Vergeet je klok niet.
zaterdag 28 maart 2009 om 23:24
Is d'r al een topic over? Heb het niet gezien..
Ik stond met de afgelopen laatste 'winterklok' een uur te vroeg bij mijn dochters school. Half 8 ipv half 9. Het was nog helemaal uitgestorven en ik vroeg me af of ik iets gemist had, een bepaalde vakantie waar ik niets van afwist ofzo
Nou goed. Zometeen dus. Een uur korter slapen in principe.
Heb het nu maar alvast aangepast, het is nu dus eigenlijk al bijna half 1 .
Ik stond met de afgelopen laatste 'winterklok' een uur te vroeg bij mijn dochters school. Half 8 ipv half 9. Het was nog helemaal uitgestorven en ik vroeg me af of ik iets gemist had, een bepaalde vakantie waar ik niets van afwist ofzo
Nou goed. Zometeen dus. Een uur korter slapen in principe.
Heb het nu maar alvast aangepast, het is nu dus eigenlijk al bijna half 1 .
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 28 maart 2009 om 23:48
Ja vreselijk, maar lief dat je dit topic even maakt. Ga ook zo slapen. Een uur minder dan normaal. Zucht.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zondag 29 maart 2009 om 08:40
Ik moet om 10 uur de deur uit en toen ik vanmorgen op mijn wekker keek en 8 uur zag staan, dacht ik, shit ik moet er uit want het is 9 uur.
Zit ik even snel het forum bij te lezen, ga mijn vriend wakker maken zegt hij: huh, waarom maak je me zo vroeg wakker? Waarop ik antwoord dat het een uur later is omdat de klok vannacht een uur vooruit is gegaan.
Heeft hij de klokken vannacht al een uur naar voren gezet. Dus was ik al om 7 uur mijn bed uit
Mèn, nou ben ik echt compleet in de war.
Zit ik even snel het forum bij te lezen, ga mijn vriend wakker maken zegt hij: huh, waarom maak je me zo vroeg wakker? Waarop ik antwoord dat het een uur later is omdat de klok vannacht een uur vooruit is gegaan.
Heeft hij de klokken vannacht al een uur naar voren gezet. Dus was ik al om 7 uur mijn bed uit
Mèn, nou ben ik echt compleet in de war.