Vertel hier de forumrel!

17-04-2012 21:40 541 berichten
Gotsakke, ik zat nog wel zo goed op te letten en ineens is er ergens een rel op het forum zonder dat ik het in de gaten had.

Ik word een dagje ouder en kan het allemaal niet meer bijbenen.

Willen jullie mij hier alsjeblieft tippen als er ergens gedoe is?
Dames en heer, zo gaat dat dus, een rel opstarten. Beetje sfeertje scheppen en zo.
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:30:

[...]

Wat kan jij zeuren zeg.Wil jij je hier eens niet tegenaan bemoeien zeg.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:23:

[...]

Ben jij er zo een die tegen tieten praat dan? Het is trouwens een jurk.Ik word er inderdaad enorm door afgeleid. Kun je me nog 1 keer vertellen wat je punt nu eigenlijk was?
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:32:

Dames en heer, zo gaat dat dus, een rel opstarten. Beetje sfeertje scheppen en zo.Ik vind het nog een beetje een slappe rel tot nu toe.
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:30:

[...]

Zeg ben jij de baas van het forum of zo? Ik rel waar ik wil hoor, daar heb jij niks over te vertellen. Tsk.Ik vind dat het zo hoort en als ik dat vind dan mag ik dat hier gewoon zeggen. Het is toch een forum?!
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 20:33:

[...]

Ik word er inderdaad enorm door afgeleid. Kun je me nog 1 keer vertellen wat je punt nu eigenlijk was?Nou gewoon, dat jij alles schuld bent. Zoals een anonieme poster terecht heeft gemeld in de tags.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:33:

[...]

Ik vind het nog een beetje een slappe rel tot nu toe.Tja. Oefening baart kunst.
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 20:35:

[...]

Ik vind dat het zo hoort en als ik dat vind dan mag ik dat hier gewoon zeggen. Het is toch een forum?!Precies! Laat je vooral niet in de luren leggen door groentesoep.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:33:

[...]

Ik vind het nog een beetje een slappe rel tot nu toe.Het wordt pas leuk als het persoonlijk word. Heb ik gehoord hoor, dat het zo werkt......
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:36:

[...]

Tja. Oefening baart kunst.

Doe es voor dan.

(of ben jij soep zonder ballen?)
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 20:35:

[...]

Ik vind dat het zo hoort en als ik dat vind dan mag ik dat hier gewoon zeggen. Het is toch een forum?!Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:38:

[...]

Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Wat een enorm vulgair taalgebruik. (is dit al op de man/vrouw spelen?)
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:38:

[...]

Ja hoor, dat mag best. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen ook gewoon zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Zeker niet als het voor iedereen duidelijk is dat je poep praat. Tsk.Iemand die het woord groentesoep niet eens kan spellen gaat mij vertellen dat ik poep praat?? Moet niet gekker worden hier.

Of krijg ik nu de forumpolitie over me heen omdat ik iets over een spellingsfout heb gezegd?
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:35:

[...]

Nou gewoon, dat jij alles schuld bent. Zoals een anonieme poster terecht heeft gemeld in de tags.

Ok! Laten we bij het begin beginnen.

Wat is een tag?
Zeker geen echte rel te vinden op het forum? Dat rellen van jullie komt ook niet echt van de grond hè?

Alle reacties Link kopieren
Djeez Mazzel, weet je dat nou nog niet??

Je wordt echt een oud wiif zeg!
Nou Grobbe, heb jou ook nog niets zien doen, dus bemoei je er even niet mee, ja?
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 20:42:

[...]

Ok! Laten we bij het begin beginnen.

Wat is een tag?Ben jij dom of wat?

Kun je niet lezen?

Zucht, nog 1 keer dan..

-Ga naar je eigen OP.

-kijk naar je eigen AVA

-daar staat met rode letters je nick

-Dààrboven staat het woord 'tags'

-de tags staan in het rood erachter..

Maar ik weet natuurlijk niet wie deze heeft geplaatst.
Ik ben er klaar voor zie ik?
Yavanna, wil je wegwezen??
Ohw... Dat zijn die rode lettertjes?
quote:Yavanna schreef op 18 april 2012 @ 20:49:

Ik ben er klaar voor zie ik?Dat ziet er wel uit als een oldfashioned rel. Goeie.
quote:friezinnetje schreef op 18 april 2012 @ 20:49:

Yavanna, wil je wegwezen??pfff ik heb mn pakkie an heur.
Wat is het nut van die tags?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven