Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
En anders niet neuken

Dat zal hem leren!
pcies

nu ga ik slapen, trusten Elfies
Welterusten!
quote:hanneke000 schreef op 23 april 2011 @ 13:29:

Wraps, (kruiden)roomkaas, gerookte zalm, alfalfa of sla: stevig oprollen, in plakjes snijden: geweldig hapje en je hoeft er geen kok voor te zijn!

Rollade in de oven rustig garen, in dunnen plakjes snijden; met mosterd of curry of een dip ofzo

Ja, dat is het zo ongeveer geworden. Kaaswraps en Griekse salade. Moest eergister al alles in huis hebben, omdat gister de winkels dicht waren. En vandaag moest ik al om half 9 weg.

Ik ben ook niet ongesteld. Maar ik klaag niet. Haha. Ik zie het mezelf zo al doen, met dat maandverband. Toen ik nog op de middelbare school zat, is er ooit eens maandverband uit m'n zak gevallen. Ik probeerde nog heel nonchalant door te lopen, totdat iemand achter me het opraapte en aan me teruggaf. Ik geloof nooit dat ik ooit zo heb gebloosd als toen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ooooh dat heb ik een ker gehad met tampons. Ik haalde iets uit mijn tas, doosje spong open en er rolde er 10 naar verschillende kanten van het lokaal!
hahaha

Dat is t voordeel van zeer laat ongesteld worden. Je ben tegen alles opgewassen en de middelbare school bijna voorbij. En ik zat in een meisjesschool.
Hihi, of dat je bij de douane of kassa staat en iets uit je tas wilt pakken, maar eerst heb je een handvol tampons in je hand (gooi ze er altijd los in)

Vrolijk pasen iedereen!!!!

Hoop dat jullie lekker van het weer kunnen genieten!!
Urbi et Orbi!

Mijn laptop doet raar. Hij wordt bloedheet. Kut.

Afsluiten en tekenspullen ophalen maar
Vrolijk Pasen allemaal

v.l.n.r.

Han, Mefsie, Siroop en Ik.

Wat zijn we leuk samen

Shit Han van je laptop, ik hoop dat het een eenmalige bevlieging is!
Waarom ben ik die manke?!
En waar is Daf?!
Hannie, die is niet mank, het poseert

Daf is geemigreerd?
Tssssk. En Mefs is opeens een kop groter.

Ik dacht zelf meer aan zoiets:

v.l.n.r.

Mefsie, Daf, Yaloe (die bruine) en Siroop. En die dikke bruine moederkip ben ik uiteraard. Of dat ei. Dat staat nog open.
Waarom pakt hij het niet?!

Daf was weer eens op reis op mijn foto, maar ik was haar niet vergetena!!!!! Ben in bus kan geen plaatjes plakken. Die met die bruine van han vond ik leuk !!!! Ben in bus, bijna bij mutti en vreten!!!!
Han jij bent de jongste, jij bent het ei
Ik ben gewoon een ei, hoef ik niet de jongste voor te zijn
quote:hanneke000 schreef op 24 april 2011 @ 11:46:

En waar is Daf?!

Dank je. Mag ik gewoon niet meedoen. Voel me bijna net zoals op de basisschool.

En Siroop is net zo geëmigreerd als ik.
Sorry daf......

Don't hate the player , hate the game.
Maar maar maar... ik heb toch een nieuwe aangedragen? Met een zwarte Yaloe (want laten het beestje nu maar gewoon bij zijn naam noemen) en jij gezellig in ons midden?
En jij haakt Yaloe nog pootje ook, als wraak
Jij ja. Maar eerst mocht het niet. Dat is net zoiets als uitgenodigd worden op een kinderfeestje nadat er iemand anders afgezegd heeft. Feit blijft dat ik eerst buitengesloten werd.
Ach Daf!

In groep 8 kwam er een groot klassefeest. 60+ 8ste groepers waren er. Trots werden de uitnodigingen aan iedereen uitgedeeld. 62 stuks. Met de hand de naam erop geschreven. Toen ze klaar waren, gingen ze terug naar hun eigen klas. (Vanwege de grote van groep 8 waren er twee klassen) Ik had als enige (van een klas van 63 kinderen) geen uitnodiging gekregen.
SOrry Daf, ik kwam toevallig op het plaatje terecht, en er waren maar 4 eendjes, maar je hebt gelijk, ik had je niet mogen buitensluiten (ik ben heel serieus) Sorry

Han wat afschuwelijk, wat dachten die ouders?! Nouja zeg...
Ik heb ook een zielige verhaal. Op mijn 15de verjaardag kwam niemand opdagen. Niet afgezegd en geen sorry achteraf. Gelukkig is het bijna goed met mij gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven