Trots op.......

30-11-2020 21:46 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net het opschep topic. En nu kan ik daar wel reageren, maar dat is voor niemand leuk. 🤪

Maar wat ik verwachtte was een topic waar je eigenlijk heel trots op bent en je over op wil scheppen.

Dus bij dezen. Waar ben jij trots op, dat je zelf hebt bereikt, gedaan of doet.

Onze kinderen zijn we allemaal trots op, maar ik ben benieuwd naar iets dat je zelf bereikt hebt of doet of gedaan hebt waar je trots op bent.
Dat ik er nog steeds ben.
Alle reacties Link kopieren
To begint dus:

Ik ben ontzettend trots op mijzelf dat ik op mijn 39ste een HBO opleiding ben gaan doen met een, toen nog peuter, en baan.

Ik heb geen enkel diploma. Zelfs geen middelbare school. Dus dat ik het nu doe en het me ook nog eens redelijk makkelijk lukt vind ik erg stoer van mezelf!

Ik ben trots!
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
30-11-2020 21:47
Dat ik er nog steeds ben.
Mooi en een beetje verdrietig denk ik. 🍀
Ja, ik ben trots op mezelf, wat ik de komende jaren allemaal heb bereikt. Ik ben in mijn jeugd veel gekleineerd, ik zou nooit op mezelf kunnen wonen, nooit een rijbewijs kunnen halen, nooit kunnen werken en studeren.

Bovenstaande heb ik allemaal bereikt en mijn zelfvertrouwen is ook heel erg gegroeid :)
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-11-2020 21:48
Ja, ik ben trots op mezelf, wat ik de komende jaren allemaal heb bereikt. Ik ben in mijn jeugd veel gekleineerd, ik zou nooit op mezelf kunnen wonen, nooit een rijbewijs kunnen halen, nooit kunnen werken en studeren.

Bovenstaande heb ik allemaal bereikt en mijn zelfvertrouwen is ook heel erg gegroeid :)
Ook zo mooi! Knap! 💪🏻💪🏻
Hecamel schreef:
30-11-2020 21:50
Ook zo mooi! Knap! 💪🏻💪🏻
Dank je wel :)
Ik heb heel veel moeten overleven en ben daar zelfs nu nog steeds druk mee en ik ben apetrots dat ik ondanks alles sta als een huis.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-11-2020 21:51
Ik heb heel veel moeten overleven en ben daar zelfs nu nog steeds druk mee en ik ben apetrots dat ik ondanks alles sta als een huis.
Ook al zo’n sterke vrouw!!! 💪🏻
Ik ben trots op het feit dat ik vol ben gegaan voor mijn droombaan en deze ook heb weten te bemachtigen. Ondanks dat ik op dat moment in scheiding lag. Nu kan ik mijn eigen boontjes doppen financieel en ga ik elke keer naar mijn werk met het gevoel dat ik retecool ben.
dat ik 42 kilo ben afgevallen (en iets minder trots dat daar ook weer wat kilo's bij zijn gekomen)
Dat ik met deze koude temperaturen nog steeds buiten zwem. Vorige winter hele winter volgehouden en dat is nu ook weer mijn streven.
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie toch allemaal mooie dingen!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik het met een laag inkomen toch goed red tot nu toe. Mijn vader had destijds voorspeld dat ik geen pc, tv, auto zou kunnen kopen. En op brood met pindakaas zou moeten leven. Het is lekker niet uitgekomen. :cheer2: Ik heb al die dingen gekocht, eet gevarieerd inclusief pindakaas ;-D , heb 2 hondjes. En ik kan nog een beetje sparen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik 3e dan ben bij aikido.
Dat ik een website heb gemaakt voor mijn aikidoclub (via sitebuilder van strato, dus echt niet moeilijk), maar ik krijg er veel positieve feedback op, dus ik ben trots.
Dat ik milieubewust leef en geen auto heb.
Ik was altijd trots op het feit dat ik nooit, maar dan ook nooit opgeef zodra ik me ergens in vast heb gebeten. De laatste tijd merk ik echter dat ik steeds meer kracht begin te zien in kiezen voor je geluk op dít moment i.p.v. altijd maar ploeteren voor iets beters 'straks'. Straks is namelijk altijd doorspekt van nieuwe doelen waar weer voor geploeterd moet worden. Wanneer ben je dan een keer tevreden en gelukkig?

Ik ben er nog lang niet, maar dit inzicht verkrijgen is al een hele stap. En daar ben ik dan weer trots op :).
Ik wilde mijn tieten zeggen maar het klinkt een beetje oppervlakkig nu
Mumper schreef:
01-12-2020 02:31
Ik wilde mijn tieten zeggen maar het klinkt een beetje oppervlakkig nu
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trots op het feit dat ik ipv alles te vermijden steeds met dingen die ik spannend/eng vind aan ga. De drempel is er nog maar Ik stap er toch steeds maar weer (voorzichtig) overheen.
Dat ik mezelf helemaal alleen uit mijn bijna vijf jaar durende depressie getrokken heb. Dat ik zo'n top jaar gehad heb waarin ik zoveel overwonnen heb waar ik vorig jaar nooit aan begonnen zou zijn omdat ik me door mijn depressie en mijn angsten tegen had laten houden. Dit jaar niet. Ik ging alles aan, ipv nee te zeggen tegen een nieuwe woning omdat het me allemaal te snel ging zei ik ja en zit ik nu in een top huis in een fijn gebouw. Ik ben gaan sporten in november vorig jaar voor mijn neefje, omdat ik gezond wilde zijn voor hem ( niet eens voor mezelf want dat interesseerde me toen niets ) en hoe ik dankzij het sporten niet alleen bloedfanatiek werd en het leuk ging vinden maar ook 20 kilo afviel en weer goed in mijn vel ging zitten.
Ik ben er trots op dat ik mezelf niet meer zo laat verslonzen maar mezelf weer wat waard vind en dat ik qua uiterlijk al een aantal aanpassingen gedaan heb waardoor ik er veel mooier uit zie.

En het meest trost ben ik denk ik op hoe ik mijn onverwachte operatie twee weken geleden doorstaan heb. Die ineens zomaar uit het niets nodig was en me enorm onzeker maakte. Ik kreeg ineens heel veel op mijn bordje maar gek genoeg viel ik niet terug in mijn oude patroon qua mindset. Ik bleef positief, onderging het allemaal rustig en kalm ( ondanks een mega ziekenhuis angst en het feit dat mijn moeder niet mee naar binnen mocht met me ) en heb het echt super goed gedaan voor mijn doen. Vorig jaar tijdens mijn depressie had ik dit niet getrokken.
Maar dit jaar lukt alles.
Ik ben denk ik vooral trots op mijn onbreekbare karakter, buigen doe ik zeker maar breken echt nooit. En ik heb al wat shit meegemaakt. Dus ja, ook vooral trots dat ik er nog ben en dat ik weer zin in het leven heb ipv dat ik het zie als een grote worsteling waar ik liever vanaf zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig topic is dit al!

Ik ben trots dat ik op wat latere leeftijd normaal toch mijn droom ben gaan doen: mijn gewilde hbo opleiding volgen. Ik was zó gemotiveerd dat ik als eerste van de ruim 300 studenten afstudeerde. En dat ondanks mijn handicap die me toen vaak erg beperkte. Het heeft me veel zelfvertrouwen gegeven dat ik op wilskracht ver kan komen.
Wat een leuk topic dit!
Ik ben trots op dat ik na veel omwegen en erg veel gedoe (Lang verhaal, ik ben een wajonger) eindelijk een nieuwe baan heb. Ok dat is nog een proefplaatsing , volgende week hoor ik als het goed is of ik daar een contract krijg, maar ik ben erg trots dat ik na 12 jaar mijn oude vertrouwde werkplek verlaten heb om aan een nieuw avontuur te beginnen. (En ik heb er een goed gevoel over om eerlijk te zijn, en ik krijg weinig klachten tot nu toe dus mogelijk zit het wel goed)

Ook zit ik na hard aan mijzelf te werken eindelijk lekker in mijn vel zit en dat ik voor mijn geluk niet perse meer een relatie hoef/ nodig heb en dat ik gelukkig met mijzelf ben.

Mooi topic is dit, ik word er blij van! :cheer2: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trots op mijzelf omdat ik steeds meer voor mijzelf durf te kiezen en mijn eigen ik op 1 kan zetten hierdoor.
Ik loop altijd mijn benen onder mijn hol vandaan voor anderen en druk daarmee mijzelf en alles in mij daarmee weg.

Daarnaast retetrots op het feit dat ik begin oktober een megaleuke baan met lieve collega's heb weten te bemachten en er echt als een vis in het water ben.

Ohja en ook nog eens dat mijn kinderen het alledrie zo goed doen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
01-12-2020 02:31
Ik wilde mijn tieten zeggen maar het klinkt een beetje oppervlakkig nu
Hey. Maar als je mooie tieten hebt, dan is dat toch niet oppervlakkig. Dat zijn juist twee mooie bergen die je hebt gewonnen. 😂
Alle reacties Link kopieren
En weer van die mooie en sterke verhalen! 💪🏻🍀💪🏻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven