Vertel hier de forumrel!
woensdag 18 april 2012 om 20:38
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 20:35:
[...]
Ik vind dat het zo hoort en als ik dat vind dan mag ik dat hier gewoon zeggen. Het is toch een forum?!Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.
[...]
Ik vind dat het zo hoort en als ik dat vind dan mag ik dat hier gewoon zeggen. Het is toch een forum?!Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.
woensdag 18 april 2012 om 20:40
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:38:
[...]
Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Wat een enorm vulgair taalgebruik. (is dit al op de man/vrouw spelen?)
[...]
Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Wat een enorm vulgair taalgebruik. (is dit al op de man/vrouw spelen?)
woensdag 18 april 2012 om 20:41
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:38:
[...]
Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Iemand die het woord groentesoep niet eens kan spellen gaat mij vertellen dat ik poep praat?? Moet niet gekker worden hier.
Of krijg ik nu de forumpolitie over me heen omdat ik iets over een spellingsfout heb gezegd?
[...]
Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Iemand die het woord groentesoep niet eens kan spellen gaat mij vertellen dat ik poep praat?? Moet niet gekker worden hier.
Of krijg ik nu de forumpolitie over me heen omdat ik iets over een spellingsfout heb gezegd?
woensdag 18 april 2012 om 20:48
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 20:42:
[...]
Ok! Laten we bij het begin beginnen.
Wat is een tag?Ben jij dom of wat?
Kun je niet lezen?
Zucht, nog 1 keer dan..
-Ga naar je eigen OP.
-kijk naar je eigen AVA
-daar staat met rode letters je nick
-Dààrboven staat het woord 'tags'
-de tags staan in het rood erachter..
Maar ik weet natuurlijk niet wie deze heeft geplaatst.
[...]
Ok! Laten we bij het begin beginnen.
Wat is een tag?Ben jij dom of wat?
Kun je niet lezen?
Zucht, nog 1 keer dan..
-Ga naar je eigen OP.
-kijk naar je eigen AVA
-daar staat met rode letters je nick
-Dààrboven staat het woord 'tags'
-de tags staan in het rood erachter..
Maar ik weet natuurlijk niet wie deze heeft geplaatst.