Topic voor Vivameet

02-06-2013 20:59 292 berichten
Hmm.. Lijkt me wel heeeel gaaf, maar ik spreek de meeste van jullie niet zo vaak :(
Alle reacties Link kopieren
Je moet toch érgens beginnen Peacy
Snjókorn falla, á allt og alla
Reken maar niet op mij, zal het rond die tijd druk hebben. Ik zie wel wanneer het is en dan beslis ik later nog of ik mee kan.
Liever elitair dan een pauper!
Das waar!!
quote:snjokorn schreef op 12 augustus 2013 @ 15:58:

Je moet toch érgens beginnen Peacy Geldt ook voor dilemma-z en anderen
up! iedereen kan zich nog steeds aanmelden
Mocht het hier zijn (Amsterdam) ben ik er graag bij. ALs het ergens anders is moet ik eerst kijken of ik ergens geld vandaan kan trekken voor trein (en ik zie het somber in maar je weet maar nooit welke Azteekse Maya koning mij geld wil storten terwijl ik slechts wat hoef over te maken via een vaag emailadres. alles is mogelijk).
Kitty,

You've got mail.

Tenminste als ik het juiste e-mailadres van je heb. Is het kitty.elastic@ of kittyelastic@ (met of zonder punt in je e-mailadres)?

Er is een kleine kans dat ik in november naar de meet kan komen.
ik heb de potentiele afsprakendata aangepast: Zaterdag voor kerst eruit, 1e weekend van november erin.

Hebben we al nagedacht over een locatie?
Amsterdam is ook haalbaar.
Ik zal morgen even mijn beschikbaarheid aanpassen. Er is een reunie bijgekomen in november, weet uit mijn hoofd even niet meer welke dag.

Maar ik kan nog een heleboel dagen wel, gelukkig
*geeft topic een schop*
up up up
up up up
up up up
Hello!

Ik zal binnenkort ff kijken en mijn beschikbaarheid aanpassen. Nieuwe baan waarvoor ik soms ook de weekenden op pad moet.
/
Waar speelt het zich af?
weten we nog niet...

heb je een goed idee, yasmijn?
.
Je kunt natuurlijk zeggen: "Sorry, collega's, ik heb een zéér belangrijke bespreking op 14 december..." met ons.
World of Warcraft: Legion
helaas... het is verplicht

Maar het is wel een leuk uitje hoor...
up up up, zijn jullie er klaar voor?
Nee helaas ik kom niet op meetings

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven