Verlanglijstje van jouw man/vriend

13-12-2009 16:52 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft 2 dingen op zijn verlanglijstje staan.

Verder weet hij niks te verzinnen en ik vind het ook erg moeilijk om iets leuks te verzinnen omdat hij buiten zijn pc eigenlijk geen hobby's heeft.

Nu ben ik dus benieuwd wat jouw vriend/man op zijn verlanglijstje heeft staan of wat jullie gaan kopen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Misschien dat je via marktplaats ook aan oude gif-flesjes kan komen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

bedankt voor de tip!

Mijn vriend kon een paar jaar geleden overigens aan een giraffenkop komen via zijn werk. Maar hij heeft hem niet meegenomen! Tsss.....

Hij moest hem dan wel zelf prepareren enzo want vel, spieren en het andere grut zat er nog aan.....

Zonde.
Ik ben ook wat op zoek naar mannelijke cadeauinspiratie. Om het dit jaar nog een tandje erger te maken, is bij kerst bij mijn ouders behalve mijn broer en vader ook nog de vriend van mijn zusje aanwezig.... die ik eigenlijk niet echt ken...

Ook voor mijn vriend en zijn broer koop ik wat, plus nog een hele goede vriend van mij, maar voor hen is een cadeau kopen makkelijker dan mijn eigen familie en nieuwe zwagert.

Voor mijn vriend laat ik foto's groot uitprinten en inlijsten, voor broer van vriend die metroman is, is het net als shoppen voor een vrouw en beste vriend heeft plannen om de triatlon te doen en is daar spullen voor aan het verzamelen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:kaatje_85 schreef op 14 december 2009 @ 10:09:

bedankt voor de tip!

Mijn vriend kon een paar jaar geleden overigens aan een giraffenkop komen via zijn werk. Maar hij heeft hem niet meegenomen! Tsss.....

Hij moest hem dan wel zelf prepareren enzo want vel, spieren en het andere grut zat er nog aan.....

Zonde.

Eerst begraven in de tuin (maand of drie) en dan koken met waspoeder. Geheid dat alles er af gaat.

Wel dom hoor, niet meenemen.... Dierenschedels hebben we niet. Maar we moeten nog wat leuks boven de schouw hebben hangen.... zo'n longhorn lijkt me wel wat. Ook maar een googelen.
ja ratteke, we hebben geen tuin

dus helaas, vind het nog steeds zonde!
quote:himalaya schreef op 13 december 2009 @ 17:48:

[...]

Geldklopperij. Je betaalt puur voor het certificaat-in-cadeauverpakking, iets wat je zelf ook zou kunnen fröbelen.

Die sterrenvernoemerij wordt nergens officieel geregistreerd. Die ster van je man heeft dus waarschijnlijk nog tig namen.

Maar jouw man was er ontzettend blij mee, en daar gaat het (ook) om.Ja natuurlijk is het geldklopperij, maar daar gaat het inderdaad niet om: het gaat om de beleving en de symboliek erachter. Veel belevingen zijn als je het sec bekijkt geldklopperij, maar je betaalt dan ook voor de emotie en het gevoel wat je iemand wil geven (haha, conceptontwikkeling is mijn vak vandaar....). Het was echt een gaaf cadeau, maar als je liever iets tastbaars hebt en niet wil betalen voor symbolische cadeau's, is het niet aan je besteed.
Ik zou mijn man een plezier doen met iemand die hem helpt:

- de noordkant van het dak te vernieuwen;

- de bijkeuken verbouwen;

- het terras aanleggen en een deel van de tuin te verbouwen;

- nieuw rubberfolie in de vijvers te maken;

- de dakkapel te monteren.

Ik zou hem ook een kunststof kozijn van 3 x 1,5 m1, met één vast en twee draai/kiepramen kunnen geven....

Of een nieuwe huif voor zijn Suzuki Samurai.

Of een houtklover, of een nieuwe bijl.

Mijn mans waslijst is enorm lang, maar er staan geen goedkope dingen op. Gelukkig doen we niet aan Sinterklaas, Kerst of verjaardagen.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:Julus schreef op 13 december 2009 @ 17:34:

VW camperbusje zodat we in de zomer kunnen gaan toeren.

Voor de rest..hoeft ie niks, zolang hij dat busje maar krijgt.

En ik wil het net zo graag, dus dat betekent geen kerstcadeaus.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!

(Wij hebben sinds vorig jaar ook een T3, en we zijn er helemaal blij mee.)
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Mr N heeft zijn kadootje al: 3 dagen zuipvakantie met de mannen. Heb ik ook meteen mijn kado: het huis voor mezelf alleen en shoppen, shoppen shoppen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb de kado's binnen hoor.

Een leuk bloemenoverhemd, antirimpelcreme en scheerspul, heel mooi ingepakt, dus hij denkt dat het zo'n mooie doos met een lekker lucht is.

Een lekker lucht in zo'n mooie doos, chocolade, marsepein, een bokenlegger en het boek van Maarten van der Weijden.

Hij mag niet klagen dit jaar!

Ik zit trouwens al achter mijn kado, een laptop. Dus eigenlijk mag ook ik niet klagen dit jaar!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Als hij niets weet te verzinnen heeft ie blijkbaar alles wat zn hartje begeert,waarom zou je dan nog kado's kopen voor elkaar,zeker met kerst...als het 'moet'

Ik snap het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven