TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:03
Goed..weliswaar trillend en vol van zenuwen heb ik NEE teggen mijn ouders gezegd. Nouja..
Broer wilde vanmiddag hond niet uitlaten, goed. Dan doe ik het, maar jij vanavond (en je weet: verjaardag, dus laat). Nee, hij ou t echt doen.
Komen net thuis: eerst boos dat Boef nog niet is uit is geweest.
Puntje bij paaltje heb ik het gedaan MAAR niet zonder ( op mooie, dicht bij mezelf blijvende wijze) even.erin heb gegooid dat ik vind dat belofte schuld maakt en dat Broer vanmiddag al wist dat hij t niet zou doen. Moeder was het een keer eens met me! Hij laat morgen de hond 2x uit. Zonder te miepen. Anders mag hij vaker gaan lopen komende weken.
Broer wilde vanmiddag hond niet uitlaten, goed. Dan doe ik het, maar jij vanavond (en je weet: verjaardag, dus laat). Nee, hij ou t echt doen.
Komen net thuis: eerst boos dat Boef nog niet is uit is geweest.
Puntje bij paaltje heb ik het gedaan MAAR niet zonder ( op mooie, dicht bij mezelf blijvende wijze) even.erin heb gegooid dat ik vind dat belofte schuld maakt en dat Broer vanmiddag al wist dat hij t niet zou doen. Moeder was het een keer eens met me! Hij laat morgen de hond 2x uit. Zonder te miepen. Anders mag hij vaker gaan lopen komende weken.
zaterdag 25 augustus 2012 om 23:29
Ik ben er ook ff. Tot mn batterij leeg is. Ben kapot. Vandaag was super leuk en echt niet moeilijk. Nu al zin in komede week.
Nog ff een feestje en een bbq afgegaan maar k heb me net geexcuseerd. De muziek werd ff teveel aan mn hoofd. Nog ff csi kijken en dan doucen en slapen.
Gelukkig heb ik vandaag de plakkert gemist. Allemaal een beetje bekomen van de schrik?
Nog ff een feestje en een bbq afgegaan maar k heb me net geexcuseerd. De muziek werd ff teveel aan mn hoofd. Nog ff csi kijken en dan doucen en slapen.
Gelukkig heb ik vandaag de plakkert gemist. Allemaal een beetje bekomen van de schrik?
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 25 augustus 2012 om 23:59
Tnx Ik voel me ook echt stuiter ware het niet dat ik echt heel moe ben zowel in mn hoofd als ook een beetje lichamelijk. Ik had nl wel op mn stoel kunnen gaan zitten maar ik heb bijna de hele tijd gestaan en dat kon ik wel aan mn bovenbenen merken toen ik thuis kwam. Hoe bedoel je geen conditie
Nu de neiging om lades voor mn kleding kast in elkaar te gaan zetten onderdrukken en lekker gaan slapen.
Truste maisjes
Nu de neiging om lades voor mn kleding kast in elkaar te gaan zetten onderdrukken en lekker gaan slapen.
Truste maisjes
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 26 augustus 2012 om 00:58
zondag 26 augustus 2012 om 01:22
quote:tzippa2 schreef op 25 augustus 2012 @ 16:59:
Ik verwacht vandaag of morgen het eerste; "Pepernoten, nu al in de winkel-zeurtopic". Kruidvat heeft ze namelijk al in de schappen Dat topic hebben we al gehad:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/12738000
Alhoewel, dat was geen zeur-topic, maar meer I winter.
Ik verwacht vandaag of morgen het eerste; "Pepernoten, nu al in de winkel-zeurtopic". Kruidvat heeft ze namelijk al in de schappen Dat topic hebben we al gehad:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/12738000
Alhoewel, dat was geen zeur-topic, maar meer I winter.