Verliefdheid... wat te doen ?

14-10-2018 11:59 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ben een jongen van 18 en ik ga proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn verhaal, want ik weet het even niet zo goed.

Mijn ouders zijn al zolang ik mij kan herinneren goed bevriend met een gezellige familie. Nou is het zo dat die familie 2 dochters hebben, waar ik al zolang ik me kan herinneren bevriend mee ben. Dochter 1 is even oud als ik ben, maar ze heeft een jonger zusje van 16 (word binnenkort 17).

Nou moet ik bekennen dat ik het zusje echt super knap en super lief vind, ik heb zelf 3 jaar geleden kanker gehad en eigenlijk appte ze om de dag wel om te vragen hoe het met mij ging, en zo is ze eigenlijk altijd, ze staat altijd voor iedereen klaar en wil iedereen helpen. Ze vraagt mij soms ook mee naar bepaalde feesten of om te shoppen.

Nou is het zo dat mijn ouders en haar ouders ons wel een leuk stel zoude vinden. Maar nou heb ik het met haar er wel is zo tussen neus en lippen door over gehad qua relatie enzo. En allebei zeide we t zelfde, namelijk : ik ken je al te lang voor een relatie en zie je meer als goeie vriend, ook zo het zonde zijn van de vriendschap.

Terwijl ik persoonlijk toch diep van binnen wel een relatie met haar zou willen (nou heb ik zelf niet echt een idee of ze dat meent of gewoon zegt). Maar ik weet gewoon niet wat ik er mee moet.
Zal ik toch alles stap voor stap opbouwen zodat er misschien een relatie uitkomt, of toch de gok niet wagen en zelf hiermee blijven worstelen?

Hoop dat jullie goed advies hebben, en dat het zo duidelijk genoeg is.

Mvg. Van mij ✌🏼
Niet doen. Lopen zat andere leuke meisjes rond.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je bent een beetje verliefd op haar en zij is niet verliefd op jou.
Over.

De tijd dat jongelieden door hun ouders gekoppeld werden is voorbij.
Ik denk niet dat het wederzijds is, anders hadden jullie de spanning tussen jullie echt wel gevoeld. Het klinkt ook niet of jij heel erg verliefd bent. Zij is het denk ik helemaal niet. Misschien komt het nog, maar ik zou nu geen stappen ondernemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven