Van welk muziekinstrument word jij agressief?

19-02-2010 22:40 130 berichten
Ik weet niet wat het is, maar ik word ontzettend agressief van panfluiten.

Zijn er meer mensen die agressief worden van bepaalde muziekinstrumenten?
Alle reacties Link kopieren
een hammond- en draaiorgel kan ik niet echt waarderen.
Eigenlijk wordt ik niet agressief van de instrumenten maar meer van de mensen die ze bespelen. Vooral als ze slecht bespeeld worden...

Zoals: meisjes op piepende blokfluiten op Koninginnedag

idem voor viool, klarinet en dwarsfluit.

Mijn ouwe muziekdocent die altijd heul enthousiast accordeon ging spelen maar altijd tig noten oversloeg.

Een of andere junk die op een gitaar met drie snaren pingelt om geld los te krijgen onder het motto:'Hé, ik bedel toch niet nu?'
Ik houd wel van de panfluitindianen! Heb zelfs een cd van ze..........
Accordeon, ook zoiets dramatisch...
Doedelzak!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind panfluit ook verschrikkelijk.

Doet me altijd aan de Chinees denken waar ze altijd jaren '80 hitjes van Gloria Estefan en Celine Dion op panfluit hebben.

Deze is het ergst:

http://www.youtube.com/watch?v=ALPv8hFg ... re=related

edit; gloria esetafan?
het is hier binnen beter dan buiten
Oh en doedelzak vind ik ook echt mooi! Hmm....
Trompetten ieeeuw
Een hobo..
Hebben jullie sambadrumbands in jullie stad?

Wij wel, sinds een tijdje. Gaaaaf.

Maar ja, mss dat iemand anders zich eraan ergert?
draaiorgels en accordeons vind ik 't toppunt van irritant
Apart en voor sommigen misschien ook irritant.

de theremin.
mijn man had eens een idee om te denken dat tie best goed key bord kon spelen, avonden oefenen, zonder en al snel met koptelefoon, noten boekjes, en toen weer zonder koptelefoon

hij heeft nog gezocht, en vond hem, op mijn aanwijzing, beneden bij de plaatselijke boom
Jaah, fanfare, brrrr, ik woon in een dorp waar ze dol zijn op fanfare, bah, en doedelzakken vind ik ook vreselijk.

Ooit eens twee vrienden gehad die gingen muciseren op contrabas met mondharmonica, geen gehoor. Een vreselijke combinatie, dat vonden ze zelf ook dus gingen ze lekker door , grrrrr

Liedjes van Frans Bauer op een draaiorgel is ook agressie-opwekkend.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik vind het vre-se-lijk als mn buurjongen op zn drumstel gaat oefenen... Echt dan zit ik in no-time tegen het plafond

(met name omdat ik het dus hier in huis overal ook hoor, grr)
@Starshine: die is ook vrij irritant haha
het is hier binnen beter dan buiten
trompetten. Afschuwelijk vind ik dat. Net als de 'orgel' sound op een keyboard wanneer iemand zijn slechte pianospel wat meer drama wil geven. Geldt eigenlijk voor alle extra geluiden uit keyboards eigenlijk.
Poelepoelepoelepoes!
Trompetten! Ik ken echt super goede trompetteraars (beroeps), maar ook die kan ik niet aanhoren...

Ik houd totaal niet van het geluid dat uit een trompet komt; afschuwelijk
Heeft er iemand ook een hekel aan die typische eighties-drum-zweepslag-achtig geluid?? Ik wel dus, maar ik ken nog geen medestanders. Verder saxofoon in van die dramatische-lionel-richie-liedjes. Alle blazers die bij Marco B. meespelen. En Marco B. zelf. En van die getransformeerde stemmen, als bij Boom boom boom (jaja) van de Black eyed peas.

He fijn, dit ben ik kwijt. Goed topic
This is not kosher!
Saxofoon! Dat vind ik echt het meest irritante instrument ever. Daar komt echt alleen maar kattegejank uit

Welhello, heb je een voorbeeld van dat drumzweepslaggeluid? Ben nu wel nieuwsgierig na deze beschrijving haha
Haha! Das moeilijk...Phil Collins - in the air tonight heeft het wel beetje. Maar was nog erg jong in de jaren 80 dus weet niet goed namen, maar had er toen al een hekel aan...Zijn ergere nummers hoor die dat geluid hebben. Als ik iets vind dan stuur ik wel een link. Nu slapen!
This is not kosher!
Doedelzakken..word knetterzenuwachtig van dat gejengel!

Draaiorgel inderdaad!

En bij doedelzak moet ik direct hieraan denken, blijft hilarisch!
van blokfluit krijg ik meestal jeuk
clavecimbel. Schrijf je dat zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven