VIVA en het VIVA Forum stoppen

16-06-2021 16:01 1893 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Het openen van dit topic is niet gemakkelijk. Bij dezen willen we jullie namelijk meedelen dat VIVA en het VIVA Forum gaan stoppen. Eind juli valt de laatste VIVA op de mat bij de abonnees en worden ook VIVAMama, VIVA.nl en VIVA Forum stopgezet.

VIVA is al bijna 50 jaar hét tijdschrift voor jonge vrouwen. Het magazine dat taboes bespreekbaar maakt, glazen plafonds wil doorbreken, inspirerende interviews brengt en bekend is van de rubriek Anybody waarin vrouwen zich letterlijk bloot geven. Sinds 1999 heeft VIVA ook een eigen forum waar vrouwen elkaar kunnen vinden om van gedachten te wisselen, elkaar te inspireren en te steunen in moeilijke tijden. Maar helaas zagen we de laatste jaren een sterke daling in het aantal gebruikers op het VIVA Forum en in de abonnementen op VIVA, waardoor het stopzetten van VIVA onvermijdelijk werd.

We begrijpen dat dit nieuws impact heeft. Het VIVA Forum is een ontmoetingsplek, dat rijk is aan zoveel bijzondere topics. Er zijn vriendschappen gesloten en relaties opgebloeid. Er zijn talloze grappige, ontroerende, emotionele, liefdevolle en pittige gesprekken en discussies gevoerd. Jullie, de VIVA forummers boden elkaar op welk tijdstip dan ook praktische tips, steun of een luisterend oor aan ieder die dat nodig had, en hebben lief en leed met elkaar gedeeld.

Wat betekent dit nieuws voor jou als forumgebruiker? Tot en met 2 augustus kun je nog gebruikmaken van het VIVA Forum zoals je gewend bent. Daarna wordt de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken. Nadat het VIVA Forum is opgeheven zullen alle accounts, accountgegevens, topics en reacties worden verwijderd.

We begrijpen dat jullie het platform daarna enorm zullen missen. We willen je bedanken voor je bijdrage op het forum, dankzij jullie is het een bijzondere ontmoetingsplek geweest.

Vriendelijke groet,

Debby Gerritsen (hoofdredacteur), Community Manager en Moderators VIVA
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:41
Reden: jaartal aangepast
0.21% gewijzigd
,
anoniem_405330 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 23:25
98.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HarleyQuinn schreef:
23-06-2021 17:42
Vraag mij nog altijd af Yasmijn of jij ooit dat vestje terug hebt gegeven aan Tweeling?
Nee, nooit 🤣

Ik draag het nog steeds op kille winteravonden. Tweeling weet dat ook.
Al een account? Log dan hier in.
anoniem_405330 wijzigde dit bericht op 27-06-2021 05:31
92.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HarleyQuinn schreef:
23-06-2021 17:47
:rofl:
Vraag me af wie jij bent en of je erbij was die avond?
Al een account? Log dan hier in.
HarleyQuinn schreef:
23-06-2021 17:42
Vraag mij nog altijd af Yasmijn of jij ooit dat vestje terug hebt gegeven aan Tweeling?
Dat moet nog stammen uit de prehistorie dan😄
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-06-2021 17:48
Dat moet nog stammen uit de prehistorie dan😄
Echt wel. 2001 ofzo. Of 2002.
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
23-06-2021 17:52
Echt wel. 2001 ofzo. Of 2002.
Dan was ik er ook bij. Want ik heb Tweeling 1x ontmoet en jij was er ook.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-06-2021 17:52
Echt wel. 2001 ofzo. Of 2002.
Schreven jullie toen ook dingen als: ‘Ik ben hier al heel lang, al twee of drie jaar!’
:rofl:

(En waarom hebben cm en hoofdredactrice de 2004-fout in de OP nog niet hersteld?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
23-06-2021 18:13
Schreven jullie toen ook dingen als: ‘Ik ben hier al heel lang, al twee of drie jaar!’
:rofl:

(En waarom hebben cm en hoofdredactrice de 2004-fout in de OP nog niet hersteld?)

Ja idd want ik schrijf al mee sinds 2001, was toen zwanger van mijn oudste. Heb heel wat afgeschreven en gekibbeld over allerlei baby en zwangerschap-zaken @(
Alle reacties Link kopieren
Je moet het feest verlaten op het hoogtepunt en wat dat betreft is het al een beetje overrijp wat de vreemde vruchten betreft :-D
zeno
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij ook ingeschreven bij ouders.nl
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
https://www.ad.nl/tech/ook-het-viva-for ... ~a55af1f5/

wat een leuk stuk!
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-06-2021 08:34
https://www.ad.nl/tech/ook-het-viva-for ... ~a55af1f5/

wat een leuk stuk!
Zeker interessant !
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, dat weet ik nog, dat hij per ongeluk zijn echte naam neergezet had. Was best grappig en er is idd niets meer gedaan zoals het hoort.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-06-2021 16:36
Ware het niet dat ik daar net probeer een account aan te maken met Yasmijn. Was al bezet. Toen met Yas. Ook bezet.

Dan ben ik er al flink klaar mee.
Zoals ik het lees, komt er een heel nieuw forum, dus hoef je nu dan toch geen account op ouders aan te maken, maar straks vanaf half juli een account op het nieuwe forum dat helemaal los staat van ouders. Maar goed ik kan het mis hebben zo las ik het.
Herinneringen van een oudmoderator.

https://www.ad.nl/tech/ook-het-viva-for ... KKPywC8oj4
Cateautje schreef:
24-06-2021 16:32
Herinneringen van een oudmoderator.

https://www.ad.nl/tech/ook-het-viva-for ... KKPywC8oj4
Dat hij zijn echte naam had gebruikt weet ik nog.
Alle reacties Link kopieren
Woll*Stone schreef:
24-06-2021 20:37
Dat hij zijn echte naam had gebruikt weet ik nog.
Ik ook. En ik weet ook nog dat ik toen de napraters echt heel tof vond reageren. Het was direct absoluut vanzelfsprekend om er heel netjes mee om te gaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-06-2021 21:11
Ik ook. En ik weet ook nog dat ik toen de napraters echt heel tof vond reageren. Het was direct absoluut vanzelfsprekend om er heel netjes mee om te gaan.
Ja, dat ging prima. En waarom ook niet?
Straks bij Op1 gaat het oa ook over het stoppen van Viva.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het. Ik ga even kijken
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Gaat natuurlijk alleen weer over het blad en oeh oeh wat hebben we een taboes doorbroken!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
24-06-2021 21:56
Gaat natuurlijk alleen weer over het blad en oeh oeh wat hebben we een taboes doorbroken!
Ik hoop dat er eens een keer een journalist vragen gaat stellen over waarom ze de laatste jaren zo’n dommig, seksistisch en vrouwonvriendelijk beeld uit gingen dragen, en of ze zich niet schamen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MarindaH schreef:
24-06-2021 21:56
Gaat natuurlijk alleen weer over het blad en oeh oeh wat hebben we een taboes doorbroken!
ja, ik denk het ook. Ga maar op bed, dat lijkt me beter
Alle reacties Link kopieren
Ja, weer over anybody.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven