Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
Rosanna, nu komt de aap uit de mouw, voor jou wil ik het best wel opbiechten (waarmee dus je aannames ook verdwijnen): ik behoor ook tot de dikkerdjes!

Maar ik heb nu een veel groter probleem. Ik heb een identiteitscrisis. Al die dingen die ik de afgelopen jaren heb geleerd, blijken dus, volgens Sept, geheel nutteloos. De theoriën worden in stand gehouden! Het is een complot! Wat moet ik nu? Digitalis, heb je ook nog een loopbaanadvies voor mij?

En hoe moeilijk moet het voor Sept niet zijn? Ik bedoel, stel dat ze de zwaartekracht ook verwerpt --> dan gelooft ze de weegschaal ook niet.

En als ze de weegschaal niet meer gelooft, weet ze natuurlijk aan welke kant ze staat. Aan de kant van de dikkerdjes? Of aan de kant van Digitalis, Yasmijn en de andere anorexiaatjes?

Sjesis, wat heb ik medelijden met haar zeg.
Geen bijzonderheden
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 15:19:

Overigens lijkt het me ook leuk om kwantummechinaca te zien weerlegd worden.Oeh, een moeilijk woord! Als dàt maar goed gaat...
Digitalis!

Volgens mij is het nog altijd: kwantummechanica..

In plaats van kwantummechinaca.

Overigens wel een leuke verbastering :D
Heheh, even bijgelezen.

Als ik het goed begrijp (behalve die kwantummechinaca dan, daar begrijp ik niks van) houden universitaire anorexia's het bij leer en andere(n) bij theorietjes. Dat lijkt me een prima antwoord op de vraag tot welke maat je in attracties past. Leer is in zekere mate ook attractief. Toch?
ik voel me zeer vereerd dat je voor mij die bekentenis doet Mirlo, dank daarvoor.

maarre er klinkt een beetje sarcasme in je woorden door en meestal luistert de ander dan niet meer zo goed naar wat je zegt hoe zinnig het ook kan zijn.

Nogmaals, veel mensen met overgewicht (ik weet het, niet allemaal!) weten verrekte goed dat je gelijk hebt, maar het word minder pijnlijk als je er hard tegen in gaat

Daarnaast moet ik wel zeggen, er is zoveel commentaar momenteel in de media, de politiek dat ik me soms in een hokje geplaatst voel, alsof na de heksenjacht op rokers nu het jachtseizoen op de dikke medemens word geopend en die rent nu eenmaal niet zo hard.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:geve schreef op 18 september 2008 @ 22:22:

Heheh, even bijgelezen.

Als ik het goed begrijp (behalve die kwantummechinaca dan, daar begrijp ik niks van) houden universitaire anorexia's het bij leer en andere(n) bij theorietjes. Dat lijkt me een prima antwoord op de vraag tot welke maat je in attracties past. Leer is in zekere mate ook attractief. Toch?

Haha, jij begrijpt het. Kwantummechinaca is een kwantitatieve umm huidaandoening.

Mirlo, ik adviseer je om op de kermis te gaan staan met een one woman messenslikkersact.
Rosanna, snap ik ook wel. Dat er hard tegen in gaan soms net iets te hard is.

Maar, als anderen het hard willen spelen, dan ga ik niet ineens het subtiele meisje spelen.

Digi, ik kán helemaal geen messen slikken. Wil je me dood hebben ofzo?
Jullie zouden hele "goede" politici zijn, gewoon vasthouden aan eigen ideeen en vooral niet verder kijken dan je eigen neus lang is en oeps....vooral niet zelf nadenken, maar lekker blijven verkondingen wat anderen voor je hebben geschreven.
quote:Sept16 schreef op 19 september 2008 @ 08:48:

Jullie zouden hele "goede" politici zijn, gewoon vasthouden aan eigen ideeen en vooral niet verder kijken dan je eigen neus lang is en oeps....vooral niet zelf nadenken, maar lekker blijven verkondingen wat anderen voor je hebben geschreven.

Als wat je leest bevestigd wordt door de experimenten die jezelf uitvoert en waar je dus over nadenkt, mag je het dan wel verkondigen?

Zo ja, bij deze! Energie-inname > Energie-verbruik = gewichtstoename.

En nee, ik zou geen goede politici zijn. Die doen juist niets anders dan kontendraaien. Een goede wetenschapper ben ik, standvastig en innovatief.

Jij bent echt een muts. Ongeloveloos.
Geen bijzonderheden
Oh, ik zou wel een goed politicus zijn. Your own female Machiavelli, in one (slim) delightful package.

Nee serieus, iemand die in alinea 1 schrijft 'je eigen ideeen' en in alinea 2 'blijven verkondigen wat anderen schreven', neem ik niet echt serieus.

Sept, je blaat maar maar ondertussen heb je nog steeds niet gezegd waardoor overgewicht komt, welke belangrijke les wij moeten leren. enzovoorts. Jij zou pas een goed politicus zijn: Loze beloftes en holle woorden.
Fodsamme dat ik dit topic gemist heb zeg!

Ik ben dik en ik geef mirlo helemaal gelijk en ik vind sept een zeikerd.

Kusjes een onzeker meisje met maat 52!
Oh nee wacht, ik heb sinds 4 dagen maat 50.
quote:Moordwijf schreef op 19 september 2008 @ 11:51:

Oh nee wacht, ik heb sinds 4 dagen maat 50.dat gaat dan de goede kant op!
Geen bijzonderheden
Tja gewoon een kwestie van je verbruik hoger maken he! Aangezien inname lager niet kon
Moordwijf, deze zeikerd heeft een tip voor je: meer inname betekent niet dat je dan maar meer moet gaan verbruiken. In veel gevallen betekent meer innemen juist afvallen omdat je je lichaam te weinig geeft om te verbranden.
quote:Sept16 schreef op 19 september 2008 @ 12:12:

Moordwijf, deze zeikerd heeft een tip voor je: meer inname betekent niet dat je dan maar meer moet gaan verbruiken. In veel gevallen betekent meer innemen juist afvallen omdat je je lichaam te weinig geeft om te verbranden.Waar doel je nu op?
quote:Moordwijf schreef op 19 september 2008 @ 12:14:

[...]

Waar doel je nu op?Daar ben ik ook benieuwd naar...
dat wordt vast een semi-wetenschappelijke verhandeling
Geen bijzonderheden
quote:Digitalis schreef op 19 september 2008 @ 11:34:

Oh, ik zou wel een goed politicus zijn. Your own female Machiavelli, in one (slim) delightful package.

quote:yasmijn schreef op 19 september 2008 @ 12:26:

dat wordt vast een semi-wetenschappelijke verhandeling Ik dacht eerder aan pseudo-wetenschappelijk Yasmijn
dat bedoelde ik ook
Geen bijzonderheden
Dan moet je wel verdomde weinig eten.

Mirlo geeft koude feiten. Het is waar, maar komt nogal kil over.

Andere dames vallen daar overheen, want die hebben (misschien) niks meer aan die feiten. Beetje koe-in-kont-kijk effect.

Komt allemaal heel plastisch over, maar we hebben het over mensen en niet over voorgeprogrammeerde robots.

Kippie je hebt er al flink wat kilo's af. Toppie (knuf)
quote:Jopie80 schreef op 19 september 2008 @ 12:35:

Beetje koe-in-kont-kijk effect.

Schelden mocht niet meer hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven