TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
zondag 26 augustus 2012 om 09:38
Tegen sommige forummers zou ik wel willen schreeuwen:
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
HET ZIJN HORMONEN!!!
Sjeeeees
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
HET ZIJN HORMONEN!!!
Sjeeeees
zondag 26 augustus 2012 om 10:16
Nou, ik kom niet verder zonder die dozen.
Heb rek gekocht, om cds op te zetten. Staan nu in woonkamer.in verhuisdozen. Had eerst alles op de harde schijf, maar computer is gecrasht. Dus heb ik "geen" muziek.
En katten willen op dozen piesen. En dan moet ik weer superopletten en boos worden.
Dus ik denk dat ik toch maar ga. Ik weet wat ik moet hebben dus dat is in en uit!
Heb rek gekocht, om cds op te zetten. Staan nu in woonkamer.in verhuisdozen. Had eerst alles op de harde schijf, maar computer is gecrasht. Dus heb ik "geen" muziek.
En katten willen op dozen piesen. En dan moet ik weer superopletten en boos worden.
Dus ik denk dat ik toch maar ga. Ik weet wat ik moet hebben dus dat is in en uit!
zondag 26 augustus 2012 om 11:31
Hallo.....lekker he even dit weertej!!
Heerlijk......lekker fris weer in huis.
Ik ga een luie dag houden. Beetje rommelen.
Beetje lezen...Suus.....het was van de week op de tv. niemand heeft meer een cd rek.
Worden niet meer verkocht.He mooi Missy in B.....jullie nieuwe huis.
Heb je enige idee waneer je overgaat?
Heerlijk......lekker fris weer in huis.
Ik ga een luie dag houden. Beetje rommelen.
Beetje lezen...Suus.....het was van de week op de tv. niemand heeft meer een cd rek.
Worden niet meer verkocht.He mooi Missy in B.....jullie nieuwe huis.
Heb je enige idee waneer je overgaat?
zondag 26 augustus 2012 om 13:04
Nee, niet naast, maar wel ongeveer. Kilometer of 15...
Zit vanuit thuis binnen 2minuten op de snelweg. Dus dat gaat dan wel rap.
Nu lekker cdtjes uitzoeken en in opbergdoosjes doen. En dan op het rek. Dat moet ik nog even in elkaar meppen. Dat gaat niet met de zachte hand....
Wat te denken van die verpleegster die die nier heeft weggegooit. In amerika, hoorde het net op het nieuws... Wat erg, ooh zij zal zich kut voelen...
Zit vanuit thuis binnen 2minuten op de snelweg. Dus dat gaat dan wel rap.
Nu lekker cdtjes uitzoeken en in opbergdoosjes doen. En dan op het rek. Dat moet ik nog even in elkaar meppen. Dat gaat niet met de zachte hand....
Wat te denken van die verpleegster die die nier heeft weggegooit. In amerika, hoorde het net op het nieuws... Wat erg, ooh zij zal zich kut voelen...
zondag 26 augustus 2012 om 13:11
zondag 26 augustus 2012 om 13:16
Gevonden:
TOLEDO - Een zuster in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Ohio heeft per ongeluk een nier van een levende donor weggegooid.
Dat heeft het ziekenhuis van de University of Toledo zaterdag gezegd. Artsen hebben nog twee uur geprobeerd het orgaan te herstellen maar het mocht niet meer baten.
Het ging om een nier van een man die het orgaan aan zijn oudere zus wilde doneren. Artsen hebben geprobeerd het orgaan te redden maar besloten in samenspraak met de familie het risico niet te nemen. Volgens een van de artsen, Jeffrey Gold, is er namelijk een goede kans dat er een andere geschikte donor wordt gevonden.
Het vrijwillig doneren van een orgaan door levende donoren is voorlopig stilgelegd. Het ziekenhuis gaat evalueren wat er precies is gebeurd en hoe dergelijke incidenten in de toekomst voorkomen kunnen worden, aldus Gold.
TOLEDO - Een zuster in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Ohio heeft per ongeluk een nier van een levende donor weggegooid.
Dat heeft het ziekenhuis van de University of Toledo zaterdag gezegd. Artsen hebben nog twee uur geprobeerd het orgaan te herstellen maar het mocht niet meer baten.
Het ging om een nier van een man die het orgaan aan zijn oudere zus wilde doneren. Artsen hebben geprobeerd het orgaan te redden maar besloten in samenspraak met de familie het risico niet te nemen. Volgens een van de artsen, Jeffrey Gold, is er namelijk een goede kans dat er een andere geschikte donor wordt gevonden.
Het vrijwillig doneren van een orgaan door levende donoren is voorlopig stilgelegd. Het ziekenhuis gaat evalueren wat er precies is gebeurd en hoe dergelijke incidenten in de toekomst voorkomen kunnen worden, aldus Gold.