TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Menthol 10 ofzoiets, gebruik ik voor de muggenbulten.

Of koud washandje?

Jeuk is verschrikkelijk!
Tegen sommige forummers zou ik wel willen schreeuwen:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

HET ZIJN HORMONEN!!!

Sjeeeees
Ow ow, ik "moet" zo even naar de ikea. Opbergsysteem kopen voor de cds... Zal wel stervensdruk zijn....
Dan ga je niet toch?
Nou, ik kom niet verder zonder die dozen.

Heb rek gekocht, om cds op te zetten. Staan nu in woonkamer.in verhuisdozen. Had eerst alles op de harde schijf, maar computer is gecrasht. Dus heb ik "geen" muziek.

En katten willen op dozen piesen. En dan moet ik weer superopletten en boos worden.

Dus ik denk dat ik toch maar ga. Ik weet wat ik moet hebben dus dat is in en uit!
Floofde, mail.
Floofde mail gelezen. Morning dames!!
Sri ook meel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo.....lekker he even dit weertej!!

Heerlijk......lekker fris weer in huis.

Ik ga een luie dag houden. Beetje rommelen.

Beetje lezen...Suus.....het was van de week op de tv. niemand heeft meer een cd rek.

Worden niet meer verkocht.He mooi Missy in B.....jullie nieuwe huis.

Heb je enige idee waneer je overgaat?
Motnong maisjes.

Suus, jij doet het net als Yv. Moet kunnen.

En Yv, jeuk is k*t. Ik hoop echt dat dat niet te lang duurt.
Ik heb de topics niet geopend, maar de titels klinken erg vreemd. Is Rinskeeeeeh scandinavisch?
Ik heb het overleeft! Ik was vroeg daar, karrteje gepakt, naar de afdeling "opbergdozen" door geracet naar de kassa, en er stond niemand!

Dus binnen 20 minuten stond ik weer buiten!
Wow, Suus! Je bent alweer terug? Goed gedaan zeg! (Ik zit nog aan mijn eerste kopje thee!)
Motnong!

Wow suus dat doe je snel. Ik hoop dat het morgen minder regent dan ga ik misschien ook nog even langs de ikea.

Wat raar die nick "overnames"...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Suus dat is wel heel snel.

Woon je naast de ikea?
Nee, niet naast, maar wel ongeveer. Kilometer of 15...

Zit vanuit thuis binnen 2minuten op de snelweg. Dus dat gaat dan wel rap.

Nu lekker cdtjes uitzoeken en in opbergdoosjes doen. En dan op het rek. Dat moet ik nog even in elkaar meppen. Dat gaat niet met de zachte hand....

Wat te denken van die verpleegster die die nier heeft weggegooit. In amerika, hoorde het net op het nieuws... Wat erg, ooh zij zal zich kut voelen...
Wat n kloteweer!!!
Zit in de auto naast Vin. DP zit in de kinderstoel achter hem. Zegt ze in ene keihard op de snelweg: "Gas op de plank, papa, sturen! We zijn de kwalificatie!!!" (F1)

quote:secondhandsuus schreef op 26 augustus 2012 @ 13:04:

Wat te denken van die verpleegster die die nier heeft weggegooit. In amerika, hoorde het net op het nieuws... Wat erg, ooh zij zal zich kut voelen...Klinkt als een topic van Rinskeeeeeh.... Ik hoop dat het niet waar is...
Ik typ in bij google:

verpleegster gooit nier weg

Google: bedoelt u soms:

verpleegster gooit bier weg
Haaaaai! Kverveelmuh!
Gevonden:

TOLEDO - Een zuster in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Ohio heeft per ongeluk een nier van een levende donor weggegooid.

Dat heeft het ziekenhuis van de University of Toledo zaterdag gezegd. Artsen hebben nog twee uur geprobeerd het orgaan te herstellen maar het mocht niet meer baten.

Het ging om een nier van een man die het orgaan aan zijn oudere zus wilde doneren. Artsen hebben geprobeerd het orgaan te redden maar besloten in samenspraak met de familie het risico niet te nemen. Volgens een van de artsen, Jeffrey Gold, is er namelijk een goede kans dat er een andere geschikte donor wordt gevonden.

Het vrijwillig doneren van een orgaan door levende donoren is voorlopig stilgelegd. Het ziekenhuis gaat evalueren wat er precies is gebeurd en hoe dergelijke incidenten in de toekomst voorkomen kunnen worden, aldus Gold.
Hi Grobs
quote:missy_acy schreef op 26 augustus 2012 @ 13:07:

Zit in de auto naast Vin. DP zit in de kinderstoel achter hem. Zegt ze in ene keihard op de snelweg: "Gas op de plank, papa, sturen! We zijn de kwalificatie!!!" (F1)

Hilarisch!

Kuikuhhh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven