Tweeduizendelfjes IV

27-04-2011 13:13 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 31 december 2010 verzamelden zij zich laat op de avond.

Na honderden jaren tussen de mensen geleefd te hebben was het nu tijd om hun ervaringen te delen, om met elkaar de hoogtepunten en dieptepunten van de mensheid door te nemen. Het einde van de aarde was nabij, en er was niet veel tijd meer om met elkaar te spreken.

In 3 volumes is er tot op heden al gesproken over het hoe , waarom, waar en wanneer. Nog steeds zijn er vele gebeurtenissen die nog onder de loep genomen moeten worden . Niet alle heengezonden elfjes zijn al teruggekeerd, naar velen wordt nog uitgekeken. Onze hoop op hereniging van alle elfjes voor het te laat is, zal nooit vervliegen.

De klok tikt door...

Welke wereld zullen zij onderzoeken na de ondergang van de aarde?

Wordt het Vulcan?

De Breen planeet?

Er is nog zoveel te bespreken, en zo weinig tijd.......

Ik leef nog hoor. Dit weekend ga ik op vakantie, dus ik sleep me deze laatste dagen door. IK WIL NU WEG!!
I am surrounded by morons
quote:siroop schreef op 18 augustus 2011 @ 12:27:

oeps, en natuurlijk Dafs, ja, ik ken het, iedereen krijgt om me heen kinderen en gaat trouwen, o jee o jee, nou ja, zo lang mijn beste vriendin nog even kinderloos is en niet gaat trouwen voel ik me nog niet zo achterlopen.. (hoewel ik helemaal geen kinderen wil)Herkenbaar. Ik wil geen kinderen en hoef ook niet te trouwen, maar wil wel een leuke man en die komt maar niet op mijn pad
Hallo dames, ik was dus een aar dagen uitrusten in Drenthe.

En verder heb ik niet veel meegemaakt vrees ik .

Ik wil wel graag kindjes, en een leuke vent enz enz ..

We wachten af

Heel veel plezier op vakantie Twisted!!
heeyy, lekker jello, dat heb je wel verdient!

Ik wacht met smart op midden september..dan ben ik weer een beetje terug op deze wereld..
Succes Siroop you can do it!!
Ik blijf gewoon af en toe nog wat posten, al mijmerend over vroegah en hoe we hier samen posten en hoeveel ik aan jullie heb gehad
Hee, we leven nog. Nou ja, ik maar half op dit moment. Blegh.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Sorry dames. Ik heb jullie verwaardloos. Geen excuus, eerlijk is eerlijk.

Daf, ben je weer zo druk met werk? Rustig aan. Je wil geen burn out, toch?
Daf ik heb je gemist

Hoe is het nu met jou? Probeer je het nog wel rustig aan te doen lieverd
Ha!!!

Ook ik ben er ff.

Hey daf, alles ok? Wat mefs en yello zeggen, doe rustig aan!!

Nu moet ik zelf dat advies nog opvolgen, haha!

Ben zoo blij als het volgende week is en alle stress ophoud! Dan geef ik jullie een rondje

He jello, hoe gaat ie, alweer met studeren begonnen ( of ben ik te vroeg?)

Mefsje, hoe issie en met je man en kiddies?

Han, han!??

Twisted, ben je er ook nog??
Ja, ik ben er nog! M'n vakantie was heel lekker, maar ik ben nu natuurlijk alweer terug gezogen in de hectiek van alledag.

Siroop, waar heb je zo'n stress van?

Daf, waar ben jij zo druk mee?

Yellow, hoe was Drenthe?

Mefs, wat ben jij allemaal mee bezig?

Hanneke, waar hang je uit?

Wat gaat iedereen doen op deze prachtige dag?
Hallo allemaal!!!

Het is hier rustig, maar ik vergeet jullie niet hoor

Drenthe was goed voor me, even eruit. ZIt nu in de hectiek van studeren enzo.. It's a hard knock life for us!
Ik heb de griep te pakken. Voor de rest gaat alles goed. Ik denk dat ik mijn leven in orde begin te krijgen
HALLO
:hello;

Wat een diepe boodschap Daf

SIroop gaat een come back doen als het goed is, maar als het topic teveel zakt kan ze het niet vinden op haar mobiel.

Hoe is het met iedereen? Ik tentamens, stress, maar gaat veel beter met mij dan tijdens 2011jes 1
Jeweettog dat ik van de diepe boodschappen ben. Misschien zwaai ik je toe of misschien zwaai ik je uit. Misschien zwaai ik alleen naar jou, misschien ook naar de rest van het verloren topic. Misschien zwaai ik omdat ik hoop dat je me ziet, misschien omdat ik blij ben weg te gaan. Zó veel lagen. Dat is echt des Dafs. Het duurde even voordat ik doorhad dat ik op een higher level communiceer, maar inmiddels heb ik ermee leren leven dat niet iedereen me altijd even goed begrijpt.

Fijn, Jelleu. Tentamens en stress gaan hand in hand, dus wat dat betreft niet vreemd. En ze gaan over, da's ook al zo mooi. Lukt het een beetje met je opleiding?

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie gemist!! (thanks voor het uppen lelloo!!))

Daf, ontzettend diep!! Daar moet ik nog even over doormijmeren met een glaasje wijn... hoe gaat ie? waar ben je ergens? of nog steeds daar waar je eerst was? (lekker cryptisch)

Ik zag Han ook ergens rondzwerven op het forum. JOEHOEE!!

Mefsje, hoe gaat het?

Bij mij is alles weer een beetje beter. wel heel druk, maar in iedergeval geen psychische druk meer ( nou ja een beetje, maar kan het beter handelen).
Han is.

Weg van ons

OOOOHHHHH Hanneke

Je bent zo;n spannende

en soms onhandige

tooooopppppvrouuuuuuuuwwww
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET HANNEKEEEE :((((((((((((

alles ok bij u jel?
We hebben het toch maar mooi gered Gelukkig nieuwjaar
Yellow! You're back!

Happy New Year to all of you!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven