Vakantie, het hek staat open ...
woensdag 3 augustus 2016 om 21:15
Man, man, man. Het aantal "ikverveelmijzohetisvakantieendangaiklekkeroptVivaforumlopenrellen" topic's rijst de pan uit.
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
woensdag 3 augustus 2016 om 23:32
woensdag 3 augustus 2016 om 23:36
quote:Philae schreef op 03 augustus 2016 @ 23:26:
Ik staf soms. Bij deze had ik natuurlijk nooit gestaft als ik had geweten hoe leuk het had geworden. Maar ik stafte omdat ik geen zin had in dat gelovige gezwets (en dus om de OP)
Zet deze in het vervolg effe op.
Ik staf soms. Bij deze had ik natuurlijk nooit gestaft als ik had geweten hoe leuk het had geworden. Maar ik stafte omdat ik geen zin had in dat gelovige gezwets (en dus om de OP)
Zet deze in het vervolg effe op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:39
woensdag 3 augustus 2016 om 23:43
quote:Taralina schreef op 03 augustus 2016 @ 23:39:
Kijk, ik snap best dat je een topic staft wanneer het al dan niet verkapte spam is, dat heb ik ook een keer gedaan (dat was dan ook de enige keer).
Maar bij random topics zoals die Canadese vind ik de 'forumpolitie' als TO, die zich blijkbaar zo verheven voelt, ontzettend sneu.Sja, je bent een pokkewijf of je bent het niet....
Kijk, ik snap best dat je een topic staft wanneer het al dan niet verkapte spam is, dat heb ik ook een keer gedaan (dat was dan ook de enige keer).
Maar bij random topics zoals die Canadese vind ik de 'forumpolitie' als TO, die zich blijkbaar zo verheven voelt, ontzettend sneu.Sja, je bent een pokkewijf of je bent het niet....
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
woensdag 3 augustus 2016 om 23:46
donderdag 4 augustus 2016 om 07:30
Echt jammer van het sluiten van het Canada-topic. Ik moest weg en ik zal daarom nooit weten waarom haar man en zij niet in de puberteit geloven
Ik vond het zo'n mooi satirisch topic. Er werd niemand mee geschaad. Het was gewoon een bizarre optelsom van veel dingen waar Viva-vrouwen tegen zijn in een nog semi-coherente context met als doel om mensen te laten happen.
Ik vond het zo'n mooi satirisch topic. Er werd niemand mee geschaad. Het was gewoon een bizarre optelsom van veel dingen waar Viva-vrouwen tegen zijn in een nog semi-coherente context met als doel om mensen te laten happen.
donderdag 4 augustus 2016 om 21:40
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:33
quote:Taralina schreef op 03 augustus 2016 @ 23:14:
Zó ontzettend flauw dat forummers een topic als van die Canadese gaan staffen.
Heb jij ook vast gedaan TO.
Dan reageer je toch niet als je iets een dom topic vindt?!? Het leven kan zo simpel zijn...
Euh, nee, die heb ik niet gestaft. Na drie regels was ik er achter dat dat topic "niet mijn ding" was en ben ik iets nuttigs gaan doen
(Netflix kijken)
Zó ontzettend flauw dat forummers een topic als van die Canadese gaan staffen.
Heb jij ook vast gedaan TO.
Dan reageer je toch niet als je iets een dom topic vindt?!? Het leven kan zo simpel zijn...
Euh, nee, die heb ik niet gestaft. Na drie regels was ik er achter dat dat topic "niet mijn ding" was en ben ik iets nuttigs gaan doen
(Netflix kijken)