Van welke uitspraken krijgen jullie kromme tenen? deel 2

27-07-2020 18:32 655 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier uitspraken die je echt niet meer kan horen.

Deel 1: overig/van-welke-uitspraken-krijgen-jul ... ges/403722
Alle reacties Link kopieren
Kier schreef:
29-07-2020 10:22
Fruitjes,
Ergens een ei over leggen,
Iets tegen iemand aanhouden,
Je groen en geel ergeren,

Neeee, die kende ik nog niet!
Heb in het vorige topic al gemopperd over vleesje, koffietje, een theetje drinken en een yoghurtje eten.
Er zijn dus nog meer 'tjes' :'(
Alle reacties Link kopieren
Manonna schreef:
29-07-2020 12:45
Alles met poep. Een van de ergsten op dit moment. Als iemand iets wil zeggen maar dit nog niet mag om de een of andere reden. Dan zijn er dus mensen die zeggen..............hou je poep nog maar even op. Zooooooo vies. En ja ik heb daar ook beelden bij :-(

En wat je nu vaak hoort: kak!
Dan heb ik toch de voorkeur voor shit, ook al betekent dat hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Aantikken.
De temperatuur tikt de 20
graden aan.
De files tikken de 150 kilometer aan.

:|
Alle reacties Link kopieren
Uitspraken als "je moet eerst van jezelf leren houden voordat iemand anders dat kan" "eerst gelukkig zijn met jezelf" en "het komt vaak op het moment dat je het minst verwacht" en dat soort dooddoeners als het gaat over liefdesrelaties. Altijd gedaan door mensen die (soms puur om gewenning) al 100 jaar bij dezelfde partner zijn en geen idee hebben hoe de dating wereld er tegenwoordig uitziet.

Verder mensen die zeggen "Oké jongens wat is het plan de campagne?" :sick: brrrr.

Waar ik vroeger helemaal gék van werd in mijn refo-omgeving was de uitspraak "wat heb je aan een slot die elke sleutel kan openmaken?" en dan doelden ze erop dat je als vrouw minder waard bent als je met meerdere mannen seks hebt. Gatverdamme.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Bubbel° schreef:
29-07-2020 15:44
En wat je nu vaak hoort: kak!
Dan heb ik toch de voorkeur voor shit, ook al betekent dat hetzelfde.
Shit is net als kids. Strontvervelend.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
29-07-2020 15:53
Uitspraken als "je moet eerst van jezelf leren houden voordat iemand anders dat kan" "eerst gelukkig zijn met jezelf" en "het komt vaak op het moment dat je het minst verwacht" en dat soort dooddoeners als het gaat over liefdesrelaties. Altijd gedaan door mensen die (soms puur om gewenning) al 100 jaar bij dezelfde partner zijn en geen idee hebben hoe de dating wereld er tegenwoordig uitziet.
Of: het komt pas als je niet op zoek bent.

Of met zwanger raken: als je te graag wil, lukt het niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
ik krijg de kriebels van mensen die,jajajajaja zeggen,,,en,,,,, we gaan het zien,,,,,ook iets.
Alle reacties Link kopieren
“Je krijgt wat je aankunt” als je echt in een zware kutperiode zit
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook aan die cliché sensationele krantenkoppentaal, zeker nu in coronatijd. Het virus heerst niet gewoon, nee, het grijpt om zich heen. Het aantal besmettingen neemt niet gewoon toe, nee, het virus rukt op of is bezig aan een opmars. Het kabinet staat niet gewoon op het punt om een besluit te nemen, nee, het kabinet stevent af op een besluit.

Of als een bepaalde beroepsgroep zich benadeeld voelt, dan zijn ze nooit gewoon boos, altijd woest. Bij woest zie ik echt iemand voor me bij wie er stoom uit de neus komt en die haren uit zijn hoofd trekt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Naatje2000 schreef:
29-07-2020 16:48
“Je krijgt wat je aankunt” als je echt in een zware kutperiode zit
In hetzelfde straatje: Geluk is met de dommen.

Dan moet ik wel heel erg ontzettend slim zijn...
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
29-07-2020 16:48
“Je krijgt wat je aankunt” als je echt in een zware kutperiode zit
Een zeer gelovige vriendin had dit bijna gezegd tegen een moeder wiens dochter (20 jaar) overleden was na een verkeersongeluk. Ik heb haar net geen dreun verkocht, maar het scheelde niet veel.
Wijndruifje schreef:
29-07-2020 17:56
Een zeer gelovige vriendin had dit bijna gezegd tegen een moeder wiens dochter (20 jaar) overleden was na een verkeersongeluk. Ik heb haar net geen dreun verkocht, maar het scheelde niet veel.

Goedzo (jammer van dat "net geen")
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
29-07-2020 16:57
Ik erger me ook aan die cliché sensationele krantenkoppentaal, zeker nu in coronatijd. Het virus heerst niet gewoon, nee, het grijpt om zich heen. Het aantal besmettingen neemt niet gewoon toe, nee, het virus rukt op of is bezig aan een opmars. Het kabinet staat niet gewoon op het punt om een besluit te nemen, nee, het kabinet stevent af op een besluit.

Of als een bepaalde beroepsgroep zich benadeeld voelt, dan zijn ze nooit gewoon boos, altijd woest. Bij woest zie ik echt iemand voor me bij wie er stoom uit de neus komt en die haren uit zijn hoofd trekt.
Eens.

Met stip op één "leef en laat leven". Brrr
Alle reacties Link kopieren
'God heeft het zo gewild'. 'God wilde hem bij zich hebben'. Dit werd letterlijk op de uitvaart gezegd
toen het zoontje van een collega vorig december omgebracht werd.

Ik was woest! Dit had God echt niet gewild. Hoe kun je het als gelovige uit je strot krijgen. Zelf geloof ik niet, maar zelfs voor een gelovige gaat dit toch te ver?
summerheat schreef:
29-07-2020 20:19
'God heeft het zo gewild'. 'God wilde hem bij zich hebben'. Dit werd letterlijk op de uitvaart gezegd
toen het zoontje van een collega vorig december omgebracht werd.

Ik was woest! Dit had God echt niet gewild. Hoe kun je het als gelovige uit je strot krijgen. Zelf geloof ik niet, maar zelfs voor een gelovige gaat dit toch te ver?
Iets vergelijkbaars heeft mijn man eens gehad op de uitvaart van een twintigjarige jongen die door een auto-ongeval om het leven kwam. Bijna iedereen wilde opstaan en weglopen, aldus man.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
29-07-2020 20:21
Iets vergelijkbaars heeft mijn man eens gehad op de uitvaart van een twintigjarige jongen die door een auto-ongeval om het leven kwam. Bijna iedereen wilde opstaan en weglopen, aldus man.
Echt walgelijk! Ik wilde ook bijna weglopen uit de kerk maar deed het toch niet. Collega is nou eenmaal zeer zwaar gelovig en de dood van dit jongetje was opzet. Ik kan nog ergens meegaan dat het wellicht troost gaf. Maar als God echt had bestaan had hij de vader ter plekke laten sterven.
Bah, het zit me nog steeds hoog.
Alle reacties Link kopieren
'wij zijn zwanger'
Alle reacties Link kopieren
Heeft hem/ haar geen windeieren gelegd
Zo goor en waar slaat dat op
Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
29-07-2020 20:27
'wij zijn zwanger'
Ik vind dat persoonlijk wel schattig klinken.
Vandaag hoorde ik het weer, dus ik kom het nog maar eens posten:

want is GEEN vragend voornaamwoord!!!!
Alle reacties Link kopieren
Utopia2016 schreef:
29-07-2020 20:31
Heeft hem/ haar geen windeieren gelegd
Zo goor en waar slaat dat op
Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd brrrrr
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
summerheat schreef:
29-07-2020 20:36
Ik vind dat persoonlijk wel schattig klinken.
Ik krijg daar spontane jeuk van
Alle reacties Link kopieren
“Dat is de kers op de taart”
Vind ik zo stom. Ja eerst was het maar zo zo maar nu is t pas echt leuk. En dan ook vaak over het derde kind gezegd, alsof je zegt ja het was wel leuk hoor met twee kinderen maar nou we die derde hebben, ja nu genieten we pas echt van ons leven. Die is veel leuker dan de eerste twee.
Althans, zo’n gevoel krijg ik er dan bij.
En qua beeld een baby in zo’n Anne Geddes kersenpakje op een taart.
Alle reacties Link kopieren
Oh en weet je wat ik helemaal stom vind?
Aaaaal die vrouwen die nu Pippi Langkous quoten “ik heb t nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan” en zichzelf daarmee zo origineel vinden.
Zijn ook altijd dezelfde irritante types.
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
29-07-2020 21:03
“Dat is de kers op de taart”
Vind ik zo stom. Ja eerst was het maar zo zo maar nu is t pas echt leuk. En dan ook vaak over het derde kind gezegd, alsof je zegt ja het was wel leuk hoor met twee kinderen maar nou we die derde hebben, ja nu genieten we pas echt van ons leven. Die is veel leuker dan de eerste twee.
Althans, zo’n gevoel krijg ik er dan bij.
En qua beeld een baby in zo’n Anne Geddes kersenpakje op een taart.
Inderdaad!!

Of mensen die bij het derde/vierde/vijfde kind zeggen: 'X is ons cadeautje.'

Of over alle kinderen samen: 'Het is echt een rijkdom.'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven