Topic titels. Gaat het over mij?

28-09-2014 09:18 45 berichten
Niet al te serieus bedoeld maar toch..... :Imao:

Soms heb je van die titels van topics waarvan ik denk: zou dat over mij gaan? Dan open ik deze en lees al na een paar zinnen. oh, gelukkig niet.

Wanneer er iets gebeurd is op het werk bijvoorbeeld, en je leest een titel als: "ik baal van mijn collega".

Of: "Ik maak me zorgen om mijn vriendin", ook al is er niets aan de hand met me. Dan denk ik: Zou het....? Zou het?

En zo open ik heel wat (achteraf vaak helemaal geen leuke) topics over allerlei non-issues die ik veel beter gewoon aan me voorbij had kunnen laten gaan :Imao: .

Ik heb er absoluut geen slapeloze nachten van, maar vroeg me wel af: is dit herkenbaar?
Nee
Haha, ja, denk ik ook wel eens.
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb ik nooit.
Nee nog nooit gehad.

Als het over collega's gaat, ben ik snel klaar met lezen, kans is klein dat het over mij gaat. Ik werk alleen met mannen...

Kwam laatst wel een verhaal tegen van iemand en had meteen door dat het een kennis van mij is. Zo herkenbaar. Maar heb haar er nooit over aangesproken. Vind ik niet netjes.
Ja.
Natte tosti..
quote:ikdus2010 schreef op zondag 28 september 2014 09:37 Nee nog nooit gehad.

Als het over collega's gaat, ben ik snel klaar met lezen, kans is klein dat het over mij gaat. Ik werk alleen met mannen...

Kwam laatst wel een verhaal tegen van iemand en had meteen door dat het een kennis van mij is. Zo herkenbaar. Maar heb haar er nooit over aangesproken. Vind ik niet netjes.

Dit is het denk ik ook; het lijkt me zo vreemd om een verhaal te herkennen. Van een bekende...laat staan als het over jezelf zou gaan.

Gelukkig heb ik in mijn vriendenkring alleen maar mensen waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat ze eventuele zaken direct bij mij zouden uitspreken.

Bij collega's ben ik daar wat minder zeker van:-).

En hoewel ik weet dat ik niet echt rare dingen doe of zeg als buurtbewoner heb ik het met titels over buren ook altijd een beetje. Het zal mijn eigen onzekerheid wel zijn vrees ik:-).
Oh dat heb ik nou nooit. Denk dat mensen om me heen wel wat beters te doen hebben dan zich met mij bezig houden. En als er iets is dan hoor ik het wel.
heb ik ook!
Ik heb dat nooit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
niet herkenbaar. Ik ben gelukkig niet zo belangrijk . Ik lees graag mee en verkneukel mij erover dat ik die problemen niet heb. Ik leid een saai leven
quote:Frizz schreef op zondag 28 september 2014 10:07 Oh dat heb ik nou nooit. Denk dat mensen om me heen wel wat beters te doen hebben dan zich met mij bezig houden. En als er iets is dan hoor ik het wel.Haha....dus eigenlijk niet onzeker maar haske narcistisch. Help, ik voel een nieuw topic opkomen :-)
Ik had het net nog, bij de titel 'Hollands hoop'.
quote:Boedhabuikje123 schreef op 28 september 2014 @ 10:33:

[...]

Haha....dus eigenlijk niet onzeker maar haske narcistisch. Help, ik voel een nieuw topic opkomen :-)Beetje wel.
Soms
Heel soms.
Hahaha jaa!! Heel herkenbaar! Ik heb dat vaak met werkgerelateerde dingen omdat ik weet van mijn 2 directe collega's dat ze veel tijd doorbrengen op het forum maar zij weten dat niet van mij :-) En toen ik net ruzie had gehad met een meisje zag ik vlak daarna ook een topic waar dat over ging.
Ghe, herkenbaar, dat heb ik ook wel eens.
Whatcomesaround, dat lijkt me een hele maffe gewaarwording, krijg je dan niet de neiging die persoon er over aan te spreken?

Wat je waarschijnlijk niet zult doen want dan weten ze gelijk dat je ook op het forum zit, maar toch, zou die neiging wel hebben.
Niet zozeer de gedachte dat het over mij gaat, nee. Maar soms wel herkenbaar, en dat prikkelt dan blijkbaar mijn nieuwsgierigheid waardoor ik het topic toch open
Ik ben 't nog steeds :-)
Nog nooit aan gedacht, echt niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik woon niet in Nederland dus de kans is klein .
Ik heb dat ook nog nooit gedacht.

Maar vanaf nu wel; de topics "Jaloers op hele, hele knappe vriendin" zal ik vanaf nu erg aandachtig gaan lezen.
quote:StoraHuntur schreef op zondag 28 september 2014 11:19 Ik heb dat ook nog nooit gedacht.

Maar vanaf nu wel; de topics "Jaloers op hele, hele knappe vriendin" zal ik vanaf nu erg aandachtig gaan lezen. :Imao:
Nooit gedacht, maar zou het soms wel willen. Het "naar de zon in oktober" topic bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven