verjaardag cadeau
zondag 16 januari 2011 om 15:54
Hallo!
Ik heb een 21- jarige vriend en hij is binnenkort jarig. We kennen elkaar één jaar en zijn nu 2 maanden samen. Voor sinterklaas heb ik parfum voor hem gekocht (maar vind het ontzettend onorgineel) De vraag is dus weet iemand een leuk cadeau voor zijn verjaardag? Misschien kunnen zijn hobby's een beetje helpen maar ik ben daar ook niet zoveel mee opgeschoten.
- Hij heeft twee tractors (waar hij vaak mee bezig is)
- Houd van uitgaan
Ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken want ik weet het echt niet!
Alvast bedankt...
Ik heb een 21- jarige vriend en hij is binnenkort jarig. We kennen elkaar één jaar en zijn nu 2 maanden samen. Voor sinterklaas heb ik parfum voor hem gekocht (maar vind het ontzettend onorgineel) De vraag is dus weet iemand een leuk cadeau voor zijn verjaardag? Misschien kunnen zijn hobby's een beetje helpen maar ik ben daar ook niet zoveel mee opgeschoten.
- Hij heeft twee tractors (waar hij vaak mee bezig is)
- Houd van uitgaan
Ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken want ik weet het echt niet!
Alvast bedankt...
zondag 16 januari 2011 om 16:38
Of naar een andere plaats : http://www.itpv.nl/agenda.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 januari 2011 om 16:39
quote:satsuma schreef op 16 januari 2011 @ 16:23:
Leuke reactie geef je. Er zijn heel veel suggesties gedaan met allemaal leuke cadeautips en het enige wat je als reactie kan geven is dat een minitractor het niet wordt......
Nou kijk,
je hebt inspiratieloze momenten, en je hebt inspiratieloze mensen
Leuke reactie geef je. Er zijn heel veel suggesties gedaan met allemaal leuke cadeautips en het enige wat je als reactie kan geven is dat een minitractor het niet wordt......
Nou kijk,
je hebt inspiratieloze momenten, en je hebt inspiratieloze mensen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 21 februari 2011 om 11:25
hmm, heb je een leuke foto van jullie samen?
idee 1: misschien kun je een set bekers laten bedrukken. op de ene beker helft vd foto, andere beker de andere helft
idee 2: laatst heb ik een ixxi gegeven aan een
vriendin voor haar verjaardag. ziet er erg mooi uit en is origineel ;D had een collage van vakantiefoto's gemaakt (zoals onderstaande foto) ideetje om ixxi te laten maken van zijn tractors? :p
idee 1: misschien kun je een set bekers laten bedrukken. op de ene beker helft vd foto, andere beker de andere helft
idee 2: laatst heb ik een ixxi gegeven aan een
vriendin voor haar verjaardag. ziet er erg mooi uit en is origineel ;D had een collage van vakantiefoto's gemaakt (zoals onderstaande foto) ideetje om ixxi te laten maken van zijn tractors? :p