TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 27 augustus 2012 om 20:05
Hi Meet aan t plannen? Ik kom ook!
Hoe was jou dag Peacy? Al wat geleerd? Ik heb alleen wat uit elkaar gehaald maar nog niet in elkaar gezet. En ik moet een gereedschapskist met veel vakjes gaan zoeken. Wat is dat lastig.
Voor mijn komende 'veel' verjaardagen en sinterklaas enz kan ik met een gerust hart gereedschapjes vragen. Man wat is er veel en wat zijn sommige apparaten duur
Maar gauw een eigen bedrijfje op gaan richten en geld gaan verdienen.
Hoe was jou dag Peacy? Al wat geleerd? Ik heb alleen wat uit elkaar gehaald maar nog niet in elkaar gezet. En ik moet een gereedschapskist met veel vakjes gaan zoeken. Wat is dat lastig.
Voor mijn komende 'veel' verjaardagen en sinterklaas enz kan ik met een gerust hart gereedschapjes vragen. Man wat is er veel en wat zijn sommige apparaten duur
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 27 augustus 2012 om 20:07
maandag 27 augustus 2012 om 20:09
quote:apatura schreef op 27 augustus 2012 @ 20:05:
Ik heb heel veel geleerd. Wat een boel info komt er op je af op zo'n dag zeg!
Gereedschapskist: Action/Gamma/Karwei etc?
Ik heb heel veel geleerd. Wat een boel info komt er op je af op zo'n dag zeg!
Gereedschapskist: Action/Gamma/Karwei etc?
maandag 27 augustus 2012 om 20:10
quote:missy_acy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:04:
Alleen de bril had ik niet goed. Maar sneakers en laarsen wel! Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.
Alleen de bril had ik niet goed. Maar sneakers en laarsen wel! Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.
maandag 27 augustus 2012 om 20:15
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:10:
[...]
Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.
Ik heb van jou ook zo'n beeld hoor!
Al ben ik niet goed in beeldvorming!
[...]
Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.
Ik heb van jou ook zo'n beeld hoor!
Al ben ik niet goed in beeldvorming!
maandag 27 augustus 2012 om 20:27
Oeh Weekend, ehm.....zal een poging wagen....ehm....een redelijk slanke vrouw van ongeveer 1,70-1,75 mtr., met (half-)lang lichtbruin (niet helemaal blond) haar?
En Peacy is volgens mij een wat stevigere meid met donker, ook (half-)lang haar, een fris, verzorgd koppie van ongeveer....ehm....1,76 mtr.?
Tjonge, dit is echt een gok hoor
En Peacy is volgens mij een wat stevigere meid met donker, ook (half-)lang haar, een fris, verzorgd koppie van ongeveer....ehm....1,76 mtr.?
maandag 27 augustus 2012 om 20:29
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:
Oeh Weekend, ehm.....zal een poging wagen....ehm....een redelijk slanke vrouw van ongeveer 1,70-1,75 mtr., met (half-)lang lichtbruin (niet helemaal blond) haar?
Een rasechte blondine hier!
En een centimeter of 6 kleiner.
Maar die had je bij m'n floofde te weinig, dus dat compenseert
Een rasechte blondine hier!
En een centimeter of 6 kleiner.
Maar die had je bij m'n floofde te weinig, dus dat compenseert