TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Alle reacties Link kopieren
Hi Meet aan t plannen? Ik kom ook!

Hoe was jou dag Peacy? Al wat geleerd? Ik heb alleen wat uit elkaar gehaald maar nog niet in elkaar gezet. En ik moet een gereedschapskist met veel vakjes gaan zoeken. Wat is dat lastig.

Voor mijn komende 'veel' verjaardagen en sinterklaas enz kan ik met een gerust hart gereedschapjes vragen. Man wat is er veel en wat zijn sommige apparaten duur

Maar gauw een eigen bedrijfje op gaan richten en geld gaan verdienen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apa, is een viskoffertje dan niks? Die heb je in allerlei maten en hebben heul veel vakjes!
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 19:59:

[...]

Tuurlijk kan dat, we moeten dan toch die kant op. (Tenminste, als Peacy idd in Tilburg of omgeving kan gaan wonen).Dat was wel mijn bedoeling. Breda mocht ook nog wel he? Moet het een beetje breed trekken .
quote:apatura schreef op 27 augustus 2012 @ 20:05:

Hi Meet aan t plannen? Ik kom ook!

Hoe was jou dag Peacy? Al wat geleerd? Ik heb alleen wat uit elkaar gehaald maar nog niet in elkaar gezet. En ik moet een gereedschapskist met veel vakjes gaan zoeken. Wat is dat lastig.

Voor mijn komende 'veel' verjaardagen en sinterklaas enz kan ik met een gerust hart gereedschapjes vragen. Man wat is er veel en wat zijn sommige apparaten duur

Maar gauw een eigen bedrijfje op gaan richten en geld gaan verdienen.

Ik heb heel veel geleerd. Wat een boel info komt er op je af op zo'n dag zeg!

Gereedschapskist: Action/Gamma/Karwei etc?
quote:missy_acy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:04:

Alleen de bril had ik niet goed. Maar sneakers en laarsen wel! Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.
quote:peacy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:07:

[...]

Dat was wel mijn bedoeling. Breda mocht ook nog wel he? Moet het een beetje breed trekken .Hahahaha, dat zou qua route hiervandaan juist makkelijker zijn!
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:10:

[...]

Grappig, ben wel benieuwd hoe je aan dat beeld komt eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een beeld kan vormen van hoe jullie eruit zien. Ben ik niet zo goed in. Van jou had ik een beeld van een klein slank vrouwtje, en toen bleek dat je dan wel slank bent, maar ook zo'n 6-7 cm. groter dan ik.

Ik heb van jou ook zo'n beeld hoor!

Al ben ik niet goed in beeldvorming!
Oh jee, ben ik zo doorzichtig?

Toch grappig....
Haha ja je maakt toch een beeld van iemand!

Hoe denken jullie dat ik er uit zie??
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:11:

[...]

Hahahaha, dat zou qua route hiervandaan juist makkelijker zijn!Mooi .
Oeh Weekend, ehm.....zal een poging wagen....ehm....een redelijk slanke vrouw van ongeveer 1,70-1,75 mtr., met (half-)lang lichtbruin (niet helemaal blond) haar?

En Peacy is volgens mij een wat stevigere meid met donker, ook (half-)lang haar, een fris, verzorgd koppie van ongeveer....ehm....1,76 mtr.?

Tjonge, dit is echt een gok hoor
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:

Oeh Weekend, ehm.....zal een poging wagen....ehm....een redelijk slanke vrouw van ongeveer 1,70-1,75 mtr., met (half-)lang lichtbruin (niet helemaal blond) haar?

En Peacy is volgens mij een wat stevigere meid met donker, ook (half-)lang haar, een fris, verzorgd koppie van ongeveer....ehm....1,76 mtr.?

Tjonge, dit is echt een gok hoor

Een rasechte blondine hier!

En een centimeter of 6 kleiner.

Maar die had je bij m'n floofde te weinig, dus dat compenseert
quote:Weekend schreef op 27 augustus 2012 @ 20:23:

Haha ja je maakt toch een beeld van iemand!

Hoe denken jullie dat ik er uit zie??Een jonge, vrolijke donkerharige vrouw van ongeveer 1,75 lang?
Ahum, zie je nou wel?! Ik kán dit helemaal niet
Weekend is kleiner. Wel donker haar, krullend/slag
En?
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:30:

Ahum, zie je nou wel?! Ik kán dit helemaal niet Je bent al geweldig bezig!
Weekend!!!! Zit je ons nou uit te lachen?!?!?
Ben in een kwartier tijd al 4 x uit internet geflikkert
Ooooh wie nog meer?

Tzip weet ik ongeveer. Heeft ze zelf gezegd.

Wie wilt?
Weekend: is aan het bedenken hoe ze het gaat brengen.
Hier ook een blondine
Been there, done that, got the T-shirt.
Apa; echt? Ik stelde bij jou altijd een donkerharige vrouw voor
Yv! Ook geen idee eigenlijk, behalve dat ik me haar als een soort struise meid voorstel (maar dat komt vast door die koeien ).

Ook blond, maar niet zo klein (als in, ik denk dat ze best lang is).

Vraag me maar niet hoe ik aan die onzin kom.....
quote:peacy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:36:

Weekend: is aan het bedenken hoe ze het gaat brengen. Dat is stiekem een soort fotomodel óf ze heeft een giga wrat op haar haakneus en peentjeshaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven