderwerp kon zijn. Heb slechts 1x mijn forum naam in een OP gelezen, samen met nog een rijtje namen, maar dat was iemand die nieuwsgierig was naar de mensen achter die namen

Ook die nieuwsgierigheid herken ik :-).

Sommigen forummen zo grappig. Of zo hulpvaardig dat ik daar ook wel benieuwd naar raak. Voor mij zit jij ook in dat lijstje:-)
Ik zit nu alweer een jaar of zeven op dit forum, en wat ik wel af en toe heb, is dat ik bij een topictitel denk: 'Oh, dat topic is vast van die-en-die'. Hebben jullie dat ook?
En dat het dan dus ook echt blijkt te kloppen, bedoel ik dus
quote:Lotte35 schreef op zondag 28 september 2014 15:58 Ik zit nu alweer een jaar of zeven op dit forum, en wat ik wel af en toe heb, is dat ik bij een topictitel denk: 'Oh, dat topic is vast van die-en-die'. Hebben jullie dat ook?Heel soms. Zo lang ben ik dan ook nog niet hier. Maar sommige forummers hebben wel bepaalde stokpaardjes ja:-).
Ik hoopte pas dat die liefdesbetuiging van een forummer aan zijn vrouw/vriendin over mij zou gaan. Althans tot het moment dat hij haar met het snoer van de wasdroger aan een paal wilde binden.
quote:Noah_ schreef op zondag 28 september 2014 18:04 Ik hoopte pas dat die liefdesbetuiging van een forummer aan zijn vrouw/vriendin over mij zou gaan. Althans tot het moment dat hij haar met het snoer van de wasdroger aan een paal wilde binden.Haha....:-) :Imao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven