TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 13 augustus 2012 om 18:30
quote:sri schreef op 13 augustus 2012 @ 18:01:
[...]
Ontstellend stomme vraag waarschijnlijk: wat zijn drogerballetjes en waarom stop je in godsnaam tennisballen in de droger???
Als je iets wil drogen dat fluffie moet worden, moet je tennisballen in de droger doen om te zorgen dat er lucht in komt.
Dat schudt de veren los.
Lekker trouwens! Een schoon dekbed.
Ik heb geen droger, dus moet even wachten op een knalmooie dag (dat ik niet op vakantie ben, dus).
[...]
Ontstellend stomme vraag waarschijnlijk: wat zijn drogerballetjes en waarom stop je in godsnaam tennisballen in de droger???
Als je iets wil drogen dat fluffie moet worden, moet je tennisballen in de droger doen om te zorgen dat er lucht in komt.
Dat schudt de veren los.
Lekker trouwens! Een schoon dekbed.
Ik heb geen droger, dus moet even wachten op een knalmooie dag (dat ik niet op vakantie ben, dus).
maandag 13 augustus 2012 om 18:34
Nu is het de beurt aan de kussens...
Ik hoop dat ze t redden...
Wil nu eigenlijk geen geld uitgeven aan dat soort "stomme" dingen.
En ik ben echt zoooo slecht in het huishouden, ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik weet wel hoe alles moet enzo, en de meeste tips en trucs ken ik ook wel. Maar wat dat betreft heb ik niet de genen van mijn moeder... Dat is een doorgewinterde huisvrouw...
Ik hoop dat ze t redden...
Wil nu eigenlijk geen geld uitgeven aan dat soort "stomme" dingen.
En ik ben echt zoooo slecht in het huishouden, ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik weet wel hoe alles moet enzo, en de meeste tips en trucs ken ik ook wel. Maar wat dat betreft heb ik niet de genen van mijn moeder... Dat is een doorgewinterde huisvrouw...
maandag 13 augustus 2012 om 18:36
Ik ben echt een smeerpijp hoor.
Keuken is altijd wel schoon, wc en badkamer mag echt vaker... Maar beddegoed verschonen.... Pffff 1x per maand is heeeeel veel...
Smerig hé... En het erge is, ik schaam me er ook nog niet voor.
Mijn moeder heeft me geleerd, als anderen er last van hebben, komen zij het maar doen.
Dat advies heb ik me heeeel erg ter harte genomen...
Keuken is altijd wel schoon, wc en badkamer mag echt vaker... Maar beddegoed verschonen.... Pffff 1x per maand is heeeeel veel...
Smerig hé... En het erge is, ik schaam me er ook nog niet voor.
Mijn moeder heeft me geleerd, als anderen er last van hebben, komen zij het maar doen.
Dat advies heb ik me heeeel erg ter harte genomen...
maandag 13 augustus 2012 om 18:41
Ik lijk ook gewoon geen middenweg te kunnen vinden.
Eigenlijk zou ik een lijst moeten maken en het echt inplannen in de agenda.
Maar mijn leven heeft me zoveel meer te bieden dan poetsen. En als ik dan ook nog die routine in moet gaan bouwen, in alle routines die er al zijn en waar ik dus een hekel aan heb, dan word ik gillend gek!
Ik hoop gewoon dat het nog een keertje komt, die zin in poetsen...
Terwijl, als ik me een dag uitrekt, als ik er zin in heb, dan is het ook zo gepiept...
Eigenlijk zou ik een lijst moeten maken en het echt inplannen in de agenda.
Maar mijn leven heeft me zoveel meer te bieden dan poetsen. En als ik dan ook nog die routine in moet gaan bouwen, in alle routines die er al zijn en waar ik dus een hekel aan heb, dan word ik gillend gek!
Ik hoop gewoon dat het nog een keertje komt, die zin in poetsen...
Terwijl, als ik me een dag uitrekt, als ik er zin in heb, dan is het ook zo gepiept...
maandag 13 augustus 2012 om 20:07
Ze worden zo fluffy dat de kern niet droogt zeg maar.
Heb er nu even een buiten nog hangen, de ander zit nog in de droger. Moet er nog 2. Ga ik nooit redden..
En kondigt zich ook nog een vreetbui aan. Potverdorie zeg. Heb ik al heel lang niet meer gehad. Maar i, denk nu wel dat ik weet waar ze vandaan komen.
Angst en spanning.
(irreeel)
Ik denk dus de hele tijd al, straks is Piet boos op me omdat ik het bed nog niet klaar gemaakt heb. En ik misschien wel de kussens verzauwt heb.
En dat ik niets gedaan heb vandaag.
Ooow wat erg dit! Krijg t knopje niet om...
Is t stom als ik piet even sms en vraag of hij boos op me is? Als t niet klaar is straks.
Shit zeg, voel me echt ff niet zo oke...
Heb er nu even een buiten nog hangen, de ander zit nog in de droger. Moet er nog 2. Ga ik nooit redden..
En kondigt zich ook nog een vreetbui aan. Potverdorie zeg. Heb ik al heel lang niet meer gehad. Maar i, denk nu wel dat ik weet waar ze vandaan komen.
Angst en spanning.
(irreeel)
Ik denk dus de hele tijd al, straks is Piet boos op me omdat ik het bed nog niet klaar gemaakt heb. En ik misschien wel de kussens verzauwt heb.
En dat ik niets gedaan heb vandaag.
Ooow wat erg dit! Krijg t knopje niet om...
Is t stom als ik piet even sms en vraag of hij boos op me is? Als t niet klaar is straks.
Shit zeg, voel me echt ff niet zo oke...