Vervolg

23-07-2021 16:14 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen, aangezien mijn vorige topic veel details bevatte en heel snel ging, wil ik hier graag verder gaan.
De mods zullen mij nog een digitale uitdraai sturen, zodat ik alles nog eens rustig kan nalezen.
Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn van mijn verhaal, mijn excuses daarvoor.
De vragen die jullie stelden waren erg goed en de steunbetuigingen heb ik als heel helpend ervaren.
Dank. We schrijven hier verder voor wie wil.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het je een beetje helpt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Je schreef dat je al lang geen contact meer had ivm disfunctioneel gezin, maar je gaf aan dat wat je vader vertelde aan de politie dat je moeder vaker periodes wegbleef een pertinente leugen was.

Hoe weet je dat zo stellig als er al lang geen contact meer was?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je hulp krijgt
Zoals ik in het andere topic al schreef: dat aanbod om te praten zeker doen!
Zo'n aanbod is via het topic over Peter R. maar ook heel erg in zijn geest, nu op je pad gekomen.

Vaak heb je na zoveel jaren je eigen verhaal en je eigen set herinneringen rond iemand. Dat wordt een vast beeld. Als je dan met iemand anders praat die die persoon, of in jouw geval de situatie, ook gekend heeft dan verandert dat beeld even, dan komt er wat bij of het wordt anders belicht. Mijn ervaring is dat dat helend werkt, ook al krijg je geen antwoorden of oplossingen, alleen het contact al en erover praten gaat je wat brengen.
anoniem_639dcde78f69d wijzigde dit bericht op 23-07-2021 17:05
2.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het goed zal zijn om met die oud politieman te gaan praten. Fijn dat dit via het forum gelukt is. Zo zie je maar.
Zo.
Heel bijzonder toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg ook van jouw vader Parella.
Zo.
Fijn dat je contact kunt leggen met iemand!
Welk topic is dit een vervolg op?
Alle reacties Link kopieren
Van mij krijg je een dikke knuffel Hestia!
Goed dat je ermee bezig bent. Wel moeilijk zijn, vandaar de knuffel :hug:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Avalon2 schreef:
23-07-2021 17:48
Welk topic is dit een vervolg op?
Vroeg ik me ook al af?
Waarom staat dat niet in de OP? (Desnoods met minder details als TO dat niet wil)
Alle reacties Link kopieren
Als jij denkt dat het je verder gaat helpen om meer duidelijkheid te krijgen dan moet je het zeker doen. Maar neem alsjeblieft iemand mee :hug:
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
23-07-2021 20:16

Als jij denkt dat het je verder gaat helpen om meer duidelijkheid te krijgen dan moet je het zeker doen. Maar neem alsjeblieft iemand mee :hug:


Ik twijfel nog, maar als ik ga neem ik zeker iemand mee :hug:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
23-07-2021 18:59

Van mij krijg je een dikke knuffel Hestia!
Goed dat je ermee bezig bent. Wel moeilijk zijn, vandaar de knuffel :hug:

Dank je En ook voor je aanbod. :hug:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-07-2021 16:15

Hoop dat het je een beetje helpt.

Dank voor je niet aflatende steun :hug:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
23-07-2021 21:00
Dank voor je niet aflatende steun :hug:
Ik leef zo met je mee 🌷
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Liep een beetje achter in het andere topic, en zag je aankondiging voor een nieuwe topic.

Als het goed voelt, en je neemt iemand mee, zeker doen! Ooit was er een wijze man die aan bomen bleef schudden totdat er iets uit viel. Je weet maar nooit. Er wordt in ieder geval voor je geduimd hier! :rose:
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
23-07-2021 20:59
Dank je En ook voor je aanbod. :hug:
Anytime! :hug:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te lezen over cold shock. De fase voordat je verdrinkt door onderkoeling, als je organen er, door de schok van het koude water, gewoon mee ophouden. Verschrikkelijk moeten die laatste minuten zijn geweest voor mijn moeder.
Op de politiefoto zag haar gezicht er wel rustig uit, alsof ze vrede had met haar einde. :cry:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Later heb ik er een schilderij van gemaakt, van die laatste foto, uit mijn herinnering. Zo confronterend was dat.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
23-07-2021 23:54
Ik zit te lezen over cold shock. De fase voordat je verdrinkt door onderkoeling, als je organen er, door de schok van het koude water, gewoon mee ophouden. Verschrikkelijk moeten die laatste minuten zijn geweest voor mijn moeder.
Op de politiefoto zag haar gezicht er wel rustig uit, alsof ze vrede had met haar einde. :cry:
😰

Wat een hel ga jij doorheen.

Mijn moeder is ook “raar” gestorven maar dat komt later wel. Ik wil jouw topic niet vervuilen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
24-07-2021 00:02

😰

Wat een hel ga jij doorheen.

Mijn moeder is ook “raar” gestorven maar dat komt later wel. Ik wil jouw topic niet vervuilen.

Oh vrouw, je mag echt vertellen over jouw moeder. :hug:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen. :hamer:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
23-07-2021 23:54
Ik zit te lezen over cold shock. De fase voordat je verdrinkt door onderkoeling, als je organen er, door de schok van het koude water, gewoon mee ophouden. Verschrikkelijk moeten die laatste minuten zijn geweest voor mijn moeder.
Op de politiefoto zag haar gezicht er wel rustig uit, alsof ze vrede had met haar einde. :cry:
:hug:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven