Vertel hier de forumrel!
woensdag 18 april 2012 om 23:32
quote:-no-nick- schreef op 18 april 2012 @ 23:27:
Stormlooptopic hier............................................. Ik typ me een ongeluk en F5 wat af.
Stormlooptopic hier............................................. Ik typ me een ongeluk en F5 wat af.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 april 2012 om 23:48
donderdag 19 april 2012 om 22:40
quote:datdus schreef op 19 april 2012 @ 22:16:
Geen rel?? Nergens??
Gaat nu zo'n beetje beginnen;
" kind slaat man, man knijpt kind " .
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.
Geen rel?? Nergens??
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 april 2012 om 09:59
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2012 @ 22:40:
[...]
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.Kunnen we even afspreken dat we niet gaan rellen op de horrorpijlerT? Anders moet ik die straks ook nog gaan lezen .
[...]
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.Kunnen we even afspreken dat we niet gaan rellen op de horrorpijlerT? Anders moet ik die straks ook nog gaan lezen .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 20 april 2012 om 11:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2012 @ 22:40:
[...]
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.Ga ik er goed voor zitten, het hele topic lezen, is er helemaal geen rel
[...]
Er wordt al een beetje gescholden, geprovoceerd...... als ik jou was ging ik er eens goed voor zitten.Ga ik er goed voor zitten, het hele topic lezen, is er helemaal geen rel
zaterdag 21 april 2012 om 02:23