Trouwreportage op het strand
woensdag 14 juli 2010 om 07:23
Ik zou (als fotograaf zijnde) ook vele malen liever ná de bruiloft 'n leuke shoot doen. Op de dag zelf zijn ze veel te gespannen en veel te zuinig op de kleren. Er moest maar 'ns een vlekje of zandkorrel op komen te zitten. Gewoon lekker 'n relaxte dag uitzoeken met mooi weer (dat heb je immers op de dag zelf ook niet voor 't zeggen) en 'n leuke shoot laten doen.
woensdag 14 juli 2010 om 08:47
woensdag 14 juli 2010 om 09:42
Wij hebben gewoon 's morgens en 's avonds foto's gemaakt op het strand. Ik had blote voeten in mijn schoenen en liep gewoon op blote voeten door het zand en jurk omhoog en liep heerlijk door het water. We hadden een handdoek mee om voeten af te drogen en hebben die dag absoluut geen last gehad van zand!
woensdag 14 juli 2010 om 10:06
Wel een goed idee om het een dag / een paar dagen later te doen! Oh ja, laat je van je bruidsboeket dan wel alvast een foto op het strand maken?
Heb een aantal mooie voorbeeldfoto's gezien. Heeft er hier iemand nog mooie plaatjes?
Zijn dit trouwens ochtend- of avond-foto's? Kan iemand dat aan het licht zien?
Heb een aantal mooie voorbeeldfoto's gezien. Heeft er hier iemand nog mooie plaatjes?
Zijn dit trouwens ochtend- of avond-foto's? Kan iemand dat aan het licht zien?
woensdag 14 juli 2010 om 10:27
quote:MrsJones schreef op 14 juli 2010 @ 10:23:
Heb nog een andere foto uit dezelfde reportage gevonden en het moet avondlicht zijn:
[afbeelding]
hangt er van af in welk land dit is gefotografeerd
in NL weet je dat het strand aan de westkant zit (tenzij op 'n waddeneiland) en dat de zon daar dus 's avonds ondergaat
Heb nog een andere foto uit dezelfde reportage gevonden en het moet avondlicht zijn:
[afbeelding]
hangt er van af in welk land dit is gefotografeerd
in NL weet je dat het strand aan de westkant zit (tenzij op 'n waddeneiland) en dat de zon daar dus 's avonds ondergaat