Vergeet je klok niet.

28-03-2009 23:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is d'r al een topic over? Heb het niet gezien..

Ik stond met de afgelopen laatste 'winterklok' een uur te vroeg bij mijn dochters school. Half 8 ipv half 9. Het was nog helemaal uitgestorven en ik vroeg me af of ik iets gemist had, een bepaalde vakantie waar ik niets van afwist ofzo

Nou goed. Zometeen dus. Een uur korter slapen in principe.

Heb het nu maar alvast aangepast, het is nu dus eigenlijk al bijna half 1 .
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik vond het altijd al een dom iets, maar nu ik een kind heb helemaal. Die van mij is zeker een week van slag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahaha Chardonnay, mooie miscommunicatie

Hier heb ik het gisteravond al gedaan, want dan mis je inderdaad dat ene uur niet zo. Had wel stiekum gehoopt dat dochter dus pas om 7u of later zou komen voor de fles, maar ze had zelf wat anders in gedachten. Ach ja, gelukkig is het zondag.
Ik was om 8 uur wakker op mijn vooruitgezette wekker en kon daarna niet meer slapen van het nadenken over hoe laat het nu eigenlijk was. 7 uur, of 9 uur?

Van mij hoeft h et ook niet.
Van mij mag het gewoon op zomertijd blijven staan 't hele jaar, want dan is het in de winter 's middags 'n uurtje langer licht.

Maar ik vind het gezeik als mensen zich aanstellen over dat ene uurtje, 't is geen jetlag van hier tot Tokyo tenslotte.
quote:Chardonnay schreef op 29 maart 2009 @ 08:40:

Ik moet om 10 uur de deur uit en toen ik vanmorgen op mijn wekker keek en 8 uur zag staan, dacht ik, shit ik moet er uit want het is 9 uur.

Zit ik even snel het forum bij te lezen, ga mijn vriend wakker maken zegt hij: huh, waarom maak je me zo vroeg wakker? Waarop ik antwoord dat het een uur later is omdat de klok vannacht een uur vooruit is gegaan.

Heeft hij de klokken vannacht al een uur naar voren gezet. Dus was ik al om 7 uur mijn bed uit

Mèn, nou ben ik echt compleet in de war.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Maleficent schreef op 29 maart 2009 @ 09:02:

Ik vond het altijd al een dom iets, maar nu ik een kind heb helemaal. Die van mij is zeker een week van slag.Ik vind het wel handig, nu zijn ze om 8.30 wakker ipv om 7.30

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven