Van welk muziekinstrument word jij agressief?

vrijdag 19 februari 2010 om 23:06
Eigenlijk wordt ik niet agressief van de instrumenten maar meer van de mensen die ze bespelen. Vooral als ze slecht bespeeld worden...
Zoals: meisjes op piepende blokfluiten op Koninginnedag
idem voor viool, klarinet en dwarsfluit.
Mijn ouwe muziekdocent die altijd heul enthousiast accordeon ging spelen maar altijd tig noten oversloeg.
Een of andere junk die op een gitaar met drie snaren pingelt om geld los te krijgen onder het motto:'Hé, ik bedel toch niet nu?'
Zoals: meisjes op piepende blokfluiten op Koninginnedag
idem voor viool, klarinet en dwarsfluit.
Mijn ouwe muziekdocent die altijd heul enthousiast accordeon ging spelen maar altijd tig noten oversloeg.
Een of andere junk die op een gitaar met drie snaren pingelt om geld los te krijgen onder het motto:'Hé, ik bedel toch niet nu?'
vrijdag 19 februari 2010 om 23:16
Ik vind panfluit ook verschrikkelijk.
Doet me altijd aan de Chinees denken waar ze altijd jaren '80 hitjes van Gloria Estefan en Celine Dion op panfluit hebben.
Deze is het ergst:
http://www.youtube.com/watch?v=ALPv8hFg ... re=related
edit; gloria esetafan?
Doet me altijd aan de Chinees denken waar ze altijd jaren '80 hitjes van Gloria Estefan en Celine Dion op panfluit hebben.
Deze is het ergst:
http://www.youtube.com/watch?v=ALPv8hFg ... re=related
edit; gloria esetafan?
het is hier binnen beter dan buiten
vrijdag 19 februari 2010 om 23:22
vrijdag 19 februari 2010 om 23:22
Jaah, fanfare, brrrr, ik woon in een dorp waar ze dol zijn op fanfare, bah, en doedelzakken vind ik ook vreselijk.
Ooit eens twee vrienden gehad die gingen muciseren op contrabas met mondharmonica, geen gehoor. Een vreselijke combinatie, dat vonden ze zelf ook dus gingen ze lekker door , grrrrr
Liedjes van Frans Bauer op een draaiorgel is ook agressie-opwekkend.
Ooit eens twee vrienden gehad die gingen muciseren op contrabas met mondharmonica, geen gehoor. Een vreselijke combinatie, dat vonden ze zelf ook dus gingen ze lekker door , grrrrr
Liedjes van Frans Bauer op een draaiorgel is ook agressie-opwekkend.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

zaterdag 20 februari 2010 om 00:44
Heeft er iemand ook een hekel aan die typische eighties-drum-zweepslag-achtig geluid?? Ik wel dus, maar ik ken nog geen medestanders. Verder saxofoon in van die dramatische-lionel-richie-liedjes. Alle blazers die bij Marco B. meespelen. En Marco B. zelf. En van die getransformeerde stemmen, als bij Boom boom boom (jaja) van de Black eyed peas.
He fijn, dit ben ik kwijt. Goed topic
He fijn, dit ben ik kwijt. Goed topic
This is not kosher!
zaterdag 20 februari 2010 om 01:16